Prijs je gelukkigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs in het onderwijs heb ik daar geen last van.
Had ie ook het gezicht van Jesus? Dan kun je er nog een commercieel succes van maken!quote:
genoeg om een teveel leukers van te doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een rijles en examen tegenwoordig?
Bv een huis kopen of zo. Oh wachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg om een teveel leukers van te doen
Welke game ga je doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens eten en dan gamen of zo. Ik ben heftig overprikkeld door dat kinderfeestje, de rest van de avond rust
wat speel je dan? gta5? omdat dat niet zoveel prikkels geeft?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens eten en dan gamen of zo. Ik ben heftig overprikkeld door dat kinderfeestje, de rest van de avond rust
Ace Attorney staat op gamepass, lijkt me rustig genoeg voor nu. Of MS Flight SIm. Echte ontspanning dus. De halloumi staat in de grill, dus eerst maar even opletten voordat ik zwartgeblakerde kaas heb.quote:
Ik doe verstandigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat speel je dan? gta5? omdat dat niet zoveel prikkels geeft?
Is daar al een 2.0 van, dat spel is toch pas 2/3 jaar oud ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe verstandigGeen Cyberpunk 2.0 nu, al is ie wel lekker tof als Netrunner, maar rustiger word ik daar niet van
Patch 2.0, die heeft alles omgegooid. Wat nodig wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar al een 2.0 van, dat spel is toch pas 2/3 jaar oud ofzo
Oh wat heeft die allemaal omgegooid? Ik heb het origineel alleen een paar uurtjes gespeeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patch 2.0, die heeft alles omgegooid. Wat nodig was
Neem aan dat je iedere maand wel wat extra kunt sparen toch? Als ik m’n hypotheek wegstreep dan hou ik wel wat over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft wel frustrerend als je jezelf eindelijk uit de put hebt getrokken om dan te zien dat een grapjas de lat weer buiten bereik heeft gelegd.
Stiekem is de huidige generatie pubers nog steeds heel leuk.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft wel frustrerend als je jezelf eindelijk uit de put hebt getrokken om dan te zien dat een grapjas de lat weer buiten bereik heeft gelegd.
De aankondiging voor deze was in 2012. En gezien de staat waarin de huidige opgeleverd werd, 2077 ergens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patch 2.0, die heeft alles omgegooid. Wat nodig was
Er komt wel een echt vervolg, maar die duurt vast nog wel even
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemeen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Skilltree is compleet anders, waardoor er andere builds opeens prima kunnen en voor de rest nog meer mogelijkheden en een politie die wel logisch reageert ipv je helemaal naar de tyfus schieten omdat je in je neus zat te graven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wat heeft die allemaal omgegooid? Ik heb het origineel alleen een paar uurtjes gespeeld
Ik heb het niet over de kinderen, maar over de oudersquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem is de huidige generatie pubers nog steeds heel leuk.
Ik hoorde van de weekend waar leraren nog aan het klagen waren, maar die verdienen meer dan ik. En dan zeggen ze dat ze niet rond kunnen komen. Nou, rip mij dan maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is sneller duur en onverkrijgbaar geworden dan ik tegenop kan verdienen.
Misschien moet ik er weer eens een keertje mee beginnen, laatste keer dat ik het probeerde had ik er net een hele tijd Fallout, RDR, HFW opzitten, dan speelt dat Cyberpunk echt irritant en stroefquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skilltree is compleet anders, waardoor er andere builds opeens prima kunnen en voor de rest nog meer mogelijkheden en een politie die wel logisch reageert ipv je helemaal naar de tyfus schieten omdat je in je neus zat te graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |