Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom staat de stand en de tijd niet in beeld?
Edit: ah, nu wel.
Kunnen ze dan niet gewoon even snel handmatig meten?quote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.
Komt vooral vaak voor in Spanje zag ik dit jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak is dat wanneer de GPS niet goed werkt. Dan kunnen ze niet zeker zijn van de afstand tussen de beide scores dus dan is het veiliger om ze tijdelijk niet te laten zien.
Ja, sorry, maar zo vroeg ging die van mij niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:32 schreef AgnesGru het volgende:
Van wie was de wekker die zo vroeg afging?
Toch fijn dat we een sportkenner hebben voor een stukje duidingquote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
John van den Heuvel was altijd zo stellig over het bewijs tegen hem, ben benieuwd wat dat is dan.quote:
Die van mij iig niet, die ging pas om half vijf vandaag.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:32 schreef AgnesGru het volgende:
Van wie was de wekker die zo vroeg afging?
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.quote:Op woensdag 27 september 2023 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon even snel handmatig meten?
Brigittequote:
Ah ja tuurlijk. Dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 27 september 2023 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat weet jij toch veelquote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze in de tussentijd gedaan, maar dat moet heel nauwkeurig gebeuren natuurlijk dus dat gaat niet zomaar even.
Oh ja, vreselijkquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
De behandeldienst van mijn werk heeft een teambuildingsdag, lekker brainstormen en ander gedoe ergens bij Dwingeloo. Ik ben blij dat dit mij bespaard blijft.
Het leek me eigenlijk wel leuk, maar gezien de omstandigheden ben ik blij dat m'n leidinggevende akkoord is gegaan dat ik niet mee hoefde.quote:
Dus daarna kon je meteen weer zelf wat energie tankenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:36 schreef NailQueen het volgende:
Het energiebedrijf kwam tussen 08.00 en 13.00 uur. Vrij brede tijd. Gelukkig was ik als eerste om 08.00 uur aan de beurt waardoor ik nog een dutje heb kunnen doen
Ik heb het gemist denk ik, maar welke omstandigheden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leek me eigenlijk wel leuk, maar gezien de omstandigheden ben ik blij dat m'n leidinggevende akkoord is gegaan dat ik niet mee hoefde.
Zouden er mensen bestaan die echt zin hebben in zo’n dag. Vreselijk dat soort dingenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
De behandeldienst van mijn werk heeft een teambuildingsdag, lekker brainstormen en ander gedoe ergens bij Dwingeloo. Ik ben blij dat dit mij bespaard blijft.
Oh, ik denk dat ik het hier nog niet eens verteld heb.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het gemist denk ik, maar welke omstandigheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |