dat ze die oplichter van een Badr nog durven te adverteren???quote:Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
Sooow koekoek, Badr 7 oktober tegen Jurjendal. Had hij beter McSweeney kunnen nemen, dit is een slechtere matchup.
Ja als je tickets kunt verkopen dan wel.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze die oplichter van een Badr nog durven te adverteren???
Hoe serieus moet je dit nog nemen. De man staat om een of andere magische reden nog altijd #6 op de glory ranking.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
Sooow koekoek, Badr 7 oktober tegen Jurjendal. Had hij beter McSweeney kunnen nemen, dit is een slechtere matchup.
denk dat je bedoeld, tickets moeten verkopen om weer niet failliet te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja als je tickets kunt verkopen dan wel.
Waar is die Ben Saddik eigenlijk gebleven op de ranking?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe serieus moet je dit nog nemen. De man staat om een of andere magische reden nog altijd #6 op de glory ranking.
Goede vraag ja. Vanwege doping denk ikquote:Op donderdag 21 september 2023 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar is die Ben Saddik eigenlijk gebleven op de ranking?
Veroordeelde crimineelquote:Op donderdag 21 september 2023 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar is die Ben Saddik eigenlijk gebleven op de ranking?
Leek me de enige die in staat was Verhoeven te verslaan.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goede vraag ja. Vanwege doping denk ik
Ja eens, maar ik zie het er niet meer van komenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Leek me de enige die in staat was Verhoeven te verslaan.
Jamal Ben Saddik is door Glory voor vijftien maanden geschorst na een overtreding van de anti-dopingregels. Het is al de vierde dopingzaak in korte tijd binnen de kickboksorganisatie. Ben Saddik leverde een positieve dopingtest af bij zijn zege op de Roemeen Benjamin Adegbuyi in augustus vorig jaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goede vraag ja. Vanwege doping denk ik
Kon het na anderhalve aflevering al niet meer aanzien, wat een cringe.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken jullie ook House of Glory op Videoland? Ik denk dat het gefixed is
https://nos.nl/artikel/24(...)-gaat-de-politiek-inquote:Overeem (43) beëindigt vechtsportcarrière en gaat de politiek in
Kickbokser Alistair Overeem heeft zijn carrière beëindigd. Dat maakte de 43-jarige Nederlander bekend in het tijdschrift Panorama. De meervoudig wereldkampioen gaat zich richten op de politiek als lijstduwer voor het Belang van Nederland.
quote:GLORY 89, which takes place this Saturday, October 7, from Burgas, Bulgaria, has today received a slight change in the feature bout order.
Headlining the event will still be kickboxing legend Badr Hari (106-16, 92 KO) facing Estonian power puncher Uku Jürjendal (19-8, 15 KO), but the fight will be starting earlier in the evening. Badr Hari is expected to make the walk to the ring around 9pm CEST.
The GLORY featherweight title fight between the world number one ‘Petch’ (168-39-3) and top Spanish challenger David Mejia (61-15, 18 KO) will now take center stage at the end of the event.
Die Jurjendal kan er inderdaad geen reet van. Hoelaat moeten ze?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef DKUp het volgende:
Op naar het volgende verlies of gejank waarom Badr afhaakt.
Dramatisch slechte tegenstanders krijgen om weer tegen Rico te mogen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |