Als je geen kokosnoten op je hoofd wilt moet je niet onder een palmboom zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef AirwiN het volgende:
Halve svond besteed aan mijn oude/nieuwe Rocket League verslaving![]()
Kijk uit mallootquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je geen kokosnoten op je hoofd wilt moet je niet onder een palmboom zitten
moet ik ook weer eens proberenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef AirwiN het volgende:
Halve svond besteed aan mijn oude/nieuwe Rocket League verslaving![]()
Een hoop kabaal,quote:
Oh dat sowiesoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wat harder lopen dan, dan kan die korte broek best
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef Ama het volgende:
Hoop dat ik op tijd ben om een tourshirt te kopen.
Hij zal wel over de reling gekotst hebbenquote:
Ik welquote:
Het eiland is een speelterreinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hoop kabaal,
’t loopt uit de hand.
Blijft leuk. Ook al ben ik niet heel goed.quote:
Dat laat je dan ook een horloge doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef mschol het volgende:
ik ga ook niet tellen hoeveel meter ik zwem
De helft maar.quote:
Dat heb ik dan weer niet gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft maar.Maar ook 20 km gefietst en een uur krachttraining gedaan.
Nee, dat niet. Ik heb wel genoeg gegeten. Eigenlijk die tweede ronde ijs, had ik misschien niet moeten nemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dus je gaat met trek naar huis?
gadverdammequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laat je dan ook een horloge doen
Wat grappig om een basisschoolleraar na zo'n lange tijd nog eens te zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Waar ik vandaag was, was ook mijn favoriete meester van de basisschool aanwezig. Dat vond ik echt superleuk en best een tijd met hem gepraat. Hij houdt ook van Albaantje.![]()
Ja! Wist ook helemaal niet dat hij zou komen en ze kwamen op het allerlaatste moment binnen. Herkende hem gelijk! Was ook een fijne afleiding want verder vond ik het best zwaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat grappig om een basisschoolleraar na zo'n lange tijd nog eens te zien
Zo eentje waar Zwabber van de week mee kwam aanzettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sta op het punt om een lavalamp te kopen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik hier zit te kijken twijfel ik tussen de raket en de klassieke.
De raket is tof maar de fles van de klassieke is groter.
https://mathmos.nl/lavalampen/alle-lavalampen/
Pics van je lavalampquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker 70's.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
90s was er weer een revival.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de 90s was dat ook hip toch? Of was het al 00s?
Ook ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de 90s was dat ook hip toch? Of was het al 00s?
Hippiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alsof jij niet ook gewoon een hippe lavalamp zou willenquote:
Die heeft ze alquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet ook gewoon een hippe lavalamp zou willen
Had ik vroegerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet ook gewoon een hippe lavalamp zou willen
Stiekem heb je er nog steeds 1 hequote:
Ik wilde er vroeger ook eentje, maar nooit gehadquote:
Zo eentje heb ik wel gehadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had geen lavalamp. Maar ik had zoiets.
[ afbeelding ]
straks valt er nog een raket op ze..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig zijn die palliedownies niet zo heel voorspelbaar hier
[ twitter ]
Misschien nog wat winkels plunderen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Even wat vuurwerk naar binnen gooien voor de sfeerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien nog wat winkels plunderen.
Totaaaaal niet voorspelbaar inderdaayquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een waterbed met fluffy sprei
Haha je weet toch niet waar ik precies ben nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's buiten bonjouren
... Ik gok de Veluwequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha je weet toch niet waar ik precies ben nu.
Spannend want de ukkies zijn dit weekend voor het eerst helemaal alleen met Edd. Ik ben er maandag pas weer.quote:
Don't let your dreams be dreams.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dunno man. Ik kom net uit de bios.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo slaapt iedereen hier al zo vroeg op zaterdag.
allebei opgegeten door eddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Spannend want de ukkies zijn dit weekend voor het eerst helemaal alleen met Edd. Ik ben er maandag pas weer.
opa's en oma'squote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:34 schreef Ama het volgende:
Neequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Don't let your dreams be dreams.
Al op kopen geklikt?
Pffft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Probeer toch even wat verstandiger te zijn.
dat had ik vandaag in de intertoys ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Probeer toch even wat verstandiger te zijn.
Bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een paar akoestische panelen gekocht.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:34 schreef Ama het volgende:
Ja naja dan krijg ik morgen vanzelf wel berichtje van mijn pa.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja dan krijg ik morgen vanzelf wel berichtje van mijn pa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |