Beetje pepquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze stiekem ook andere middeltjes in dat spuitje gedaan?
Ik ben zo blij, dat ik hierheen kon komen, naar deze mooie koude landquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik die dorp, ik weet nog hoe die was
Wij hadden huis met stroom en gas
Heb je niet toevallig het spuitje van een wielrenner gehad?quote:
Nou ja heel veel alternatieven heb je niet toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, je gaat weer met de Stena. Rijke tatta hoor.
Hmm,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig het spuitje van een wielrenner gehad?
Eurostar was 150 euro retourquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja heel veel alternatieven heb je niet toch?
Laatste doggowandeling: ik zit het tussen de 47 en 90. 47 omdat de hond dan los is en ik even kan stilstaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn hartslag is het afgelopen jaar niet zo laag geweest, ook niet snachts
Hopelijk vindt ie het weer terug danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Achter de kassa ligt een throw pillow op een plankje met het gezocht van Nicolas Cage er op.
Misschien had je niet in je fietsoutfit moeten komen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm,
Waren ze daarom allemaal zo aardig tegen me?
Hopelijk langdurige werkimgquote:
Aaaargh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk vindt ie het weer terug dan
Ja nou ja, de haringen in een tonnetje experience heb ik vanmiddag al achter de rug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eurostar was 150 euro retour
Wel een beetje een bijzondere bioscoop ben je hequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Achter de kassa ligt een throw pillow op een plankje met het gezocht van Nicolas Cage er op.
Hmm.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste doggowandeling: ik zit het tussen de 47 en 90. 47 omdat de hond dan los is en ik even kan stilstaan
Ik vond het erg beschaafd en comfortabel hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, de haringen in een tonnetje experience heb ik vanmiddag al achter de rug.
Ahja mijn fietsjurkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien had je niet in je fietsoutfit moeten komen?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een bijzondere bioscoop ben je he
Ja jij hebt toch voor elke gelegenheid een jurk?quote:
Gewoon weer huppelend door het levenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt toch voor elke gelegenheid een jurk?
Ik hoop stiekem op een jurk met fietsjes er op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een FOK!-jurk?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest eerst 3x lezen voor ik door had wst er had moeten staanquote:
Hmm ik denk het niet. Maar die komt vast wel een keer langsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een jurk met fietsjes er op.
Ja ach, ik heb hem in 2019 al eens gereden. Leuk voor de bucket list maar dat was het verder wel weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het erg beschaafd en comfortabel hoor
Maar boot is ook leuk
Iedere jurk is een FOK!-jurkquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben zo blij, dat ik hierheen kon komen, naar deze mooie koude land
ik denk dat mijn rpm-leven hier debet aan is. HIIT rpm-training zorgde na 20 jaar weer voor een “eindelijk weer eens over de 160” gevoel. In rust is het meestal 50.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm.
Ik heb vorig jaar tijdens een korte rustige wandeling wel de 180 aangetikt?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een jurk met fietsjes er op.
Met bloemetjes en vlindersquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon weer huppelend door het leven
Dat is gewoon de tekst uit dat liedje hoorquote:
Ik heb wel een jurk met vlinders en meerdere met bloemetjes jaquote:
I want to ride my bicyclequote:
Ik ook weer, maar kleine stapjesquote:
Maar ik had echt nooit kunnen dromenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon de tekst uit dat liedje hoor
Ik zit ook nog in de tuinquote:
Fietsen is sowieso veul intensiever, ook cognitiefquote:
Die heb ik niet maar de hond moet nog even eruitquote:
Was weer goed korte broeken weer vandaagquote:
oh dus je gaat met trek naar huis?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer op weg naar huis. Lekker gegeten, maar de bakken met eten waren vaak leeg en werden slecht aangevuld. In de keuken konden ze het niet aan.
Ben je gaan spaaien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer op weg naar huis. Lekker gegeten, maar de bakken met eten waren vaak leeg en werden slecht aangevuld. In de keuken konden ze het niet aan.
Das jammerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen hier maar iets van 16 graden aldus het weerberichtquote:
Als ik weer aan rpm zou beginnen dan doe ik dat eerst solo, niet met mensen om mij heen tijdens een les. Op de diets in het verkeer wordt soberso lastig met die fatbikes en ebikes die je voorbij zoevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fietsen is sowieso veul intensiever, ook cognitief
Wat is er morgen?quote:
100%quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was weer goed korte broeken weer vandaag
Dacht dat het morgen 24 zou wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen hier maar iets van 16 graden aldus het weerbericht
Ik doe af en toe een klein rondje over rustige overzichtelijke stukjes op rustige tijdstippenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik weer aan rpm zou beginnen dan doe ik dat eerst solo, niet met mensen om mij heen tijdens een les. Op de diets in het verkeer wordt soberso lastig met die fatbikes en ebikes die je voorbij zoeven
Gewoon wat harder lopen dan, dan kan die korte broek bestquote:
Korte broekquote:
De boost gaat werkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef essnhills het volgende:
Arm begint een beetje te zeuren, verder geen last nog
Leukquote:
moet die er af denk je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef essnhills het volgende:
Turbo-boost activatedquote:
Kan niet anders. Rip armquote:
Wacht maar tot de rijken beginnen te zeurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef essnhills het volgende:
Rustig aan joh hyenaquote:
Haaienvoer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah de vrachtboot is net weg. Wij hebben de motoren ook draaien nu.
Wacht, we varen alzo ff buiten kijken. Boot is best rustig, misschien nog niet voor een kwart vol zo te zien. Wel weer wat haaienvoer helaas.
Ze heeft net 2 seconden een beetje last van die arm en jij wilt em er al gelijk afhakkenquote:
Vast een wondje in zijn vinger en nu bloed in de Noordzeequote:
ja in deze markt moet je er snel bij zijn als je nieuwe voorraad kan verkrijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 2 seconden een beetje last van die arm en jij wilt em er al gelijk afhakken
Of gewoon heel eventjes geduldig zijn, misschien is het wel helemaal niet nodig en is ze straks een arm kwijtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in deze markt moet je er snel bij zijn als je nieuwe voorraad kan verkrijgen
Ja vraag toch alleen of ze het denkt dat die er af moet. Je doet net alsof ik al met mijn gereedschap kistje en mandje klaar staquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon heel eventjes geduldig zijn, misschien is het wel helemaal niet nodig en is ze straks een arm kwijt
Eehm ja, dat doe je namelijk ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vraag toch alleen of ze het denkt dat die er af moet. Je doet net alsof ik al met mijn gereedschap kistje en mandje klaar sta
Ja ik ken jou wel een beetjequote:
Lief hequote:
Ja niet zo gek toch als jij weer nieuwe slachtoffers hebt gevonden om in stukken te zagenquote:
alleen 1 arm dramaqueenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet zo gek toch als jij weer nieuwe slachtoffers hebt gevonden om in stukken te zagen
Gewoon wachten, misschien krijg je meer dan alleen de armquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet zo gek toch als jij weer nieuwe slachtoffers hebt gevonden om in stukken te zagen
Ja nu is het 1 arm, en als ze volgende week d'r teen stoot wil je ook gelijk d'r hele onderbeen, ik ken die geintjes bij jouquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu is het 1 arm, en als ze volgende week d'r teen stoot wil je ook gelijk d'r hele onderbeen, ik ken die geintjes bij jou
quote:
Ja ga maar snel slapen jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |