En de voordeur niet openen als je een Toyota hoort en knoflook buiten op straat ruikt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word de reistijd van @:dezwabber ook niet korter op
Scheelt weer stookkostenquote:
Vooral onrustquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt weer stookkosten
Sowieso wordt er al wel genoeg gestookt daar
"Mijn man en ik werken in het onderwijs en sparen elke maand 3000 euro maar het is wel hard werken hoor in het onderwijs."quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoorde van de weekend waar leraren nog aan het klagen waren, maar die verdienen meer dan ik. En dan zeggen ze dat ze niet rond kunnen komen. Nou, rip mij dan maar.
Sowieso als je met 2 fulltime inkomens nog geld tekort komt dan gaat er ergens iets mis in je uitgavenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Mijn man en ik werken in het onderwijs en sparen elke maand 3000 euro maar het is wel hard werken hoor in het onderwijs."
Met die huurprijzen van tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso als je met 2 fulltime inkomens nog geld tekort komt dan gaat er ergens iets mis in je uitgaven
Ik werk parttime in het onderwijs en ik verdien modaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga dan niet in de media klagen dat je onder modaal verdient terwijl dat al lang niet zo meer is . Voor de rest mag iedereen van mij honderdmiljoenmiljard verdienen.
Niet midden in een dure stad gaan wonen scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die huurprijzen van tegenwoordig
Fulltime werken is niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso als je met 2 fulltime inkomens nog geld tekort komt dan gaat er ergens iets mis in je uitgaven
Ineens geen leraren meer in iedere grote stad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet midden in een dure stad gaan wonen scheelt al een hoop
ja want stel je voor dat je moet reizen naar je werkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ineens geen leraren meer in iedere grote stad.
Ede is een dure stadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet midden in een dure stad gaan wonen scheelt al een hoop
Hard werken is uit, klagen is in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fulltime werken is niet meer van deze tijd.
Zou het ook liever niet doen, maar moet toch geld binnenkrijgen helaasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fulltime werken is niet meer van deze tijd.
Die zijn er toch al niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pest is dat dus al die groeikernen om steden heen ook onbetaalbaar beginnen te worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja want stel je voor dat je moet reizen naar je werk
Tien minuten fietsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Die linkse hippies komen toch altijd op hun bakfietsje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toevallig las ik van de week een interview in de lokale krant van een jongen die ik ken die hier ook nog steeds in het dorp woont maar wel in een stad werkt die een klein uurtje rijden is naar de basisschool waar die werktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe ik mee: ik klaag over de prijzen van lego dan oke?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen minder les, ik klagen over drukte in de Efteling.
ben je een uur onderweg omdat alle simplies die gewoon thuis KUNNEN werken zo nodig , vaak vrijwillig, naar een kantoor willenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tien minuten fietsen.
Onderhand is het een halfuur fietsen dus ik pak de auto.
Heb je ook maar één post van mij gelezen in &de afgelopen maanden als je denkt dat reizen naar je werk leuk is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar jij moet ook naar delft toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ook maar één post van mij gelezen in &de afgelopen maanden als je denkt dat reizen naar je werk leuk is?
Vaak ben je met de auto nog sneller vanuit een dorp naar een stad dan als je in een stad van de ene naar de andere kant moetquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tien minuten fietsen.
Onderhand is het een halfuur fietsen dus ik pak de auto.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij moet ook naar delft toch?
oh jazeker hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ook maar één post van mij gelezen in &de afgelopen maanden als je denkt dat reizen naar je werk leuk is?
Ik was van Utrecht Leidsche Rijn naar Overvecht met het OV langer onderweg dan vanuit edequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak ben je met de auto nog sneller vanuit een dorp naar een stad dan als je in een stad van de ene naar de andere kant moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |