Wat is er morgen?quote:
100%quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was weer goed korte broeken weer vandaag
Dacht dat het morgen 24 zou wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen hier maar iets van 16 graden aldus het weerbericht
Ik doe af en toe een klein rondje over rustige overzichtelijke stukjes op rustige tijdstippenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik weer aan rpm zou beginnen dan doe ik dat eerst solo, niet met mensen om mij heen tijdens een les. Op de diets in het verkeer wordt soberso lastig met die fatbikes en ebikes die je voorbij zoeven
Gewoon wat harder lopen dan, dan kan die korte broek bestquote:
Korte broekquote:
De boost gaat werkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef essnhills het volgende:
Arm begint een beetje te zeuren, verder geen last nog
Leukquote:
moet die er af denk je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef essnhills het volgende:
Turbo-boost activatedquote:
Kan niet anders. Rip armquote:
Wacht maar tot de rijken beginnen te zeurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef essnhills het volgende:
Rustig aan joh hyenaquote:
Haaienvoer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah de vrachtboot is net weg. Wij hebben de motoren ook draaien nu.
Wacht, we varen alzo ff buiten kijken. Boot is best rustig, misschien nog niet voor een kwart vol zo te zien. Wel weer wat haaienvoer helaas.
Ze heeft net 2 seconden een beetje last van die arm en jij wilt em er al gelijk afhakkenquote:
Vast een wondje in zijn vinger en nu bloed in de Noordzeequote:
ja in deze markt moet je er snel bij zijn als je nieuwe voorraad kan verkrijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 2 seconden een beetje last van die arm en jij wilt em er al gelijk afhakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |