quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een waterbed met fluffy sprei
Haha je weet toch niet waar ik precies ben nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's buiten bonjouren
... Ik gok de Veluwequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha je weet toch niet waar ik precies ben nu.
Spannend want de ukkies zijn dit weekend voor het eerst helemaal alleen met Edd. Ik ben er maandag pas weer.quote:
Don't let your dreams be dreams.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sta op het punt om een lavalamp te kopen
Dunno man. Ik kom net uit de bios.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo slaapt iedereen hier al zo vroeg op zaterdag.
allebei opgegeten door eddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Spannend want de ukkies zijn dit weekend voor het eerst helemaal alleen met Edd. Ik ben er maandag pas weer.
opa's en oma'squote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:34 schreef Ama het volgende:
Neequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Don't let your dreams be dreams.
Al op kopen geklikt?
Pffft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Probeer toch even wat verstandiger te zijn.
dat had ik vandaag in de intertoys ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Probeer toch even wat verstandiger te zijn.
Bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een paar akoestische panelen gekocht.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:34 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |