Prijs je gelukkigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs in het onderwijs heb ik daar geen last van.
Had ie ook het gezicht van Jesus? Dan kun je er nog een commercieel succes van maken!quote:
genoeg om een teveel leukers van te doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een rijles en examen tegenwoordig?
Bv een huis kopen of zo. Oh wachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg om een teveel leukers van te doen
Welke game ga je doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens eten en dan gamen of zo. Ik ben heftig overprikkeld door dat kinderfeestje, de rest van de avond rust
wat speel je dan? gta5? omdat dat niet zoveel prikkels geeft?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens eten en dan gamen of zo. Ik ben heftig overprikkeld door dat kinderfeestje, de rest van de avond rust
Ace Attorney staat op gamepass, lijkt me rustig genoeg voor nu. Of MS Flight SIm. Echte ontspanning dus. De halloumi staat in de grill, dus eerst maar even opletten voordat ik zwartgeblakerde kaas heb.quote:
Ik doe verstandigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat speel je dan? gta5? omdat dat niet zoveel prikkels geeft?
Is daar al een 2.0 van, dat spel is toch pas 2/3 jaar oud ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe verstandigGeen Cyberpunk 2.0 nu, al is ie wel lekker tof als Netrunner, maar rustiger word ik daar niet van
Patch 2.0, die heeft alles omgegooid. Wat nodig wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar al een 2.0 van, dat spel is toch pas 2/3 jaar oud ofzo
Oh wat heeft die allemaal omgegooid? Ik heb het origineel alleen een paar uurtjes gespeeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patch 2.0, die heeft alles omgegooid. Wat nodig was
Neem aan dat je iedere maand wel wat extra kunt sparen toch? Als ik m’n hypotheek wegstreep dan hou ik wel wat over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft wel frustrerend als je jezelf eindelijk uit de put hebt getrokken om dan te zien dat een grapjas de lat weer buiten bereik heeft gelegd.
Stiekem is de huidige generatie pubers nog steeds heel leuk.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft wel frustrerend als je jezelf eindelijk uit de put hebt getrokken om dan te zien dat een grapjas de lat weer buiten bereik heeft gelegd.
De aankondiging voor deze was in 2012. En gezien de staat waarin de huidige opgeleverd werd, 2077 ergens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patch 2.0, die heeft alles omgegooid. Wat nodig was
Er komt wel een echt vervolg, maar die duurt vast nog wel even
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemeen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Skilltree is compleet anders, waardoor er andere builds opeens prima kunnen en voor de rest nog meer mogelijkheden en een politie die wel logisch reageert ipv je helemaal naar de tyfus schieten omdat je in je neus zat te graven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wat heeft die allemaal omgegooid? Ik heb het origineel alleen een paar uurtjes gespeeld
Ik heb het niet over de kinderen, maar over de oudersquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem is de huidige generatie pubers nog steeds heel leuk.
Ik hoorde van de weekend waar leraren nog aan het klagen waren, maar die verdienen meer dan ik. En dan zeggen ze dat ze niet rond kunnen komen. Nou, rip mij dan maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is sneller duur en onverkrijgbaar geworden dan ik tegenop kan verdienen.
Misschien moet ik er weer eens een keertje mee beginnen, laatste keer dat ik het probeerde had ik er net een hele tijd Fallout, RDR, HFW opzitten, dan speelt dat Cyberpunk echt irritant en stroefquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skilltree is compleet anders, waardoor er andere builds opeens prima kunnen en voor de rest nog meer mogelijkheden en een politie die wel logisch reageert ipv je helemaal naar de tyfus schieten omdat je in je neus zat te graven.
Zo moet je nooit denken juist, haren op een knotje, strakke felgekleurde onderbroek aan en zelf het leven rauw opvreten zoals het op je af komt in plaats van de schuld bij een ander neerleggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoorde van de weekend waar leraren nog aan het klagen waren, maar die verdienen meer dan ik. En dan zeggen ze dat ze niet rond kunnen komen. Nou, rip mij dan maar.
tjakkaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo moet je nooit denken juist, haren op een knotje, strakke felgekleurde onderbroek aan en zelf het leven rauw opvreten zoals het op je af komt in plaats van de schuld bij een ander neerleggen.
Ouders heb ik niet veel last van, die laten hun kinderen veelal los.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kinderen, maar over de ouders
Maar dat ligt was ook aan de leeftijd van kinderen en de opleiding
Bekend probleem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is sneller duur en onverkrijgbaar geworden dan ik tegenop kan verdienen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ouders heb ik niet veel last van, die laten hun kinderen veelal los.
quote:
Onderwijs verdient relatief weinig voor het opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoorde van de weekend waar leraren nog aan het klagen waren, maar die verdienen meer dan ik. En dan zeggen ze dat ze niet rond kunnen komen. Nou, rip mij dan maar.
dan fluiten ze wel een ander toontjequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:37 schreef Pheno het volgende:
Hier ook wat ouders die hun kind hebben losgelaten. Die staat in hun voortuin al een uur op een fluitje te blazen als een jostiIk denk dat ze straks dat fluitje operatief moeten gaan verwijderen bij hem.
Dat kan, maar ga dan niet in de media klagen dat je onder modaal verdient terwijl dat al lang niet zo meer is . Voor de rest mag iedereen van mij honderdmiljoenmiljard verdienen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Onderwijs verdient relatief weinig voor het opleidingsniveau.
Oké boomer ik zal de avocadotoast laten staan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo moet je nooit denken juist, haren op een knotje, strakke felgekleurde onderbroek aan en zelf het leven rauw opvreten zoals het op je af komt in plaats van de schuld bij een ander neerleggen.
Word de reistijd van @DeZwabber ook niet korter opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Over een maandje zijn de huizen net buiten de Gazastrook vrij betaalbaar.
Wel een beetje warm daarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Over een maandje zijn de huizen net buiten de Gazastrook vrij betaalbaar.
En de voordeur niet openen als je een Toyota hoort en knoflook buiten op straat ruikt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word de reistijd van @:dezwabber ook niet korter op
Scheelt weer stookkostenquote:
Vooral onrustquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt weer stookkosten
Sowieso wordt er al wel genoeg gestookt daar
"Mijn man en ik werken in het onderwijs en sparen elke maand 3000 euro maar het is wel hard werken hoor in het onderwijs."quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso als je met 2 fulltime inkomens nog geld tekort komt dan gaat er ergens iets mis in je uitgavenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Mijn man en ik werken in het onderwijs en sparen elke maand 3000 euro maar het is wel hard werken hoor in het onderwijs."
Met die huurprijzen van tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso als je met 2 fulltime inkomens nog geld tekort komt dan gaat er ergens iets mis in je uitgaven
Ik werk parttime in het onderwijs en ik verdien modaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga dan niet in de media klagen dat je onder modaal verdient terwijl dat al lang niet zo meer is . Voor de rest mag iedereen van mij honderdmiljoenmiljard verdienen.
Niet midden in een dure stad gaan wonen scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die huurprijzen van tegenwoordig
Fulltime werken is niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso als je met 2 fulltime inkomens nog geld tekort komt dan gaat er ergens iets mis in je uitgaven
Ineens geen leraren meer in iedere grote stad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet midden in een dure stad gaan wonen scheelt al een hoop
ja want stel je voor dat je moet reizen naar je werkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ineens geen leraren meer in iedere grote stad.
Ede is een dure stadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet midden in een dure stad gaan wonen scheelt al een hoop
Hard werken is uit, klagen is in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fulltime werken is niet meer van deze tijd.
Zou het ook liever niet doen, maar moet toch geld binnenkrijgen helaasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fulltime werken is niet meer van deze tijd.
Die zijn er toch al niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pest is dat dus al die groeikernen om steden heen ook onbetaalbaar beginnen te worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja want stel je voor dat je moet reizen naar je werk
Tien minuten fietsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Die linkse hippies komen toch altijd op hun bakfietsje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toevallig las ik van de week een interview in de lokale krant van een jongen die ik ken die hier ook nog steeds in het dorp woont maar wel in een stad werkt die een klein uurtje rijden is naar de basisschool waar die werktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe ik mee: ik klaag over de prijzen van lego dan oke?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen minder les, ik klagen over drukte in de Efteling.
ben je een uur onderweg omdat alle simplies die gewoon thuis KUNNEN werken zo nodig , vaak vrijwillig, naar een kantoor willenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tien minuten fietsen.
Onderhand is het een halfuur fietsen dus ik pak de auto.
Heb je ook maar één post van mij gelezen in &de afgelopen maanden als je denkt dat reizen naar je werk leuk is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar jij moet ook naar delft toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ook maar één post van mij gelezen in &de afgelopen maanden als je denkt dat reizen naar je werk leuk is?
Vaak ben je met de auto nog sneller vanuit een dorp naar een stad dan als je in een stad van de ene naar de andere kant moetquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tien minuten fietsen.
Onderhand is het een halfuur fietsen dus ik pak de auto.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij moet ook naar delft toch?
oh jazeker hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ook maar één post van mij gelezen in &de afgelopen maanden als je denkt dat reizen naar je werk leuk is?
Ik was van Utrecht Leidsche Rijn naar Overvecht met het OV langer onderweg dan vanuit edequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak ben je met de auto nog sneller vanuit een dorp naar een stad dan als je in een stad van de ene naar de andere kant moet
Ik zou eigenlijk meer thuis willen werken, zou ik nu nog wel kunnen, jammer alleen dat ze het eind deze maand weer aanschroeven naar maximaal 1 dag per week thuisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je een uur onderweg omdat alle simplies die gewoon thuis KUNNEN werken zo nodig , vaak vrijwillig, naar een kantoor willen
echtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk meer thuis willen werken, zou ik nu nog wel kunnen, jammer alleen dat ze het eind deze maand weer aanschroeven naar maximaal 1 dag per week thuis
Jij hebt je rijbewijs al wel, als jullie nu samen een auto kopen dan kunnen jullie er samen naartoe reizenquote:
Dat kan je ook beter fietsen. Dan is het 20-25 minutenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van Utrecht Leidsche Rijn naar Overvecht met het OV langer onderweg dan vanuit ede
Hoezoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk meer thuis willen werken, zou ik nu nog wel kunnen, jammer alleen dat ze het eind deze maand weer aanschroeven naar maximaal 1 dag per week thuis
dat doe je nu toch ook?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs al wel, als jullie nu samen een auto kopen dan kunnen jullie er samen naartoe reizen
Ja leuk 's avonds.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan je ook beter fietsen. Dan is het 20-25 minuten
Ja had vroeger toen ik nog in Breda woonde ook een collega die van de andere kant van de stad moest komen en dan ruim een half uur onderweg was terwijl ik het binnen 25 minuutjes reed vanuit mijn dorpquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van Utrecht Leidsche Rijn naar Overvecht met het OV langer onderweg dan vanuit ede
Eerder een uur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch eigenlijk maar een klein half uurtje fietsen?
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Los zou die afstand binnen de tien minuten overbruggen op zijn fietsje, compleet met glimmend wielrenbroekje en onderweg nog een thermoskan koffie wegtikkende, met een snaakse gezonde glimlach.
Jup ... zijn schijnbaar weer mensen geweest die het thuiswerken hebben gebruikt om andere dingen te doenquote:
Er was eens een bak sneeuw gevallen, treinen uitgevallen, ellende. kwam ik wonder boven wonder nog redelijk op tijd aan voor college, waren de studenten die in Utrecht woonden niet op komen dagen vanwege de sneeuw. Degenen die uit ede, Amsterdam, Zwolle en Den Haag kwamen waren er dus gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had vroeger toen ik nog in Breda woonde ook een collega die van de andere kant van de stad moest komen en dan ruim een half uur onderweg was terwijl ik het binnen 25 minuutjes reed vanuit mijn dorp
Ja ik doe nu ook maar 1 dag, maar zou wel meer willenquote:
Zolang je je werk maar afkrijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup ... zijn schijnbaar weer mensen geweest die het thuiswerken hebben gebruikt om andere dingen te doen
ja ik ook welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe nu ook maar 1 dag, maar zou wel meer willen
...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup ... zijn schijnbaar weer mensen geweest die het thuiswerken hebben gebruikt om andere dingen te doen
Ja dat weet ik dus allemaal niet, is ook plots besloten toen ik op vakantie was, dus weet niet alle details ervanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je werk maar afkrijgt.
Lol dat is altijd zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was eens een bak sneeuw gevallen, treinen uitgevallen, ellende. kwam ik wonder boven wonder nog redelijk op tijd aan voor college, waren de studenten die in Utrecht woonden niet op komen dagen vanwege de sneeuw. Degenen die uit ede, Amsterdam, Zwolle en Den Haag kwamen waren er dus gewoon.
Tien jaar lang gedaan wel, precies 60 minuten per enkeltje, stelde echt niet heel veel voor moet ik zeggen en als je thuis komt heb je meteen het wakkere brein van een sabeltandtijger en de energie van een holenleeuw.quote:
Doet een vriendin van me vaak zat als we naar de bios zijn geweestquote:
Er zitten een aantal conservatieve managers tussenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
Een goede manager laat die collega's niet thuiswerken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Twaalf jaar geleden zag die route er iets anders uit. Onverlicht braakliggend terreinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doet een vriendin van me vaak zat als we naar de bios zijn geweest
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zitten een aantal conservatieve managers tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gelukkig hoef ik bijna nooit thuis te werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je een uur onderweg omdat alle simplies die gewoon thuis KUNNEN werken zo nodig , vaak vrijwillig, naar een kantoor willen
Hangt van de stad, afstand en route af. Hier is het prima te doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak ben je met de auto nog sneller vanuit een dorp naar een stad dan als je in een stad van de ene naar de andere kant moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |