SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 24 september 2023 22:28 schreef KingRoland het volgende:
heb liever ook dat de Rvc vertrekt maar goed
Ik ben allang blij dat ik al bijna 15 jaar een platform heb om mijn agressie te uiten.quote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Coco het volgende: @:Tjacka kan het allemaal niet zo volgen.
daarom zijn er in vbl veel feyenoorders aanwezigquote:Op zondag 24 september 2023 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik al bijna 15 jaar een platform heb om mijn agressie te uiten.
Terwijl ik er normaal heel snel mee ben.quote:Op zondag 24 september 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
Nog sneller weg dan er een 'moetontslagenworden' topic was.
hopelijk komt dat nogquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
Die RvC mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben over het functioneren van het controlerend orgaan.
Ben je daarom geen mod meerquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als moderator is het niet de bedoeling dat je gaat trollen.
quote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl ik er normaal heel snel mee ben.
Misschien morgen maar een openen over Steijnga er maar vast lekker voor zitten
hopelijk komt dat nogquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
Die RvC mag zichzelf ook wel eens achter de oren krabben over het functioneren van het controlerend orgaan.
<quote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als moderator is het niet de bedoeling dat je gaat trollen.
Harvard?quote:Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef KingRoland het volgende:
ik wil wel in de rvc
ik heb een master nu
Zou chique zijn als ze de eer aan zichzelf houden en anders mag de bestuursraad in grijpen. De rest van de directie zou ik lekker laten zitten.quote:
Genderstudies?quote:Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef KingRoland het volgende:
ik wil wel in de rvc
ik heb een master nu
En die slechte backs als kindsoldaten naar het front sturen, Sven neem je rotzooi meequote:Op zondag 24 september 2023 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog een paar Oberst-Gruppenfuhrers eruit werken
Maurice is toch gewoon de volgende, zodra Louis de boel gaat redden.quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef Caland het volgende:
Maurice zijn baantje wordt gered omdat het door de F-side geen 0-8 werd
Gaaei-jugend met de Panzerfaust op de F-Side knallen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En die slechte backs als kindsoldaten naar het front sturen, Sven neem je rotzooi mee
Hoe voelt dat nu, 15 jaar geleden zat Feyenoord in een zelfde soort crisis?quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef Caland het volgende:
Zei je dit niet eerder ook al?quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef Caland het volgende:
Hier is vast een leuk gifje van. Kan het nu niet plaatsen want mobiel maar ik denk dat het een beetje zo gaat:quote:Op zondag 24 september 2023 22:34 schreef KingRoland het volgende:
@:sabata graag duiding en nieuws hoe Duitsers hierop reageren
Volgens mij is Ajax nog niet bijna falliet dus dat scheelt.quote:Op zondag 24 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, 15 jaar geleden zat Feyenoord in een zelfde soort crisis?
quote:Maurice Steijn werd de opvolger van interim-trainer John Heitinga, die in januari de ontslagen Alfred Schreuder opvolgde in de Johan Cruijff Arena.
Als Louis TD wordt heb je daar ook niks aanquote:Op zondag 24 september 2023 22:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maurice is toch gewoon de volgende, zodra Louis de boel gaat redden.
Wowquote:Op zondag 24 september 2023 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Chevy en @:nattekat echt slappe tostis
Jij bent nog wel sympathiek
Ze vinden nog steeds dat ze goede spelers hebben gekocht, dat is het meest humoristischequote:Op zondag 24 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou al een abo gegeven
Dat vind ik wel even genoeg voor dit jaar
Forbsie is wel een beest.quote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze vinden nog steeds dat ze goede spelers hebben gekocht, dat is het meest humoristische
Ik vond Feyenoord de matigste helft van het seizoen voetballen. 0-3
Wat blijft hier nog meer aan de strijkstof hangen?quote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat Steijn een kans verdient, tot minimaal het eind van het seizoenquote:Op zondag 24 september 2023 22:40 schreef TheJanitor het volgende:
Lekker doormodderen met een matige coach. Die is ook weg met de winterstop als het te laat is en weer een verloren seizoen.
Reageren op caland, ik blijf wel herhalen hier he?quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Carlos Borges/Forbs die van City. Die kan wel ballen. Tikje duur dat wel.
Je geeft zo'n kut pool wel iets en mij niksquote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat dat Slot meteen ontslagen moet worden.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Steijn een kans verdient, tot minimaal het eind van het seizoen
WTFquote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Je geeft zo'n kut pool wel iets en mij niks
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Soort van vervelende neef.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Reageren op caland, ik blijf wel herhalen hier he?
Er is maar één echte Timber!quote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.
Forbs is echt niksquote:
Crisis is crisis. Maargoed, jij vond Martinez ook niks dus ok praat tegen een muurquote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.
Het is strijkstok.quote:Op zondag 24 september 2023 22:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat blijft hier nog meer aan de strijkstof hangen?
Gewoon een vol seizoen anders kan je het niet goed beoordelen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoorquote:
watquote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoor
Ik krijg een kaart willekeurig toebedeeld omdat deze komt te vervallen, ga hem in dit topic verloten. Speciaal voor jullie
Idem voor die rechtsback met die mooie wreeftrapquote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om nu te stellen dat Ajax geen kampioen gaat worden dit jaar hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een vol seizoen anders kan je het niet goed beoordelen.
Het is wellicht geen slechte trainer, maar past nu niet bij Ajax. Bij Ajax heb je een trainer nodig die de boel achterin goed kan neerzetten, die duidelijk communiceert en de spelers vertrouwen kan geven.quote:Op zondag 24 september 2023 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je afschrijven, doelstelling Europees voetbal halen en een nieuwe RvC laten bouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om nu te stellen dat Ajax geen kampioen gaat worden dit jaar hoor.
die rust niet voordat steijn geen baan meer heeft vermoed ikquote:Op zondag 24 september 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
We schakelen even over naar Studio Voetbal. Duiding van Pi-air.
Nee, zelfs de vipruimte werd na afloop gesloten door de tokkies. Mocht niet eens meer gratis zuipenquote:Op zondag 24 september 2023 22:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
watmoeten we 112 voor je bellen?
Er is inderdaad een crisis bij Ajax, dit ontkent niemand en ik ook niet. Maar de crisis is niet vergelijkbaar met die van Feyenoord in 2008. Dat is waar ik op reageerde. Jij leest één regel en voelt je geroepen om te reageren zonder dat je naar de rest van de context hebt gekeken.quote:Op zondag 24 september 2023 22:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
Crisis is crisis. Maargoed, jij vond Martinez ook niks dus ok praat tegen een muur
Ik krijg een deja vu (of hoe heet zo'n ding) naar vorig seizoenquote:Op zondag 24 september 2023 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je afschrijven, doelstelling Europees voetbal halen en een nieuwe RvC laten bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |