Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Domme move van Eva, had gewoon die munt bekend gemaakt voor de eilandraad. Dan dwing je mensen op een ander te stemmen. Nu ben je nog een keer uitgekotst en vlieg je er alsnog uit.
En het is soms ook maar net hoe het tij staat. Stel ze winnen nu twee keer achter elkaar, kan het zomaar allemaal weer anders gaan. Of Maxim verlaat het eiland met een blessure, het is ineens al de samensmeltingquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.
Soudos was vanaf het begin een bitch. Tegen de groep.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
En het is soms ook maar net hoe het tij staat. Stel ze winnen nu twee keer achter elkaar, kan het zomaar allemaal weer anders gaan. Of Maxim verlaat het eiland met een blessure, het is ineens al de samensmelting![]()
Bij Soundos waren we ook iedere week verbaasd dat ze bleef.
Ook zo blij dat zij eruit is.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
What the fuck ouwe.
Roos die boos is dat er nog maar 20 korrels rijst zijn.
Krista kan nu wel gaan nadenken over niet op Eva stemmen als ze vreest de volgende te zijn. Probleem is dat Eva een duel moet met een van de heren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ze zullen toch telkens op Eva stemmen. Alleen Jamie stemt niet op Eva.
Dit was de beste payback van Eva. Eigenlijk alleen jammer dat het niet Chelsea en Maxim waren op het einde.
Eva kan nu geen kant meer op.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ze zullen toch telkens op Eva stemmen. Alleen Jamie stemt niet op Eva.
Dit was de beste payback van Eva. Eigenlijk alleen jammer dat het niet Chelsea en Maxim waren op het einde.
In het voorstukje zag je in ieder geval Eva en Jamie bonden. Als Krista slim is doet ze mee en stemmen ze samen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krista kan nu wel gaan nadenken over niet op Eva stemmen als ze vreest de volgende te zijn. Probleem is dat Eva een duel moet met een van de heren.
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.quote:
Eens.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.
Ze had die munt nog en is emotioneel fragiel maar denkt dit spel nog uit te spelen. Uit eer al. Ze heeft het niet makkelijk gehad.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.
Denk het niet, ze hadden dan altijd het risico gelopen dat Eva toch haar munt zou inzetten en dat haar stem doorslaggevend zou zijn. Dat risico hadden ze denk ik als groep niet genomen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.
Eva is van nature niet iemand die lekker sociaal in een groep past, dat van zichzelf weet maar juist daardoor of desondanks toch op alle verkeerde knoppen weet te drukken. Als je door 2 verschillende groepen mensen wordt buitengesloten ligt er echt wel een deel bij jezelf. En ja, die eerste uitsluiting door Chelsey en Frits was lullig, maar je kunt ook accepteren dat dat eenmaal een door het spel gedwongen kutbeslissing was in plaats van dat als een soort persoonlijke aanval te blijven zien. Eva mist echt de sociale voelsprieten en kruipt dan nog eens extra in een slachtofferrol, een self fulfilling prophecyquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat had echt gelegen aan hoe Krista er in zou staanquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hadden dan altijd het risico gelopen dat Eva toch haar munt zou inzetten en dat haar stem doorslaggevend zou zijn. Dat risico hadden ze denk ik als groep niet genomen.
Hij is bij mij ook gegroeid van "ohja die gozer" tot "leuke vent" hoop dat hij nog ff blijftquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag Mark wel die is een Jan Versteegje aan het doen.
Dat begon ik mij ook al af te vragen, wordt er niet meer naar die 2de munt gezocht? Zou zomaar kunnen dat Mark deze al heeft gevonden. Fijn dat Eva in ieder geval nog door 1 medekandidaat wordt gesteund. Het lijkt nu op een treitercampagne tegen Eva en ik snap niet goed hoe dat nu is ontstaan. En wat die zgn. Rambo betreft, heb hem nog niets uitzonderlijks zien doen met zijn spierballen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef HMS het volgende:
Het is tot nu toe erg stil over die 2e immuniteitsmunt die op afvallerseiland zou zijn. Zou Eva die ook hebben.......?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |