Wel een mooie kostenbesparingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaakt
Ik heb 18,8k stapjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar geen 14,3 km, eerder 14,3k stapjes
Zie jequote:
Wollah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie jeMaar ik moet ook weer erg wennen aan deze vlakke land, voel het veel beter in mijn benen dan dat ik het de afgelopen weken in de bergen had
Wat is deze?quote:
Allah is wel boos dit jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eker-320-levens.html weljajoh kan er dit jaar ook nog wel bij
Komt door dezequote:
Wel een goede vega vervanger danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaakt
Zit je al in je nachttrein?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even een dubbele Glenmorangie original zonder ijs. Laat de knaken maar rollen niewaar
Ik 5626quote:
Ook al lopen uitsloven jijquote:
quote:
Ja lekker rondje gelopen nog vanmiddagquote:
Ik die dorp, ik weet nog hoe die wasquote:
Hebben ze stiekem ook andere middeltjes in dat spuitje gedaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker rondje gelopen nog vanmiddag
Mijn hartslag is het afgelopen jaar niet zo laag geweest, ook niet snachtsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik zie net dat mijn hartslag 45 is. Volgens mij ben ik chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |