abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210815965

Dit zijn de twintig deelnemers van het 25ste seizoen: Hassan Slaby, Guido Spek, Eva Simons, Jochen Otten, Krista Arriëns, Radmilo Soda, Iris Enthoven, Mark Baanders, Floris Göbel, Iris van Lunenburg, Irene van de Laar, Roberta Pagnier, Willem Voogd, Jaimie Vaes, Maxim Froger, Roosmarijn Wind, Chelsey Weimar, Ilse Paulis, Armand Rosbak en Frits Wester.

Voor de 25e keer kunnen we ons verheugen op een episch avontuur, waarin de grenzen van overleving, spel en strategie opnieuw worden verlegd. In de betoverende wildernis van Maleisië gaan de twintig kandidaten het ultieme survival-avontuur aan: overleven op een afgelegen eiland, geconfronteerd worden met genadeloze proeven en meedogenloze eliminaties doorstaan. Het jubileumseizoen belooft opnieuw meeslepend te worden, met al op dag één een grote wending die meteen de toon zet voor de rest van het seizoen… Wie triomfeert en wint de titel Robinson 2023?

Op zaterdag 2 september om 20.00 uur is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien bij RTL 4, gevolgd door aflevering 2 op zondag. Daarna is Expeditie Robinson elke zondag om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210816004
Domme move van Eva, had gewoon die munt bekend gemaakt voor de eilandraad. Dan dwing je mensen op een ander te stemmen. Nu ben je nog een keer uitgekotst en vlieg je er alsnog uit.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheVulture op 02-10-2023 19:14:28 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport maandag 2 oktober 2023 @ 19:41:33 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210816335
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Domme move van Eva, had gewoon die munt bekend gemaakt voor de eilandraad. Dan dwing je mensen op een ander te stemmen. Nu ben je nog een keer uitgekotst en vlieg je er alsnog uit.
Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 19:44:47 #4
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210816368
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.
En het is soms ook maar net hoe het tij staat. Stel ze winnen nu twee keer achter elkaar, kan het zomaar allemaal weer anders gaan. Of Maxim verlaat het eiland met een blessure, het is ineens al de samensmelting :D

Bij Soundos waren we ook iedere week verbaasd dat ze bleef.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210816480
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:44 schreef Meke het volgende:

[..]
En het is soms ook maar net hoe het tij staat. Stel ze winnen nu twee keer achter elkaar, kan het zomaar allemaal weer anders gaan. Of Maxim verlaat het eiland met een blessure, het is ineens al de samensmelting :D

Bij Soundos waren we ook iedere week verbaasd dat ze bleef.
Soudos was vanaf het begin een bitch. Tegen de groep.
pi_210816541
Ze zullen toch telkens op Eva stemmen. Alleen Jamie stemt niet op Eva.
Dit was de beste payback van Eva. Eigenlijk alleen jammer dat het niet Chelsea en Maxim waren op het einde.
SOONY
pi_210816557
What the fuck ouwe.

Roos die boos is dat er nog maar 20 korrels rijst zijn. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210816559
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
What the fuck ouwe.

Roos die boos is dat er nog maar 20 korrels rijst zijn. _O-
Ook zo blij dat zij eruit is.
SOONY
  Redactie Sport maandag 2 oktober 2023 @ 20:00:26 #9
pi_210816562
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Dit was de beste payback van Eva. Eigenlijk alleen jammer dat het niet Chelsea en Maxim waren op het einde.
Krista kan nu wel gaan nadenken over niet op Eva stemmen als ze vreest de volgende te zijn. Probleem is dat Eva een duel moet met een van de heren.
pi_210816617
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Eva kan nu geen kant meer op.
pi_210816624
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Krista kan nu wel gaan nadenken over niet op Eva stemmen als ze vreest de volgende te zijn. Probleem is dat Eva een duel moet met een van de heren.
In het voorstukje zag je in ieder geval Eva en Jamie bonden. Als Krista slim is doet ze mee en stemmen ze samen.
SOONY
pi_210816634
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Eva kan nu geen kant meer op.
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.
SOONY
pi_210816640
quote:
7s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.
Eens.

M’n hart breekt als ik het zie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210816653
quote:

[..]
Ze had die munt nog en is emotioneel fragiel maar denkt dit spel nog uit te spelen. Uit eer al. Ze heeft het niet makkelijk gehad.
pi_210818235
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Denk het niet, ze hadden dan altijd het risico gelopen dat Eva toch haar munt zou inzetten en dat haar stem doorslaggevend zou zijn. Dat risico hadden ze denk ik als groep niet genomen.
pi_210818272
quote:

[..]
Eva is van nature niet iemand die lekker sociaal in een groep past, dat van zichzelf weet maar juist daardoor of desondanks toch op alle verkeerde knoppen weet te drukken. Als je door 2 verschillende groepen mensen wordt buitengesloten ligt er echt wel een deel bij jezelf. En ja, die eerste uitsluiting door Chelsey en Frits was lullig, maar je kunt ook accepteren dat dat eenmaal een door het spel gedwongen kutbeslissing was in plaats van dat als een soort persoonlijke aanval te blijven zien. Eva mist echt de sociale voelsprieten en kruipt dan nog eens extra in een slachtofferrol, een self fulfilling prophecy
  Redactie Sport maandag 2 oktober 2023 @ 23:05:34 #17
pi_210818499
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Denk het niet, ze hadden dan altijd het risico gelopen dat Eva toch haar munt zou inzetten en dat haar stem doorslaggevend zou zijn. Dat risico hadden ze denk ik als groep niet genomen.
Dat had echt gelegen aan hoe Krista er in zou staan
pi_210818785
Vreselijk, weer die Eva niet er uit is. Wel lekker dat die Roos er uit is. Ik heb niets met die Mark maar hij peert er in ieder geval al mijn minst favoriete naar huis gelukkig.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 01:20:53 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210819079
Ik mag Mark wel die is een Jan Versteegje aan het doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210819081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag Mark wel die is een Jan Versteegje aan het doen.
Hij is bij mij ook gegroeid van "ohja die gozer" tot "leuke vent" hoop dat hij nog ff blijft :Y
Ik snap alles, begrijp er niets van.
pi_210820311
Mark is wel de man van het seizoen tot nu toe _O_
pi_210820548
Radmilo is zo sterk dat ie geen enkele teamproef wint tot nu toe

_O- _O-
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210821031
Die heeft zijn verstand en kracht in zijn neus zitten denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:23:04 #24
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_210821136
Het is tot nu toe erg stil over die 2e immuniteitsmunt die op afvallerseiland zou zijn. Zou Eva die ook hebben.......?
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_210821553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef HMS het volgende:
Het is tot nu toe erg stil over die 2e immuniteitsmunt die op afvallerseiland zou zijn. Zou Eva die ook hebben.......?
Dat begon ik mij ook al af te vragen, wordt er niet meer naar die 2de munt gezocht? Zou zomaar kunnen dat Mark deze al heeft gevonden. Fijn dat Eva in ieder geval nog door 1 medekandidaat wordt gesteund. Het lijkt nu op een treitercampagne tegen Eva en ik snap niet goed hoe dat nu is ontstaan. En wat die zgn. Rambo betreft, heb hem nog niets uitzonderlijks zien doen met zijn spierballen. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')