Is tot nu toe gelukkig nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet nog steeds zeer als je die snaar op te tet krijgt
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is tepelblessure juist een van de meest voorkomende met boogschieten hoor
Uitslovert, goed bezigquote:
Wow!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
De paddenstoelen smaakten naar paddestoel trouwens.
Ja maar geen 14,3 km, eerder 14,3k stapjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zal toch ook wel stapjes hebben gemaakt?
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
De paddenstoelen smaakten naar paddestoel trouwens.
Wel een mooie kostenbesparingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaakt
Ik heb 18,8k stapjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar geen 14,3 km, eerder 14,3k stapjes
Zie jequote:
Wollah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie jeMaar ik moet ook weer erg wennen aan deze vlakke land, voel het veel beter in mijn benen dan dat ik het de afgelopen weken in de bergen had
Wat is deze?quote:
Allah is wel boos dit jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eker-320-levens.html weljajoh kan er dit jaar ook nog wel bij
Komt door dezequote:
Wel een goede vega vervanger danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaakt
Zit je al in je nachttrein?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even een dubbele Glenmorangie original zonder ijs. Laat de knaken maar rollen niewaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |