Ik zou eigenlijk meer thuis willen werken, zou ik nu nog wel kunnen, jammer alleen dat ze het eind deze maand weer aanschroeven naar maximaal 1 dag per week thuisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je een uur onderweg omdat alle simplies die gewoon thuis KUNNEN werken zo nodig , vaak vrijwillig, naar een kantoor willen
echtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk meer thuis willen werken, zou ik nu nog wel kunnen, jammer alleen dat ze het eind deze maand weer aanschroeven naar maximaal 1 dag per week thuis
Jij hebt je rijbewijs al wel, als jullie nu samen een auto kopen dan kunnen jullie er samen naartoe reizenquote:
Dat kan je ook beter fietsen. Dan is het 20-25 minutenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van Utrecht Leidsche Rijn naar Overvecht met het OV langer onderweg dan vanuit ede
Hoezoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk meer thuis willen werken, zou ik nu nog wel kunnen, jammer alleen dat ze het eind deze maand weer aanschroeven naar maximaal 1 dag per week thuis
dat doe je nu toch ook?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs al wel, als jullie nu samen een auto kopen dan kunnen jullie er samen naartoe reizen
Ja leuk 's avonds.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan je ook beter fietsen. Dan is het 20-25 minuten
Ja had vroeger toen ik nog in Breda woonde ook een collega die van de andere kant van de stad moest komen en dan ruim een half uur onderweg was terwijl ik het binnen 25 minuutjes reed vanuit mijn dorpquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van Utrecht Leidsche Rijn naar Overvecht met het OV langer onderweg dan vanuit ede
Eerder een uur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch eigenlijk maar een klein half uurtje fietsen?
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Los zou die afstand binnen de tien minuten overbruggen op zijn fietsje, compleet met glimmend wielrenbroekje en onderweg nog een thermoskan koffie wegtikkende, met een snaakse gezonde glimlach.
Jup ... zijn schijnbaar weer mensen geweest die het thuiswerken hebben gebruikt om andere dingen te doenquote:
Er was eens een bak sneeuw gevallen, treinen uitgevallen, ellende. kwam ik wonder boven wonder nog redelijk op tijd aan voor college, waren de studenten die in Utrecht woonden niet op komen dagen vanwege de sneeuw. Degenen die uit ede, Amsterdam, Zwolle en Den Haag kwamen waren er dus gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had vroeger toen ik nog in Breda woonde ook een collega die van de andere kant van de stad moest komen en dan ruim een half uur onderweg was terwijl ik het binnen 25 minuutjes reed vanuit mijn dorp
Ja ik doe nu ook maar 1 dag, maar zou wel meer willenquote:
Zolang je je werk maar afkrijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup ... zijn schijnbaar weer mensen geweest die het thuiswerken hebben gebruikt om andere dingen te doen
ja ik ook welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe nu ook maar 1 dag, maar zou wel meer willen
...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup ... zijn schijnbaar weer mensen geweest die het thuiswerken hebben gebruikt om andere dingen te doen
Ja dat weet ik dus allemaal niet, is ook plots besloten toen ik op vakantie was, dus weet niet alle details ervanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je werk maar afkrijgt.
Lol dat is altijd zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was eens een bak sneeuw gevallen, treinen uitgevallen, ellende. kwam ik wonder boven wonder nog redelijk op tijd aan voor college, waren de studenten die in Utrecht woonden niet op komen dagen vanwege de sneeuw. Degenen die uit ede, Amsterdam, Zwolle en Den Haag kwamen waren er dus gewoon.
Tien jaar lang gedaan wel, precies 60 minuten per enkeltje, stelde echt niet heel veel voor moet ik zeggen en als je thuis komt heb je meteen het wakkere brein van een sabeltandtijger en de energie van een holenleeuw.quote:
Doet een vriendin van me vaak zat als we naar de bios zijn geweestquote:
Er zitten een aantal conservatieve managers tussenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
Een goede manager laat die collega's niet thuiswerken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Twaalf jaar geleden zag die route er iets anders uit. Onverlicht braakliggend terreinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doet een vriendin van me vaak zat als we naar de bios zijn geweest
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zitten een aantal conservatieve managers tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gelukkig hoef ik bijna nooit thuis te werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je een uur onderweg omdat alle simplies die gewoon thuis KUNNEN werken zo nodig , vaak vrijwillig, naar een kantoor willen
Hangt van de stad, afstand en route af. Hier is het prima te doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak ben je met de auto nog sneller vanuit een dorp naar een stad dan als je in een stad van de ene naar de andere kant moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |