SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Vanavond maar even kijken wat ze ervan bakken tegen Cadiz.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
De eerste ECHTE test voor OH ARNE.
Ze hebben daar een paar klasbakken lopen daar. Atleti wisselvallig maar de laatste weken weer de weg omhoog gevonden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
Ho ho, we speelden al Champions League tegen Utrecht!quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
Ik heb er zo erg zin in he. Wel jammer van de tijd. Heb nog steeds geen idee waar en met wie ik dit ga kijken, 18:45 is zo kut.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Madrid.
Arne moet nog wel een paar keer opdrukken voor hij zo breed is als Simeone.quote:
Arne weet dit soort heethoofden makkelijk over de zeik te krijgen.quote:
Het woord branie is ook zo'n Jodenwoord.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
Tijd voor een nieuwe trainer bij de dames. Mis de Rotterdamse branie.
Komt uit Indonesie.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het woord branie is ook zo'n Jodenwoord.
Dat Atletico is wel een maatje te groot verwacht ikquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er zo erg zin in he. Wel jammer van de tijd. Heb nog steeds geen idee waar en met wie ik dit ga kijken, 18:45 is zo kut.
Mwah, Atletico toch al een tijdje vrij slecht in Europa, van de laatste 10 thuispotjes er maar één gewonnen, terwijl ze het nationaal goed doen. 3-5-2 systeem is toch altijd een beetje anders. Plus de vorige keer wonnen we ook (lol)quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Atletico is wel een maatje te groot verwacht ik
Wel benieuwd naar het krachtsverschil en het PLAN van Arne.
Ze geven volgens mij nog altijd nagenoeg niks weg @alaphillipe ? en wonnen laatst van Realquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Atletico toch al een tijdje vrij slecht in Europa, van de laatste 10 thuispotjes er maar één gewonnen, terwijl ze het nationaal goed doen. 3-5-2 systeem is toch altijd een beetje anders. Plus de vorige keer wonnen we ook (lol)
Maar goed, laat het vooral maar aan Arne om een plan te smeden, heb alleen de hoop dat Atletico voor ons geen tempootje te hoog gaat zijn.
@GGMM kon hier ook niet om lachen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Like gegeven want StengsGod.
Maar eigenlijk verdiend die woordgrap zelf absoluut geen like.
Ze verloren ook kansloos bij Valencia wat geen wonderploeg is, uiteindelijk hoeft een wedstrijd niet veel te zeggen. Het valt mij vooral op dat al een paar seizoenen hun Europese resultaten niet echt corresponderen met hun nationale prestatiesquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze geven volgens mij nog altijd nagenoeg niks weg @:alaphillipe ? en wonnen laatst van Real
Een blik op dat middenveld geeft ook wel aardig wat aan imo
Die tegen Valencia was echt een offday van jewelste.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze verloren ook kansloos bij Valencia wat geen wonderploeg is, uiteindelijk hoeft een wedstrijd niet veel te zeggen. Het valt mij vooral op dat al een paar seizoenen hun Europese resultaten niet echt corresponderen met hun nationale prestaties
Niet dat ik enorm hoge verwachtingen heb hoor maar de tijd is toch wel voorbij dat je ons bij voorbaat kansloos acht. Zeker onze laatste linie misstaat niet op dat niveau.
Woensdag hopelijk weer eenquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die tegen Valencia was echt een offday van jewelste.
Zonder meer.quote:
Europees is ook gewoon lastig inschatten. Zie Celtic die voor ons qua drukzetten en tempo echt heel pittig waren maar aanvallend was het niks en bovendien gaven ze het amateuristisch weg. Uiteindelijk win je die vrij simpel, maar totaal niet op de manier zoals ik had verwacht.quote:
Toch krijgen we opvallend veel goals tegen. Ook gister weer. Nu vind ik die Duitser geen goede keeper, maar of het alleen hem te wijten is?quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze verloren ook kansloos bij Valencia wat geen wonderploeg is, uiteindelijk hoeft een wedstrijd niet veel te zeggen. Het valt mij vooral op dat al een paar seizoenen hun Europese resultaten niet echt corresponderen met hun nationale prestaties
Niet dat ik enorm hoge verwachtingen heb hoor maar de tijd is toch wel voorbij dat je ons bij voorbaat kansloos acht. Zeker onze laatste linie misstaat niet op dat niveau.
Beetje ingecalculeerd als je zo aanvallend speeltquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch krijgen we opvallend veel goals tegen. Ook gister weer. Nu vind ik die Duitser geen goede keeper, maar of het alleen hem te wijten is?
Misschien scherpte. Kan me voorstellen dat je minder scherp bent als het zo makkelijk gaat zoals het nu vaak gaat.
No es futbol, es La Liga!quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:12 schreef Evangelion het volgende:
Atletico speelt vanavond laat nog. La Liga is echt incapabel.
nou nou nouquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
No es futbol, es La Liga!
Met verkrachter en vrouwenmishandelaar Mason G. Bij Getafe.
Dat zijn feiten, Coco. De beelden en opnames die dat bevestigen zijn voor ons allen toegankelijk.quote:
linkquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat zijn feiten, Coco. De beelden en opnames die dat bevestigen zijn voor ons allen toegankelijk.
Bedankt vriendquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:00 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier in Madrid jongens. Leuke stad!
Oh nee jullie blijven thuis en doen stoer in het Ajaxtopic.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:08 schreef Document1 het volgende:
Een ding leert deze hele crisis ons, Ajacieden hebben totaal geen zelfreflectie.
Jij gaat niet?quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:08 schreef Document1 het volgende:
Een ding leert deze hele crisis ons, Ajacieden hebben totaal geen zelfreflectie.
Je hebt er een aantal zure tussen zitten hoor. Jarenlang, nee, decennialang Feyenooit uitlachen en nu de bal de verkeerde kant op rolt blijken ze totaal niet te kunnen incasseren.quote:
Bedankt vriend, jij volgend jaar veel plezier tegen Helmond Sportquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:00 schreef Tjacka het volgende:
Jij volgt vrouwenvoetbal?quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
In beginsel is een club als atletico natuurlijk gewoon een maatje te groot, dat is niets om je voor te schamen. Maargoed, Slot blijft een genie, zij kunnen ook hun avond niet hebben, de bal is rond, en volgens mij hebben ze aardig wat blessures. Ik ben wel benieuwd wat het wordt, acht ons niet per definitie kansloosquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Atletico is wel een maatje te groot verwacht ik
Wel benieuwd naar het krachtsverschil en het PLAN van Arne.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:00 schreef Tjacka het volgende:
Mooi hè.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je hebt er een aantal zure tussen zitten hoor. Jarenlang, nee, decennialang Feyenooit uitlachen en nu de bal de verkeerde kant op rolt blijken ze totaal niet te kunnen incasseren.
Jullie zijn anders ook wel vrij snel op je pik getrapt weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je hebt er een aantal zure tussen zitten hoor. Jarenlang, nee, decennialang Feyenooit uitlachen en nu de bal de verkeerde kant op rolt blijken ze totaal niet te kunnen incasseren.
Jij bent wel het schoolvoorbeeld van wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie zijn anders ook wel vrij snel op je pik getrapt weet ik uit eigen ervaring.
Wat stuit je nou zo dusdanig tegen de borst dan?quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij bent wel het schoolvoorbeeld van wat ik bedoel.
Je bent niet bekend met Atletico? Feyenoord gaat ze echt volledig van het veld blazen, om zich vervolgens af te vragen hoe ze in hemelsnaam met 2-0 verloren kunnen hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Atletico heeft 't wederom lastig hoor. Las dat iemand beweerde dat ze in vorm zijn maar tegen Osasuna ging 't ook maar moeizaam.
We moeten hen lekker balbezit geven denk ik. Weten ze niet wat ze overkomt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met Atletico? Feyenoord gaat ze echt volledig van het veld blazen, om zich vervolgens af te vragen hoe ze in hemelsnaam met 2-0 verloren kunnen hebben.
Wie zijn ze dan!?quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
atletico staat 2-1 achter op dit moment
gaat lekker daar
Onze Mats is er weer.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Correa was toch geblesseerd
Kan ie anders niet weer geblesseerd raken, dit vind ik niet leuk.
Zoals Caland zegt door de offensieve speelstijl waarin ruimtes achtergelaten worden (verdedigen doe je met de hele ploeg), en de reden dat onze achterhoede van zo’n hoog niveau is komt voornamelijk door hun opbouwende kwaliteiten. Verdedigend hebben ze (op Hancko na) hun kwetsbaarheden. In een minder elftal zouden die meer opvallen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch krijgen we opvallend veel goals tegen. Ook gister weer. Nu vind ik die Duitser geen goede keeper, maar of het alleen hem te wijten is?
Misschien scherpte. Kan me voorstellen dat je minder scherp bent als het zo makkelijk gaat zoals het nu vaak gaat.
Ik vind ook dat we wat teveel tegendoelpunten krijgen. Ook gezien de kwaliteiten van onze defensie.quote:Op maandag 2 oktober 2023 00:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Caland zegt door de offensieve speelstijl waarin ruimtes achtergelaten worden (verdedigen doe je met de hele ploeg), en de reden dat onze achterhoede van zo’n hoog niveau is komt voornamelijk door hun opbouwende kwaliteiten. Verdedigend hebben ze (op Hancko na) hun kwetsbaarheden. In een minder elftal zouden die meer opvallen.
Scherpte zal het niet zijn. Ze zijn zo tering gemotiveerd allemaal.
Dat compenseert nog wel. Kijk eens wat voor kansen PSV weggeeft waar door tegenstanders niks mee gedaan wordt. Die gaven tegen Go Ahead echt 4-5 100% kansen weg. Wij 2-3 en vliegt er meteen 1 van in.quote:Op maandag 2 oktober 2023 07:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we wat teveel tegendoelpunten krijgen. Ook gezien de kwaliteiten van onze defensie.
PSV speelt ook behoorlijk offensief en zelfs met hun - door ons regelmatig belachelijk gemaakte verdediging - hebben ze pas 2 tegendoelpunten in 7 wedstrijden.
Ietwat voorbarig wellicht, maar het zou mij niet verbazen als wij op meer dan 30 tegendoelpunten gaan eindigen dit seizoen en dat vind ik gewoon ietwat veel.
De dames missen een type Erna.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
Feyenoord heeft de laagste xGA! @pietjequote:Op maandag 2 oktober 2023 07:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we wat teveel tegendoelpunten krijgen. Ook gezien de kwaliteiten van onze defensie.
PSV speelt ook behoorlijk offensief en zelfs met hun - door ons regelmatig belachelijk gemaakte verdediging - hebben ze pas 2 tegendoelpunten in 7 wedstrijden.
Ietwat voorbarig wellicht, maar het zou mij niet verbazen als wij op meer dan 30 tegendoelpunten gaan eindigen dit seizoen en dat vind ik gewoon ietwat veel.
Je moet (net als bij ons) de tegenstanders van PSV in de Eredivisie met een korrel zout nemen. Tegen Arsenal maar ook tegen het matige Rangers en Graz kregen ze al 9 goals uit 5 tegen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 07:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn. Eigen speler moet altijd de voorkeur krijgen boven een huurspeler. Tenzij de huurspeler echt heel veel beter is, maar zo veel ontlopen ze elkaar ook niet. Stukje oppertunisme nu Minteh eens een keer Motm was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:33 schreef hhh38 het volgende:
MintehGod.
Wel een interessant probleem straks als Ivanusec weer terug is: zou Arne overwegen om Paixao op de bank te zetten ten faveure van Minteh?
Ik zou het zelf ook niet doen. Maar Arne kijkt alleen naar kwaliteit en Minteh zet wel flinke stappen op dit moment.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn. Eigen speler moet altijd de voorkeur krijgen boven een huurspeler. Tenzij de huurspeler echt heel veel beter is, maar zo veel ontlopen ze elkaar ook niet. Stukje oppertunisme nu Minteh eens een keer Motm was.
Is toch ook heerlijk om zo'n Minteh op de bank te hebbben en in de 2e helft in te brengen tegen een vermoeide tegenstander. Die gaat echt nog wel hartstikke veel minuutjes maken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen. Maar Arne kijkt alleen naar kwaliteit en Minteh zet wel flinke stappen op dit moment.
Nee het zou belachelijk zijn als je niet de beste 11 in je selectie gaat opstellen onder mom van huurquote:Op maandag 2 oktober 2023 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn. Eigen speler moet altijd de voorkeur krijgen boven een huurspeler. Tenzij de huurspeler echt heel veel beter is, maar zo veel ontlopen ze elkaar ook niet. Stukje oppertunisme nu Minteh eens een keer Motm was.
Jij zou Szymanski ook wissel houden tov Bullaude?quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Ivanusec tijdelijk op de bank komt wat ook wel raar zou zijn. Never change a winning team.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:33 schreef hhh38 het volgende:
MintehGod.
Wel een interessant probleem straks als Ivanusec weer terug is: zou Arne overwegen om Paixao op de bank te zetten ten faveure van Minteh?
'tenzij de huurspeler echt heel veel beter is' heb je volledig gemist?quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij zou Szymanski ook wissel houden tov Bullaude?
Dat zou helemaal achterlijk zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Ivanusec tijdelijk op de bank komt wat ook wel raar zou zijn. Never change a winning team.
Gezien de meningen van Pistolero over Szymanski en Bullaude zou ik niet eens zeker weten wat ie zou antwoordenquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
'tenzij de huurspeler echt heel veel beter is' heb je volledig gemist?
Ja ik ben het met zowel Pistolero als klaas eens. Paixao hoort altijd de voorkeur krijgen maar Arend zal ook wel kijken naar de tegenstander.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de meningen van Pistolero over Szymanski en Bullaude zou ik niet eens zeker weten wat ie zou antwoorden
En Ivanusec speelt natuurlijk altijd.
O ja eigenlijk wel lolquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
'tenzij de huurspeler echt heel veel beter is' heb je volledig gemist?
quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ben het met zowel Pistolero als klaas eens.
En Ueda. Kan hij in de basis starten woensdag?quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minteh zal in ieder geval Atletico en PEC nog wel in de basis staan, dus op dit moment is de discussie nog niet geheel relevant. Het is fijn dat je drie goede buitenspelers hebt in plaats van een paar halve zoals vorig seizoen. En ook een topspits.
Dat denk ik wel, jammer dat het Amsterdamse kneuzenfestijn die oefenwedstrijd heeft verpest maar hij zal wel starten denk ik. Het was fijn geweest als hij zaterdag langer had kunnen invallen maar de stand en ons goede spel liet het nog niet toe om te wisselen geef ik achteraf toe.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Ueda. Kan hij in de basis starten woensdag?
Niet zo zeker van niet voor Minteh kiezen is alleen omdat hij gehuurd is wel logisch.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Beetje waan van de dag dat over Minteh. Goede speler, maar uiteindelijk heeft Paxiao toch gewoon een beter seizoen tot nu toe?
Ivanusec - Gimenez - Paixao. Simpel.
Onzin, Arne laat elke keert de elf spelers starten waarmee hij denkt te w9innen, daar gaat ie niet bij denken: 'oh, maar die hebben wij gehuurd', dan had je hem net zo goed niet kunnen huren. Volgend seizoen zien we wel weer verder.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arend heeft wel vaker aangegeven bij gelijkwaardigheid daar zeker wel over na te denken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Onzin, Arne laat elke keert de elf spelers starten waarmee hij denkt te w9innen, daar gaat ie niet bij denken: 'oh, maar die hebben wij gehuurd', dan had je hem net zo goed niet kunnen huren. Volgend seizoen zien we wel weer verder.
Dat is waar, maar als je dan een vergelijking trekt naar Psv dan hebben zij wel wat minder tegentreffers.quote:Op maandag 2 oktober 2023 00:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Caland zegt door de offensieve speelstijl waarin ruimtes achtergelaten worden (verdedigen doe je met de hele ploeg), en de reden dat onze achterhoede van zo’n hoog niveau is komt voornamelijk door hun opbouwende kwaliteiten. Verdedigend hebben ze (op Hancko na) hun kwetsbaarheden. In een minder elftal zouden die meer opvallen.
Scherpte zal het niet zijn. Ze zijn zo tering gemotiveerd allemaal.
Dus hij maakt geen fouten maar je onderbuik geeft aan dat het toch keepersfouten zijn, hoe werkt zoiets in je hoofd?quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan een vergelijking trekt naar Psv dan hebben zij wel wat minder tegentreffers.
Neemt niet weg dat we een hele goede verdediging hebben. Alleen ben ik geen fan van Wellenreuther. Om 1 of andere manier komt er vaak toch een tegengoal uit het niets. Het gebeurt eigenlijk te vaak om niet te kunnen denken dat hij daar misschien ook een rol in speelt. Hoewel hij niet op veel blunders te betrappen is overigens
Er wordt ook een beetje gedaan alsof Arne volgend seizoen sowieso weg is, en die kans lijkt mij vrij groot. Maar in principe blijft hij gewoon nog een jaar en dat spreekt hij ook uit, dus op dat vlak zullen zijn beslissingen ook moeten stroken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend heeft wel vaker aangegeven bij gelijkwaardigheid daar zeker wel over na te denken.
Aan de tegentreffers kan hij niet zo veel doen (behalve tegen Utrecht) maar het is geen bijster goede keeper nee. Gewoon een redelijk goede tweede. Snap ook de hele ‘Wellenreuther is beter dan Bijlow’-act niet van (voornamelijk) Ajacieden, over laatstgenoemde zijn blessures en mindere Oranje optredens kan je discussiëren maar als je Wellenreuther echt beter vindt kijk je niet of heb je poep in je ogen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:58 schreef Kiid het volgende:
Neemt niet weg dat we een hele goede verdediging hebben. Alleen ben ik geen fan van Wellenreuther. Om 1 of andere manier komt er vaak toch een tegengoal uit het niets. Het gebeurt eigenlijk te vaak om niet te kunnen denken dat hij daar misschien ook een rol in speelt. Hoewel hij niet op veel blunders te betrappen is overigens
chelsea lijkt mij wel een projectje voor hem deze zomerquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt ook een beetje gedaan alsof Arne volgend seizoen sowieso weg is, en die kans lijkt mij vrij groot. Maar in principe blijft hij gewoon nog een jaar en dat spreekt hij ook uit, dus op dat vlak zullen zijn beslissingen ook moeten stroken.
Eindelijk hebben we luxe problemen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo zeker van niet voor Minteh kiezen is alleen omdat hij gehuurd is wel logisch.
Paxiao doet het ook prima en van Ivanusec zag je gelijk de klasse maar ook Minteh breekt wedstrijden open als het moet zoals afgelopen zaterdag.
Wel lekker dit luxe probleem te hebben.
Ik zei blunders, niet fouten. En als keeper kan je natuurlijk een tegengoal krijgen waarbij je denkt dat die gehouden kon worden, maar dat het schot ook dusdanig is dat je het geen blunder kunt noemen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus hij maakt geen fouten maar je onderbuik geeft aan dat het toch keepersfouten zijn, hoe werkt zoiets in je hoofd?
We gaan dat Atleti helemaal slopen maat. OH Arnequote:Op maandag 2 oktober 2023 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe het middenveld zich gaat verhouden. Als je zag in wat voor kleine ruimtes Atletico driehoekjes kan maken, dat is toch van een ander niveau, dan vrees ik een beetje voor bijvoorbeeld Wieffer voor wie het soms nog te snel gaat. En dan voorin ook de buitenklasse van Correa en Griezmann. Maar tegen 3-5-2 komen in principe je eigen backs ook vrij om op te komen. We gaan veel de bal krijgen, en opbouwend zijn we (veel) beter dan vorig seizoen.
uiteindelijk is het een wisselspeler die geruisloos de eerste keuze vervangt met hier en daar een erg goede wedstrijd en voor de rest vooral redelijkquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zei blunders, niet fouten. En als keeper kan je natuurlijk een tegengoal krijgen waarbij je denkt dat die gehouden kon worden, maar dat het schot ook dusdanig is dat je het geen blunder kunt noemen.
Vorig jaar was dat ook al zei toen hij Bijlow verving. Hij houdt zelden de nul
Eindelijk een realist in dit topicquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan dat Atleti helemaal slopen maat. OH Arne
Je kan het slechter treffen inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uiteindelijk is het een wisselspeler die geruisloos de eerste keuze vervangt met hier en daar een erg goede wedstrijd en voor de rest vooral redelijk
prima voor een keeper lijkt mij
Tof, een van mijn favoriete Feyenoord spitsen. Beetje eigengereid en vraag me af of hij onder Slotbal meekan (want beetje lui), maar wat een techniek.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
De zoon van Julio Ricardo Cruz maakt vanavond zijn basisdebuut voor Hellas Verona.
Ja, zelfde als zijn vader. Zijn naam is Juan Manuel Cruz.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Tof, een van mijn favoriete Feyenoord spitsen. Beetje eigengereid en vraag me af of hij onder Slotbal meekan (want beetje lui), maar wat een techniek.
Is de zoon van Julio ook een spits?
quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan dat Atleti helemaal slopen maat. OH Arne
Dat zou echt uitstekend zijnquote:
Boemquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:16 schreef hhh38 het volgende:
Dit is al uitgebreid besproken in de topshow van vorige week!
wanneer? als sjoerd te lang aan het woord is wil ik nog wel eens wat skippenquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:16 schreef hhh38 het volgende:
Dit is al uitgebreid besproken in de topshow van vorige week!
kijk is 2 post omhoogquote:
Sorry klaasquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kijk is 2 post omhoog
dit heb ik al gepost
ik verzoek je eerst de zoekfunctie te gaan gebruiken jah
Wat een leuke video Onloquote:
Richting het eind, toen ze Mario eindelijk te pakken hadden.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer? als sjoerd te lang aan het woord is wil ik nog wel eens wat skippen
quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een leuke video Onloleuk dat je dit deelt.
gadverdamme wat een slijmballen/kontenlikkers deze 2 altijd bij de modsquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Like gegeven voor de bijdrage van onlogisch.
Gestemd op de goal van Santi.
Ik neem onlogisch verre van serieus in zijn functie als moderator.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
gadverdamme wat een slijmballen/kontenlikkers deze 2 altijd bij de mods
quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem onlogisch verre van serieus in zijn functie als moderator.
Gewoon elk jaar een miljoen erbij geven en niet voor minder dan 25 100 miljoen laten gaanquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt ook een beetje gedaan alsof Arne volgend seizoen sowieso weg is, en die kans lijkt mij vrij groot. Maar in principe blijft hij gewoon nog een jaar en dat spreekt hij ook uit, dus op dat vlak zullen zijn beslissingen ook moeten stroken.
Ja vind je? Lijkt me nou niet echt een trainer die graag head first het massagraf induikt. Wat dat betreft zal het ook geen geweldig signaal geven dat de Hag momenteel ook keihard faalt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
chelsea lijkt mij wel een projectje voor hem deze zomer
quote:'Verrassende club duikt op in strijd om Gimenez: prijs valt fors stuk lager uit'
Santiago Gimenez heeft ook de verregaande interesse van Eintracht Frankfurt gewekt. Dat meldt de Duitse tak van Sky Sport. De Mexicaan is bij de Duitse club de beoogde opvolger van Randal Kolo Muani, die deze zomer voor een recordbedrag vertrok. Het prijskaartje voor Gimenez lijkt een stuk lager uit te vallen.
Frankfurt is sowieso van plan om deze winter twee spitsen te halen en voor die plekken zou Gimenez nu bij de laatste zeven kanshebbers zitten. Frankfurt vindt echter het prijskaartje voor de Mexicaan op dit moment te hoog. Feyenoord zou om en nabij de 35 miljoen euro willen voor Gimenez en dat wil Frankfurt op dit moment niet betalen. Ondanks zijn hoge prijs is de spits nog altijd een belangrijke kandidaat.
Gimenez wordt niet alleen door Frankfurt nadrukkelijk gevolgd. Ook Borussia Dortmund, Arsenal, Chelsea en Tottenham Hotspur zouden de Mexicaan op de korrel hebben. Eerder werd een bedrag van vijftig miljoen euro genoemd voor Gimenez, maar dat zou dus in werkelijkheid een stuk lager liggen. Sky Sport heeft het over 35 miljoen euro.
In Frankfurt moet Gimenez Kolo Muani doen vergeten. De Fransman vertrok na een hectische transferwindow uiteindelijk toch naar Paris Saint-Germain. De Franse club betaalde 95 miljoen euro voor de spits.
35, haha. Dat zal zoals eerder in het artikel 50+ zijn, maar als hij ook in de CL presteert nog wel meer.quote:
Net als David.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:59 schreef hhh38 het volgende:
Santi gaat ook echt niet vertrekken in de winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MinttheeGodquote:''Onze scouts waren zelf ook onder de indruk van zijn jaar bij Odense''
Yankuba Minteh pakt de hoofdrol bij Feyenoord. De dagen na de gewonnen wedstrijd tegen Go Ahead Eagles gaat het in de media vooral over de 19-jarige buitenspeler. Minteh was belangrijk met een doelpunt en is de laatste weken op dreef in het shirt van de Rotterdammers. Trainer Arne Slot ziet ook dat de klasse ervan af druipt.
''Onze scouts waren zelf ook onder de indruk van zijn jaar bij Odense'', vertelt Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad over de komst van Minteh naar De Kuip. ''Op een gegeven moment kwam Dennis te Kloese naar de technische staf toe. Minteh ging naar Newcastle United en die Engelsen zochten een club om hem aan uit te lenen. Zo kwam hij bij ons.''
De tijdelijke komt van Minteh is een schot in de roos gebleken. ''Hij heeft bepaald geen gebrek aan zelfvertrouwen. De spelers lachen veel met hem. Ze kunnen ook heel veel van hem hebben.'' Bijvoorbeeld tijdens de thuiswedstrijd tegen Celtic waarin het druk zetten niet soepel liep in het begin van de wedstrijd. ''Maar zijn bereidheid om alles te geven is enorm.''
Slot haalt ook een voorbeeld aan tijdens de Klassieker. ''Daar komt hij af en toe te laat bij Jorrel Hato. Maar vervolgens zet hij wel een sprint van zeventig meter in om Borna Sosa nog te achterhalen. Als we dan zijn statistieken zien, is dat echt indrukwekkend. Minteh loopt in gesprinte meters tegen Ajax in een uurtje echt meer dan veel andere jongens in twee wedstrijden.''
''Hij is ongelooflijk snel. En hij wil zo graag. Voor het restant tegen Ajax wisselden we hem voor Ramiz Zerrouki. Dat accepteert hij meteen. Maar dan zeg ik wel tegen twee of drie andere jongens dat ze even met hem moeten praten om duidelijk te maken dat dit er ook allemaal bij hoort. En wat ook wel lekker was, was het feit dat we in Arena al meteen mochten wisselen bij de start.''
Interlandverplichtingen
Feyenoord moet Minteh na de winterstop wel weken missen. ''Hij schoot Gambia recent nog naar een ticket voor de Afrika Cup komende winter. Dan zijn we hem dus kwijt, net als Zerrouki trouwens. En Jahanbakhsh en Ueda ontbreken dan ook nog wegens interlandverplichtingen. Newcastle United heeft overigens geen enkele eis gesteld over minimale speeltijd of iets dergelijks. Ik heb helemaal geen mensen uit Saoedi-Arabië hier gezien met verzoekjes.''
Zou lekker zijn als we hem nog een jaartje zouden kunnen huren in deze vorm. Maar hij zal wel snel naar Newcastle vertrekken als dit zo doorgaatquote:
Drie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als we hem nog een jaartje zouden kunnen huren in deze vorm. Maar hij zal wel snel naar Newcastle vertrekken als dit zo doorgaat![]()
Hoeveel heeft hij er nu al in liggen? Stuk of 6?
Hopelijk is de Kroaat weer snel fit. Die heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie.
Zou hem niet nog een jaar huren in ieder geval, ik denk dat Ivanusec en Paixao na deze zomer nog wel blijven. Hopelijk hebben we dan de volgende Minteh op de korrel en kunnen we wél een goed bedrag neerleggen.
Niet van de eerste vijftien maar daarachter misschien wel (zoals Dilrosun of Hockeyhoofd). En het hangt inderdaad ook van de CL-prestaties af. Als je de laatste 16 haalt moeten de bedragen wel heel exorbitant zijn om het te overwegen. Maar als je in EL uitstroomt ligt het anders, zeker voor Geertruida.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat er in de winter echt niemand weggaat, want waarom? Als je nog in de race bent voor de titel en Europees nog actief bent is er nul reden om te gaan verkopen.
Ja Dilrosun is natuurlijk op elk willekeurig moment voor een prima prijs af te halen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet van de eerste vijftien maar daarachter misschien wel (zoals Dilrosun of Hockeyhoofd). En het hangt inderdaad ook van de CL-prestaties af. Als je de laatste 16 haalt moeten de bedragen wel heel exorbitant zijn om het te overwegen. Maar als je in EL uitstroomt ligt het anders, zeker voor Geertruida.
Zelfs deze zomer zou ik niet happig zijn om Hancko en Gimenez te verkopen trouwens. Hancko al helemaal niet omdat je nog geen vervanger hebt.
Vond hem trouwens oprecht wel goed invallen zaterdag. Je ziet dat hij op techniek prima mee kan. Maar heb er nou ook niet echt vertrouwen in dat het heel veel meer wordt dan dat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja Dilrosun is natuurlijk op elk willekeurig moment voor een prima prijs af te halen.
Ik vind 35 mil al een redelijk sneu bedrag voor zo'n potentieel, laat staan minder.quote:
Dat soort geleuter serieus nemen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Eintracht Frankfurt
Aan zelfoverschatting geen gebrek blijkt maar weer
In de wedstrijd tegen Celtic viel hij wat tegen, ik had meer van hem verwacht in zo'n grote wedstrijd. Maar in de andere potjes deed hij het wel goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is de Kroaat weer snel fit. Die heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt.
Tegen Celtic stonden ze stijf van de zenuwen, toen viel iedereen tegen. Dat is er nu wel af hopelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de wedstrijd tegen Celtic viel hij wat tegen, ik had meer van hem verwacht in zo'n grote wedstrijd. Maar in de andere potjes deed hij het wel goed.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez (lol) ontbreekt waarschijnlijk morgen bij Atletico. Ze hebben wel echt persoonlijke problemen achterin.
Je mag me best DM’en als je over je persoonlijke problemen wilt praten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
jezus...
persoonlijke problemen
Ik ben niet scherp vandaag.
Ik ben vrij open over de personele problemen die die mug mij hebben opgeleverd. Helaas levert het mijn werk persoonlijke problemen op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je mag me best DM’en als je over je persoonlijke problemen wilt praten.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez (lol) ontbreekt waarschijnlijk morgen bij Atletico. Ze hebben wel echt persoonlijke problemen achterin.
Werken is kut he, ik wou dat ik elke dag kon uitkeringtrekken op de a12quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vrij open over de personele problemen die die mug mij hebben opgeleverd. Helaas levert het mijn werk persoonlijke problemen op.
Nee ik heb juist geen enkel probleem met werken voor mijn kanjergeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Werken is kut he, ik wou dat ik elke dag kon uitkeringtrekken op de a12
Ja dat bedoel ik, ik kan letterlijk niet alleen maar uitkering trekken en niks doen. Maar het lijkt me wel verdomde eenvoudig en zorgeloos hahaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik heb juist geen enkel probleem met werken voor mijn kanjergeld
Als ik de hele dag thuis zou zitten en enkel uitkering kon trekken, dan zou ik pas depressief worden. Dan zou ik naar de A12 gaan.
Ik denk juist dat een baas als Arne Slot het leven zorgeloos zouden maken. De enige voorwaarde is dat je bereid bent om tyfus hard te werken, en hij zorgt er wel voor dat je geleverde arbeid resultaat gaat hebben. Toch een stuk makkelijker dan een minder veeleisende trainer waar je wegkomt met het minimale.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik kan letterlijk niet alleen maar uitkering trekken en niks doen. Maar het lijkt me wel verdomde eenvoudig en zorgeloos haha
Dien ging sowieso niet mee toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oh hebben zij ook een Gimenez, hahahaha, my bad!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er staat nu geen enkele Gimenez op het veld
Behalve normaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom praat slot geen spaans
ik spreek 35 talen vloeiend
al besprokenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
falentijn weer met een debiele vraag waar hij een uur over nagedacht heeft![]()
debieltje
het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
dat heb je zelf reeds al besprokenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is pas besproken als ik het besproken heb
En ook weer zo’n kutvraagquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
Valentijn heeft helaas ook nog steeds een stabiele hartslag.
Aantoonbaar verzonnen verhalen? Onzinnige voorspellingen? Extreme negativiteit? Een algemeen gevoel van wantrouwen tegenover het gehele journalistieke landschap? NSB-vibes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:27 schreef bbuddybb het volgende:
Fallontein.!
Ja, hij is irritant.
Maar toch vind ik het wel wat hebben. Hij brengt iets anders dan de gemiddelde journalist.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aantoonbaar verzonnen verhalen? Onzinnige voorspellingen? Extreme negativiteit? Een algemeen gevoel van wantrouwen tegenover het gehele journalistieke landschap? NSB-vibes?
Ja op zich
hij doet zijn werk: suggestieve teksten en videos in elkaar draaienquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vind Fallentjn fascinerend, die heeft zichzelf zo vaak voor lul gezet en het lijkt hem niet te deren, dat zijn kenmerken van een sociopaat.
Trauner is zo heerlijk saaiquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Persconferentie vrienden
Momenteel Trauner maar die heeft heel weinig te zeggen (helaas ook geen leuke mop), die gaat gewoon morgen kletsen.
Denk ik ook. Zou het ook echt verdienenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:43 schreef bbuddybb het volgende:
Weet je wie ook een goede aanvoerder zou zijn?
Q.
We hebben er 2, welke bedoel je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:43 schreef bbuddybb het volgende:
Weet je wie ook een goede aanvoerder zou zijn?
Q.
https://www.uefa.com/uefayouthleague/streaming/ ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:41 schreef Caland het volgende:
Is die Youth League nog ergens te zien?
Quilindschy en Quinten.quote:
Ook nog op Ziggo toevallig?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefayouthleague/streaming/ ?
Geen idee.quote:
Zouden het beiden wel kunnen gok ik, maar ik ben Hartman fan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie in hem eerder een aanvoerder dan Hartman eigenlijk.
Ik ook, maar ik denk juist dat je zo'n zachtaardige jongen als Hartman helemaal niet met het aanvoerderschap moet belasten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zouden het beiden wel kunnen gok ik, maar ik ben Hartman fan.
Hopelijk hangt Arne dit op in de kleedkamerquote:
Vertel?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Nou, de wedstrijd buiten het veld hebben we in ieder geval wel gewonnen boys
Wij moeten enorm pieken en zij moeten een offday hebben. Dan is er wat mogelijk. Anders wordt het gewoon een lastig verhaal. Zeker zonder Santiquote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
Ik ga voor een gelijkspel, maar Atletico is normaal gesproken wel een maatje te groot.
Elk punt wat je hier pakt is bonus want normaal gesproken zijn ze te sterk, zeker uit. Thuis tegen Atlético hebben we wel een kansje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij moeten enorm pieken en zij moeten een offday hebben. Dan is er wat mogelijk. Anders wordt het gewoon een lastig verhaal. Zeker zonder Santi
Eens. Met name dat we Santi missen. Als Atleti in vorm lijkt te komen houdt het idd op.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij moeten enorm pieken en zij moeten een offday hebben. Dan is er wat mogelijk. Anders wordt het gewoon een lastig verhaal. Zeker zonder Santi
KAPOET MAKEN DIE ROTZOOI EN ZORGEN DAT DEZE MAN DEZE WEEK OP STRAAT KOMT TE STAAN LUL DE BEHANGERquote:
Ik raak daar nooit zo ontspannen van eigenlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga redelijk ontspannen wel ff kijken in de stad hoor. Als je puntje pakt is t mooi meegenomen.
Ik vond Slot zijn loftrompet over deze geestelijk gehandicapte ook een beetje vermoeiend.quote:
Ik word daar juist ontspannen van gek genoeg. Gezamenlijk het vieren of het verwerken, top.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik raak daar nooit zo ontspannen van eigenlijk.
Oh ik las een ander puntje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga redelijk ontspannen wel ff kijken in de stad hoor. Als je puntje pakt is t mooi meegenomen.
Oh jij hebt het over de wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word daar juist ontspannen van gek genoeg. Gezamenlijk het vieren of het verwerken, top.
Zelfs thuis ben ik niet ontspannen en zit ik op de bank te vloeken en te tieren. Ook bij een potje tegen GAE.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ontspannen Feyenoord kijken in de stad lukt mij ook nooit echt nee, dan kan je beter thuis op de bank zitten
Ja snuiven ja!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jij hebt het over de wedstrijd kijken.
Zelfde hier. In het stadion veel rustiger.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zelfs thuis ben ik niet ontspannen en zit ik op de bank te vloeken en te tieren. Ook bij een potje tegen GAE.
Bakstenen staan klaar. @:fetX @:Gurneyisbestoke @:Zipportal
Die selectie is denk ik minimaal het drievoudige waard en zij moeten ook nog eens echtquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ben ik dan de enige die Atletico niet echt hoog heeft zitten?
Ja ze zijn beter, ja ze zijn zelfs favoriet om de groep te winnen
Maar het is echt geen wereldploeg
Als we gewoon onze niveau halen dan kunnen we daar een resultaat pakken
Nee joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die selectie is denk ik minimaal het drievoudige waard en zij moeten ook nog eens echt
Ik zou er niet al teveel verwachtingen van hebben
Laat me raden, je kijkt nooit naar wedstrijden van Atletico in La Liga.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ben ik dan de enige die Atletico niet echt hoog heeft zitten?
Ja ze zijn beter, ja ze zijn zelfs favoriet om de groep te winnen
Maar het is echt geen wereldploeg
Als we gewoon onze niveau halen dan kunnen we daar een resultaat pakken
Bij ons ontbreken 2 van de 3 voorhoedespelers.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh.
We hebben zelfs een betere laatste linie dan hen waar bovendien vrijwel iedereen ontbreekt.
Zij missen Depay!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons ontbreken 2 van de 3 voorhoedespelers.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze weten het verschil tussen uit en thuis niet?
Alsof iemand weet hoe die marktwaardes tot stand komenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die selectie is denk ik minimaal het drievoudige waard en zij moeten ook nog eens echt
Ik zou er niet al teveel verwachtingen van hebben
Het is een lastige en stugge team om tegen te spelen. . Ze zijn in staat om van iedereen te winnen, maar hebben het vooral lastig wanneer ze het spel zelf moeten makenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat me raden, je kijkt nooit naar wedstrijden van Atletico in La Liga.
Ik ga er lekker voor zitten, waarschijnlijk een stuk relaxter dan morgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we weer die Simeone-act vanavond.
Kijk met een schuin oog, maar het is vlak voor rust 1-0 voor Atletico geworden door een dom veroorzaakte penaltyquote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:38 schreef bbuddybb het volgende:
Kijkt er nog iemand naar de onder 19 wedstrijd? Is het wat?
Wordt uitgezonden door Ziggo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Dilrosun heeft er zin in
Misschien heeft ie trainersambitiesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Ayase staat ook lekker afzonderlijk van de spelersgroep. Ik denk dat @:caland wel een theorie heeft waarom.
Kan aan de aard en ontwikkeling van de blessure liggen, die moet misschien nog behandeld worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Lamprou heeft wel een dikke kop gekregen zeg, en waarom zijn Gimenez en Bijlow wel mee maar is Luka thuisgebleven?
Hahaha die heerlijke geuf van een Minteh ookquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Dilrosun heeft er zin in
De lijm was op.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Dilrosun heeft er zin in
Misschien een afspraak bij zijn arts vandaag of morgen. Weten wij veel. Zal sowieso met zijn blessure te maken hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Lamprou heeft wel een dikke kop gekregen zeg, en waarom zijn Gimenez en Bijlow wel mee maar is Luka thuisgebleven?
Dat zei Arend gisteren nog, Bijlow en Gimenez kunnen dan ook gewoon een keer meetrainen en Ivanusec nog nietquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik had niet gekeken, en je verslag was behoorlijk onvolledigquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei Arend gisteren nog, Bijlow en Gimenez kunnen dan ook gewoon een keer meetrainen en Ivanusec nog niet
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had niet gekeken, en je verslag was behoorlijk onvolledig
Gladde Alirezah met z’n geknoopte truitje.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Dilrosun heeft er zin in
2-2 toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Weer een penalty (lol)
1-2 voor Feyenoord
Oh, ik ben een beetje half aan het kijken maar zou zweren dat ik die lui net 2-1 heb zien scoren.quote:
Extreem matig ingeschoten ook, heeft geluk dat de keeper hem maar half paktquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
Op een leeg jeugdcomplex je shirt uittrekken na een goal
Al lekker aan het zuipen in de baas zijn tijd?!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik ben een beetje half aan het kijken maar zou zweren dat ik die lui net 2-1 heb zien scoren.
Stinkbekkiequote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Ayase staat ook lekker afzonderlijk van de spelersgroep. Ik denk dat @:caland wel een theorie heeft waarom.
wat nog 2 uur?quote:
niet voor mij want ik ga om 21.00 uur feyenoord kijkenquote:
Vanavond niet klaas.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet voor mij want ik ga om 21.00 uur feyenoord kijken
volgens mij loop jij inderdaad al te snurken rond dat tijd
Feyenoord speelt om 18:45quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet voor mij want ik ga om 21.00 uur feyenoord kijken
volgens mij loop jij inderdaad al te snurken rond dat tijd
Jammer.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord speelt om 18:45
Ik zou het vervelend vinden als je het mist
door jou had ik bijna deze wedstrijd gemistquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond niet klaas.
Ik zie je graag om 21:00 vriend, tot dan!
Ik misleid helemaal niemand.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
door jou had ik bijna deze wedstrijd gemist
gelukkig is @:ggmm een hele goede vriend van mij en heeft me tijdig gewaarschuwd
doe je dit vaker mensen misleiden?
Dit is het meest vermoeiende wat je tot dusver in dit topic hebt gepost.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
eerst ga je tekeer tegen mij en nu tegen een goede vriend van mijquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is het meest vermoeiende wat je tot dusver in dit topic hebt gepost.
Maar jij bent kut zegquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoe lang ga je nog door met gerespecteerde users van dit forum te beledigenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is een FA en vrienden met klaas.
Wat wil je.
Ik stop meteen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe lang ga je nog door met gerespecteerde users van dit forum te beledigen
ik wil dat het stopt nu
Is ggmm jouw begeleider wellicht?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe lang ga je nog door met gerespecteerde users van dit forum te beledigen
ik wil dat het stopt nu
Ajax moet morgenavond hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:20 schreef timmmmm het volgende:
Het wordt he-le-maal niks vanavond, genoeg drank inslaan mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |