SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Oke okequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twaalf jaar geleden zag die route er iets anders uit. Onverlicht braakliggend terreinoverdag deed ik het wel maar na de film vond ik het niet prettig. Na werk fietsten er nog meer mensen maar zo laat niet meer.
have fun, wat is het tripje dit keer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor![]()
Als eerste op de boot. Omdat ik lid bed van iets krijg ik een upgrade. Van een 1p binnenhut naar een 3p buitenhut met minibar
Zelfs nog heel even de zon onder zien gaan vanuit de hut![]()
Nu op naar mijn driegangendiner
Nee doeiquote:
Je kunt ook met een naveltruitje beginnen als je niet meteen shirt aan wil trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:15 schreef dud0r het volgende:
Het begint wat frisser in huis te worden. Denk dat ik maar een shirt aan ga trekken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook met een naveltruitje beginnen als je niet meteen shirt aan wil trekken
Dat is mijn shirt ook door m'n pensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook met een naveltruitje beginnen als je niet meteen shirt aan wil trekken
Oh dit zou ik wel vrij makkelijk moetrn kunnen vinden in mijn maatquote:
Weekje Scottish Highlands genotquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
have fun, wat is het tripje dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Hont wordt tegen zijn hoofd geschopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dit zou ik wel vrij makkelijk moetrn kunnen vinden in mijn maat
Wat?quote:
Bal stapt nu op de metro.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerookte zalm, schnitzel met champignonsaus en een kaasplankje.
Leer je koter eens dat ie lief moet zijn voor hontenquote:
Hont reageerde er nauwelijks op, alleen een side eye.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leer je koter eens dat ie lief moet zijn voor honten
Whehehequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hont reageerde er nauwelijks op, alleen een side eye.
Wat kost dat eten daar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh. Dat was lekker. En meer dan genoeg ook, hoewel ik best honger had. Nou nog even rustig een kopje koffie en dan eens even verder kijken op de boot.
Ben je al beter?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Leuke middag gehadAan m'n knutselproject gewerkt, leren boogschieten in de tuin, en lekker in de tuin liggen relaxen en kletsen met een cocktail erbij
Nu The Orville kijken en dan snurken
Oh ja Gergi had een boog gekochtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Leuke middag gehadAan m'n knutselproject gewerkt, leren boogschieten in de tuin, en lekker in de tuin liggen relaxen en kletsen met een cocktail erbij
Nu The Orville kijken en dan snurken
Beetje, vandaag lekker gesmurfd thuis. Morgen nog een rustige dag en hopelijk daarna weer helemaal beterquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje, vandaag lekker gesmurfd thuis. Morgen nog een rustige dag en hopelijk daarna weer helemaal beter
Ja is best leuk, en goed voor de armspierenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja Gergi had een boog gekocht![]()
dus als we horen dat er in zwitserland een stuk fruit hun buren aan het neer pijlenbogen is , weten we dat we bij jou moeten zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is best leuk, en goed voor de armspieren
Kan er maar 1 zijn jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dus als we horen dat er in zwitserland een stuk fruit hun buren aan het neer pijlenbogen is , weten we dat we bij jou moeten zijn
Wel oppassen dat je je tepel er niet af schietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is best leuk, en goed voor de armspieren
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je je tepel er niet af schiet
Of gewoon een halve mem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is wat lastig om bij jezelf te doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet met de pijl, maar met de eiersnijder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wat lastig om bij jezelf te doenEen teen zou wel kunnen.
Niet met de pijl, met het elastiek als je schietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wat lastig om bij jezelf te doenEen teen zou wel kunnen.
Ook dat zou behoorlijk knap zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet met de pijl, met het elastiek als je schiet
Volgens mij is tepelblessure juist een van de meest voorkomende met boogschieten hoorquote:
Ik doe het toch niet naaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm heb je wel de juiste houding dan?
Is tot nu toe gelukkig nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet nog steeds zeer als je die snaar op te tet krijgt
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is tepelblessure juist een van de meest voorkomende met boogschieten hoor
Uitslovert, goed bezigquote:
Wow!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
De paddenstoelen smaakten naar paddestoel trouwens.
Ja maar geen 14,3 km, eerder 14,3k stapjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zal toch ook wel stapjes hebben gemaakt?
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
De paddenstoelen smaakten naar paddestoel trouwens.
Wel een mooie kostenbesparingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaakt
Ik heb 18,8k stapjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar geen 14,3 km, eerder 14,3k stapjes
Zie jequote:
Wollah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie jeMaar ik moet ook weer erg wennen aan deze vlakke land, voel het veel beter in mijn benen dan dat ik het de afgelopen weken in de bergen had
Wat is deze?quote:
Allah is wel boos dit jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)eker-320-levens.html weljajoh kan er dit jaar ook nog wel bij
Komt door dezequote:
Wel een goede vega vervanger danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook wel vreemd geweest als ze naar gerookte spek hadden gesmaakt
Zit je al in je nachttrein?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even een dubbele Glenmorangie original zonder ijs. Laat de knaken maar rollen niewaar
Ik 5626quote:
Ook al lopen uitsloven jijquote:
quote:
Ja lekker rondje gelopen nog vanmiddagquote:
Ik die dorp, ik weet nog hoe die wasquote:
Hebben ze stiekem ook andere middeltjes in dat spuitje gedaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker rondje gelopen nog vanmiddag
Mijn hartslag is het afgelopen jaar niet zo laag geweest, ook niet snachtsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik zie net dat mijn hartslag 45 is. Volgens mij ben ik chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |