SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Oke okequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twaalf jaar geleden zag die route er iets anders uit. Onverlicht braakliggend terreinoverdag deed ik het wel maar na de film vond ik het niet prettig. Na werk fietsten er nog meer mensen maar zo laat niet meer.
have fun, wat is het tripje dit keer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor![]()
Als eerste op de boot. Omdat ik lid bed van iets krijg ik een upgrade. Van een 1p binnenhut naar een 3p buitenhut met minibar
Zelfs nog heel even de zon onder zien gaan vanuit de hut![]()
Nu op naar mijn driegangendiner
Nee doeiquote:
Je kunt ook met een naveltruitje beginnen als je niet meteen shirt aan wil trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:15 schreef dud0r het volgende:
Het begint wat frisser in huis te worden. Denk dat ik maar een shirt aan ga trekken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook met een naveltruitje beginnen als je niet meteen shirt aan wil trekken
Dat is mijn shirt ook door m'n pensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook met een naveltruitje beginnen als je niet meteen shirt aan wil trekken
Oh dit zou ik wel vrij makkelijk moetrn kunnen vinden in mijn maatquote:
Weekje Scottish Highlands genotquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
have fun, wat is het tripje dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Hont wordt tegen zijn hoofd geschopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dit zou ik wel vrij makkelijk moetrn kunnen vinden in mijn maat
Wat?quote:
Bal stapt nu op de metro.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerookte zalm, schnitzel met champignonsaus en een kaasplankje.
Leer je koter eens dat ie lief moet zijn voor hontenquote:
Hont reageerde er nauwelijks op, alleen een side eye.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leer je koter eens dat ie lief moet zijn voor honten
Whehehequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hont reageerde er nauwelijks op, alleen een side eye.
Wat kost dat eten daar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh. Dat was lekker. En meer dan genoeg ook, hoewel ik best honger had. Nou nog even rustig een kopje koffie en dan eens even verder kijken op de boot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |