Ik doe graag vrijwilligerswerk, iemand zoals caland valt daar wel onderquote:Op zondag 24 september 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt een obsessie die Caland heet
Beiden?quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik opvallender vind, dat jij werk hebt of dat je kastajacied bent
Zuurstofflessenquote:Op zondag 24 september 2023 22:55 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zit nu een beetje naar de sponsoren/suppliers van ajax te kijken en zie daar ook Nouryon staan. Iemand enig idee wat die aan ajax moeten supplien?
Misschien toch maar uit ons klantenbestand schrappen
ik reageer op een reactiez netjes opgevoed zullen we maar zeggen. Andere suggesties?quote:Op zondag 24 september 2023 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier serieus nog steeds mee bezig?
Gewoon even 100 miljoen weggepist, daaraan verdienen en vervolgens een ontslagvergoeding krijgenquote:Op zondag 24 september 2023 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het waren een paar enerverende maanden voor Mislintat.
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ajax een geesteszieke Duitser 115 miljoen heeft laten uitgeven aan rotzooi.quote:Op zondag 24 september 2023 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het waren een paar enerverende maanden voor Mislintat.
Op papier nog best aardig ingekocht.quote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ajax een geesteszieke Duitser 115 miljoen heeft laten uitgeven aan rotzooi.
Zoals @:caland al zei het is echt een Twilight zone.
Dit is niet aardigquote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf laten schrikken
Kijk eens in de spiegel!
Nou dan heb je er een aardig zooitje van gemaaktquote:
@KingRoland zou meer Aziaten kopen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heb je er een aardig zooitje van gemaakt
Yes? Am i goings to its again? This is not your salary. HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van 'Gelukkig hebben we de foto's nog':
Al die door Sven M. aangetrokken spelers met hij op de foto staat tijdens de presentatie…
Volgens Freaky zou het allemaal goed komen en moesten we gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ajax een geesteszieke Duitser 115 miljoen heeft laten uitgeven aan rotzooi.
Zoals @:caland al zei het is echt een Twilight zone.
Graag link naar de foto.quote:Op zondag 24 september 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van 'Gelukkig hebben we de foto's nog':
Al die door Sven M. aangetrokken spelers met hij op de foto staat tijdens de presentatie…
quote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Yes? Am i goings to its again? This is not your salary. HAHAHAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |