De grote vraag is of je de restverdediging inmiddels begrijpt.quote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoor
Ik krijg een kaart willekeurig toebedeeld omdat deze komt te vervallen, ga hem in dit topic verloten. Speciaal voor jullie
Hoe kom jij dan weer in een VIP-ruimte terechtquote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zelfs de vipruimte werd na afloop gesloten door de tokkies. Mocht niet eens meer gratis zuipen
Nee hoor, alles gezien.quote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is inderdaad een crisis bij Ajax, dit ontkent niemand en ik ook niet. Maar de crisis is niet vergelijkbaar met die van Feyenoord in 2008. Dat is waar ik op reageerde. Jij leest één regel en voelt je geroepen om te reageren zonder dat je naar de rest van de context hebt gekeken.
Via werk. Geen idee waarom ik dit weetquote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan weer in een VIP-ruimte terecht
Ik werk voor een van de grotere sponsoren van Ajax, helaas.quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan weer in een VIP-ruimte terecht
Vind de komst van die nieuwe directeur in maart belangrijker. Laat ze maar eens kijken of dat niet toch sneller kan.quote:Op zondag 24 september 2023 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je afschrijven, doelstelling Europees voetbal halen en een nieuwe RvC laten bouwen.
Niemand dwingt je.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk voor een van de grotere sponsoren van Ajax, helaas.
Ok en wat is je eigen mening dan?quote:
Dit blijft grappig.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt een obsessie die Caland heetquote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
Via werk. Geen idee waarom ik dit weet
Ah oei, ik heb geluk dat onze grootste klanten en mijn directeur gigantische psv fans zijn. In onze business lounge is het altijd zeer gemoedelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opvallender vind, dat jij werk hebt of dat je kastajacied bentquote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen in de vrije sector wel een goede deal.quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
@:Caland woont huurvrij in het hoofd van @:Malavita
Sowquote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opvallender vind, dat jij werk hebt of dat je kastajacied bent
Ja het blijft kut dat ze de Ro in de naam nooit serieus hebben genomen.quote:
Liever niet want dan heb ik meer werk voor hetzelfde geld.quote:Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen in de vrije sector wel een goede deal.
Wellicht ga ik hier ook vaker vervelend doen.
Je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de huidige huurprijzen in de vrije sector wel een goede deal.
Wellicht ga ik hier ook vaker vervelend doen.
Genoeg andere banen toch als dit een zware opgave is?quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
@:Caland woont huurvrij in het hoofd van @:Malavita
Ben je hier serieus nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 24 september 2023 22:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
Genoeg andere banen toch als dit een zware opgave is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |