Beetje pepquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze stiekem ook andere middeltjes in dat spuitje gedaan?
Ik ben zo blij, dat ik hierheen kon komen, naar deze mooie koude landquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik die dorp, ik weet nog hoe die was
Wij hadden huis met stroom en gas
Heb je niet toevallig het spuitje van een wielrenner gehad?quote:
Nou ja heel veel alternatieven heb je niet toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, je gaat weer met de Stena. Rijke tatta hoor.
Hmm,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig het spuitje van een wielrenner gehad?
Eurostar was 150 euro retourquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja heel veel alternatieven heb je niet toch?
Laatste doggowandeling: ik zit het tussen de 47 en 90. 47 omdat de hond dan los is en ik even kan stilstaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn hartslag is het afgelopen jaar niet zo laag geweest, ook niet snachts
Hopelijk vindt ie het weer terug danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Achter de kassa ligt een throw pillow op een plankje met het gezocht van Nicolas Cage er op.
Misschien had je niet in je fietsoutfit moeten komen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm,
Waren ze daarom allemaal zo aardig tegen me?
Hopelijk langdurige werkimgquote:
Aaaargh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk vindt ie het weer terug dan
Ja nou ja, de haringen in een tonnetje experience heb ik vanmiddag al achter de rug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eurostar was 150 euro retour
Wel een beetje een bijzondere bioscoop ben je hequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Achter de kassa ligt een throw pillow op een plankje met het gezocht van Nicolas Cage er op.
Hmm.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste doggowandeling: ik zit het tussen de 47 en 90. 47 omdat de hond dan los is en ik even kan stilstaan
Ik vond het erg beschaafd en comfortabel hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, de haringen in een tonnetje experience heb ik vanmiddag al achter de rug.
Ahja mijn fietsjurkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien had je niet in je fietsoutfit moeten komen?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een bijzondere bioscoop ben je he
Ja jij hebt toch voor elke gelegenheid een jurk?quote:
Gewoon weer huppelend door het levenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt toch voor elke gelegenheid een jurk?
Ik hoop stiekem op een jurk met fietsjes er op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een FOK!-jurk?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |