Zo eentje waar Zwabber van de week mee kwam aanzettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sta op het punt om een lavalamp te kopen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik hier zit te kijken twijfel ik tussen de raket en de klassieke.
De raket is tof maar de fles van de klassieke is groter.
https://mathmos.nl/lavalampen/alle-lavalampen/
Pics van je lavalampquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker 70's.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
90s was er weer een revival.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de 90s was dat ook hip toch? Of was het al 00s?
Ook ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de 90s was dat ook hip toch? Of was het al 00s?
Hippiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alsof jij niet ook gewoon een hippe lavalamp zou willenquote:
Die heeft ze alquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet ook gewoon een hippe lavalamp zou willen
Had ik vroegerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet ook gewoon een hippe lavalamp zou willen
Stiekem heb je er nog steeds 1 hequote:
Ik wilde er vroeger ook eentje, maar nooit gehadquote:
Zo eentje heb ik wel gehadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had geen lavalamp. Maar ik had zoiets.
[ afbeelding ]
straks valt er nog een raket op ze..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig zijn die palliedownies niet zo heel voorspelbaar hier
[ twitter ]
Misschien nog wat winkels plunderen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Even wat vuurwerk naar binnen gooien voor de sfeerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien nog wat winkels plunderen.
Totaaaaal niet voorspelbaar inderdaayquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |