Je geeft zo'n kut pool wel iets en mij niksquote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou al een abo gegeven
Dat vind ik wel even genoeg voor dit jaar
Ik vind dat dat Slot meteen ontslagen moet worden.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Steijn een kans verdient, tot minimaal het eind van het seizoen
WTFquote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Je geeft zo'n kut pool wel iets en mij niks
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, 15 jaar geleden zat Feyenoord in een zelfde soort crisis?
Soort van vervelende neef.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Reageren op caland, ik blijf wel herhalen hier he?
Er is maar één echte Timber!quote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.
Forbs is echt niksquote:
Crisis is crisis. Maargoed, jij vond Martinez ook niks dus ok praat tegen een muurquote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.
Het is strijkstok.quote:Op zondag 24 september 2023 22:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat blijft hier nog meer aan de strijkstof hangen?
Gewoon een vol seizoen anders kan je het niet goed beoordelen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoorquote:
watquote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoor
Ik krijg een kaart willekeurig toebedeeld omdat deze komt te vervallen, ga hem in dit topic verloten. Speciaal voor jullie
Idem voor die rechtsback met die mooie wreeftrapquote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om nu te stellen dat Ajax geen kampioen gaat worden dit jaar hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een vol seizoen anders kan je het niet goed beoordelen.
Het is wellicht geen slechte trainer, maar past nu niet bij Ajax. Bij Ajax heb je een trainer nodig die de boel achterin goed kan neerzetten, die duidelijk communiceert en de spelers vertrouwen kan geven.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je afschrijven, doelstelling Europees voetbal halen en een nieuwe RvC laten bouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om nu te stellen dat Ajax geen kampioen gaat worden dit jaar hoor.
die rust niet voordat steijn geen baan meer heeft vermoed ikquote:Op zondag 24 september 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
We schakelen even over naar Studio Voetbal. Duiding van Pi-air.
Nee, zelfs de vipruimte werd na afloop gesloten door de tokkies. Mocht niet eens meer gratis zuipenquote:Op zondag 24 september 2023 22:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
watmoeten we 112 voor je bellen?
Er is inderdaad een crisis bij Ajax, dit ontkent niemand en ik ook niet. Maar de crisis is niet vergelijkbaar met die van Feyenoord in 2008. Dat is waar ik op reageerde. Jij leest één regel en voelt je geroepen om te reageren zonder dat je naar de rest van de context hebt gekeken.quote:Op zondag 24 september 2023 22:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
Crisis is crisis. Maargoed, jij vond Martinez ook niks dus ok praat tegen een muur
Ik krijg een deja vu (of hoe heet zo'n ding) naar vorig seizoenquote:Op zondag 24 september 2023 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je afschrijven, doelstelling Europees voetbal halen en een nieuwe RvC laten bouwen.
De grote vraag is of je de restverdediging inmiddels begrijpt.quote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoor
Ik krijg een kaart willekeurig toebedeeld omdat deze komt te vervallen, ga hem in dit topic verloten. Speciaal voor jullie
Hoe kom jij dan weer in een VIP-ruimte terechtquote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zelfs de vipruimte werd na afloop gesloten door de tokkies. Mocht niet eens meer gratis zuipen
Nee hoor, alles gezien.quote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is inderdaad een crisis bij Ajax, dit ontkent niemand en ik ook niet. Maar de crisis is niet vergelijkbaar met die van Feyenoord in 2008. Dat is waar ik op reageerde. Jij leest één regel en voelt je geroepen om te reageren zonder dat je naar de rest van de context hebt gekeken.
Via werk. Geen idee waarom ik dit weetquote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan weer in een VIP-ruimte terecht
Ik werk voor een van de grotere sponsoren van Ajax, helaas.quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan weer in een VIP-ruimte terecht
Vind de komst van die nieuwe directeur in maart belangrijker. Laat ze maar eens kijken of dat niet toch sneller kan.quote:Op zondag 24 september 2023 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je afschrijven, doelstelling Europees voetbal halen en een nieuwe RvC laten bouwen.
Niemand dwingt je.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk voor een van de grotere sponsoren van Ajax, helaas.
Ok en wat is je eigen mening dan?quote:
Dit blijft grappig.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt een obsessie die Caland heetquote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
Via werk. Geen idee waarom ik dit weet
Ah oei, ik heb geluk dat onze grootste klanten en mijn directeur gigantische psv fans zijn. In onze business lounge is het altijd zeer gemoedelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opvallender vind, dat jij werk hebt of dat je kastajacied bentquote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen in de vrije sector wel een goede deal.quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
@:Caland woont huurvrij in het hoofd van @:Malavita
Sowquote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opvallender vind, dat jij werk hebt of dat je kastajacied bent
Ja het blijft kut dat ze de Ro in de naam nooit serieus hebben genomen.quote:
Liever niet want dan heb ik meer werk voor hetzelfde geld.quote:Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen in de vrije sector wel een goede deal.
Wellicht ga ik hier ook vaker vervelend doen.
Je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen in de vrije sector wel een goede deal.
Wellicht ga ik hier ook vaker vervelend doen.
Genoeg andere banen toch als dit een zware opgave is?quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
@:Caland woont huurvrij in het hoofd van @:Malavita
Ben je hier serieus nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
Genoeg andere banen toch als dit een zware opgave is?
Ik doe graag vrijwilligerswerk, iemand zoals caland valt daar wel onderquote:Op zondag 24 september 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt een obsessie die Caland heet
Beiden?quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opvallender vind, dat jij werk hebt of dat je kastajacied bent
Zuurstofflessenquote:Op zondag 24 september 2023 22:55 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zit nu een beetje naar de sponsoren/suppliers van ajax te kijken en zie daar ook Nouryon staan. Iemand enig idee wat die aan ajax moeten supplien?
Misschien toch maar uit ons klantenbestand schrappen
ik reageer op een reactiez netjes opgevoed zullen we maar zeggen. Andere suggesties?quote:Op zondag 24 september 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier serieus nog steeds mee bezig?
Gewoon even 100 miljoen weggepist, daaraan verdienen en vervolgens een ontslagvergoeding krijgenquote:Op zondag 24 september 2023 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het waren een paar enerverende maanden voor Mislintat.
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ajax een geesteszieke Duitser 115 miljoen heeft laten uitgeven aan rotzooi.quote:Op zondag 24 september 2023 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het waren een paar enerverende maanden voor Mislintat.
Op papier nog best aardig ingekocht.quote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ajax een geesteszieke Duitser 115 miljoen heeft laten uitgeven aan rotzooi.
Zoals @:caland al zei het is echt een Twilight zone.
Dit is niet aardigquote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf laten schrikken
Kijk eens in de spiegel!
Nou dan heb je er een aardig zooitje van gemaaktquote:
@KingRoland zou meer Aziaten kopen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heb je er een aardig zooitje van gemaakt
Yes? Am i goings to its again? This is not your salary. HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van 'Gelukkig hebben we de foto's nog':
Al die door Sven M. aangetrokken spelers met hij op de foto staat tijdens de presentatie…
Volgens Freaky zou het allemaal goed komen en moesten we gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ajax een geesteszieke Duitser 115 miljoen heeft laten uitgeven aan rotzooi.
Zoals @:caland al zei het is echt een Twilight zone.
Graag link naar de foto.quote:Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van 'Gelukkig hebben we de foto's nog':
Al die door Sven M. aangetrokken spelers met hij op de foto staat tijdens de presentatie…
quote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Yes? Am i goings to its again? This is not your salary. HAHAHAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |