abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210761475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dat lijkt me stug, maar als haar feitenkennis zo erbarmelijk is heeft ze een groot probleem. Daar loopt een Timmermans zo overheen. Van alle debatten die ik haar in de kamer heb zien voeren, is het ook verre van de woordkunstenaar die Rutte is.

Job Cohen kon zich ooit nooit meer vertonen toen hij de prijs van een brood niet wist.
Timmermans sleept er desnoods nog de zelfverzonnen laatste gedachten bij van iemand die rond het debat overleden is om zijn punt kracht bij te zetten.
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:26:07 #152
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210761483
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:25 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Timmermans sleept er desnoods nog de zelfverzonnen gedachten bij van iemand die rond het debat overleden is om zijn punt kracht bij te zetten.
ben jij nu Timmermans' verzinsels aan het verzinnen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210761488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Desalniettemin zullen er vele goudentickethouders vooral stemmen voor 'zekere' beloftes van behoud van de HRA en lagere benzineprijzen.
Oh zeker. Maar die laatste zeg 10% daar gaat het om, het zit in de peilingen allemaal heel dicht bij elkaar.
zie email 27 oktober
pi_210761500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Maar hoe beloof je dat het niet zoals Ter Apel wordt?
Ik heb er een beetje hard hoofd in
Dan moet je kunnen filteren aan de poort. Helaas, kan dat niet.
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 20:29:07 #155
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_210761508
NSC wordt dus vooral oude cda-wijn in nieuwe zakken. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:29:48 #156
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210761515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dat lijkt me stug, maar als haar feitenkennis zo erbarmelijk is heeft ze een groot probleem. Daar loopt een Timmermans zo overheen. Van alle debatten die ik haar in de kamer heb zien voeren, is het ook verre van de woordkunstenaar die Rutte is.

Job Cohen kon zich ooit nooit meer vertonen toen hij de prijs van een brood niet wist.
Oh, begrijp me goed, Dilan is een natte krant. Tel daarbij op wat trein zegt over de onderwerpen die op dit moment van belang zijn en ze zit momenteel niet aan de goede kant van de streep.

Maar aan het einde draait het niet om wie er gelijk heeft, of wie er objectief het beste verhaal heeft. Het draait om beeldvorming, en de VVD is als geen ander in staat om beeldvorming de goede kant op te draaien. Juist omdat sommige fouten die ze gaat maken, niet eens worden opgemerkt door de potentiële stemmers.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210761517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het zit nog een laag dieper: Dilan wil helemaal praten over bestaanszekerheid, woningmarkt en dat soort thema’s. Die wil het hebben over veiligheid, immigratie, economie.

En daar gaat het niet over.
Over een maandje begint de telegraaf er wel vaker over om haar thema's zo weer op tafel te krijgen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:30:55 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210761527
Als ze bij de VVD alsnog met een heel rechts asielgeluid komen kan PvdA/GL dat simpel counteren door gewoon te roepen: "oh, dat kan Dilan wel zeggen nu, maar Klaver haalt dat er in de coalitieonderhandelingen wel uit". Dan heeft de VVD een probleem.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210761534
quote:

[..]
Ter Apel is GEEN asielzoekerscentrum, maar een aanmeldcentrum. Alsof je een snelweg met een dorpsweg vergelijkt. Asielzoekerscentra geven geen overlast, het aanmeldcentrum in Ter Apel helaas wel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:32:57 #160
346939 Janneke141
pi_210761546
quote:

[..]
Ik beloof niks. Maar de AZC's die er moeten komen zijn niet ter vervanging van Ter Apel, maar ter vervanging van allerlei tijdelijke noodopvang die niet alleen drie keer zo duur is als reguliere AZC's maar ook nog eens de meest goedbedoelende asielzoeker horendol maakt omdat ie iedere drie maanden van hot naar her wordt gesleept.
pi_210761554
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:30 schreef -XOR- het volgende:
Als ze bij de VVD alsnog met een heel rechts asielgeluid komen kan PvdA/GL dat simpel counteren door gewoon te roepen: "oh, dat kan Dilan wel zeggen nu, maar Klaver haalt dat er in de coalitieonderhandelingen wel uit". Dan heeft de VVD een probleem.
Want? Dan gaan stemmers naar de PVV of blijven ze thuis? Of stemmen ze toch maar Verenigd Links? Bovendien: Klaver met zijn geweldige track record, wanneer het aankomt op formeren en regeren?
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:37:17 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210761600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:34 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Want? Dan gaan stemmers naar de PVV of blijven ze thuis? Of stemmen ze toch maar Verenigd Links? Bovendien: Klaver met zijn geweldige track record, wanneer het aankomt op formeren en regeren?
Als je aannemelijk kunt maken dat er waarschijnlijk over het centrum geregeerd gaat worden gelooft niemand meer in een strenge VVD qua streng asielbeleid, dus rechtse VVD-kiezers zullen dan overstappen naar Geert. Het zou dus niet handig zijn voor de VVD om van asiel een te groot thema te maken. Van de naam Klaver gaan bij de rechterkant-VVD-stemmer de nekharen overeind staan dus daarmee kun je ze makkelijk triggeren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:38:27 #163
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210761610
Er zijn gewoon al rond de 200 AZC's in Nederland. En in de meeste gevallen gaat dat gewoon goed (op Budel na denk ik). En hoe meer AZC's, hoe minder massaal ze hoeven te zijn.
pi_210761612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als je aannemelijk kunt maken dat er waarschijnlijk over het centrum geregeerd gaat worden gelooft niemand meer in een strenge VVD qua streng asielbeleid, dus rechtse VVD-kiezers zullen dan overstappen naar Geert. Het zou dus niet handig zijn voor de VVD om van asiel een te groot thema te maken.
En het klimaat wel voor Verenigd Links? Of gelden dan opeens andere wetten?
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:39:31 #165
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210761622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:38 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
En het klimaat wel voor Verenigd Links? Of gelden dan opeens andere wetten?
Huh? Je kunt een boel zeggen van linkse beloftes maar niet dat ze er geen klimaatmaatregelen door hebben gekregen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210761631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
Er zijn gewoon al rond de 200 AZC's in Nederland. En in de meeste gevallen gaat dat gewoon goed (op Budel na denk ik). En hoe meer AZC's, hoe minder massaal ze hoeven te zijn.
Definieer 'goed'. Het is vooral nogal prijzig.
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:41:24 #167
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210761641
quote:
o dat gaat in dit tempo wel naar de 1000

we zullenwe toch ooit een keer aan het werk laten gaan toch, of blijven ze 100 jaar opgesloten?/
100 keer guantanamo bay, in ieder weiland een
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210761643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:40 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Definieer 'goed'. Het is vooral nogal prijzig.
Ik hoorde dat wij voordeliger uit zijn om asielzoekers op te kopen.
pi_210761645
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Huh? Je kunt een boel zeggen van linkse beloftes maar niet dat ze er geen klimaatmaatregelen door hebben gekregen.
Dan gaan die stemmers, links van Verenigd Links, toch naar de PvdD?
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:43:15 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210761660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:41 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Neuh waarom? Er is momenteel echt geen onvrede bij linkse kiezers omtrent klimaatmaatregelen, of in ieder geval niet van de strekking dat die te summier zouden zijn. Andersom is dat bij rechtse kiezers en asiel natuurlijk wel het geval.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:43:17 #171
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210761662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:41 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
timmermans gaat hier niet mee scoren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210761723
quote:
Het is maar wat je 'goed' noemt:

Drie op vier medewerkers azc slachtoffer van ongewenst gedrag

Azc’s zuchten onder agressie bewoners: ’Messen, bijlen en drugs in huizen’
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:51:50 #173
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210761784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het zit nog een laag dieper: Dilan wil helemaal praten over bestaanszekerheid, woningmarkt en dat soort thema’s. Die wil het hebben over veiligheid, immigratie, economie.

En daar gaat het niet over.
beste meid maar ik zie de rasechte VVD ers niet op DiIlan stemmen
pi_210761806
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
De appel valt niet ver van de boom
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:53:09 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210761810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Desalniettemin zullen er vele goudentickethouders vooral stemmen voor 'zekere' beloftes van behoud van de HRA en lagere benzineprijzen.
mensen die het goed hebben die gaan niet hun stem vastleggen voor die paar jaarlijkse tientjes,
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:54:23 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210761827
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
maar wel een eerlijke CDA met kennis van zaken denk ik , niet een die uit elkaar is gespeeld door Mark Rutte

veel mensen zullen dat wel aantrekkelijk vinden in deze rare tijden
pi_210762009
Waarom zou je kandidaat worden voor een partij die nog geen programma heeft?
pi_210762047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:11 schreef MoreDakka het volgende:
De partij heeft wel een programma, de kandidaten hebben er zelfs aan meegeschreven.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210762052
quote:
Veel partijen hebben nog geen of pas sinds kort een programma voor de komende verkiezingen. :?
pi_210762064
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
De partij heeft wel een programma, de kandidaten hebben er zelfs aan meegeschreven.
Dit is onjuist.

quote:
Nu de lijst van NSC er is, is het volgende doel een verkiezingsprogramma. Er ligt volgens Omtzigt al een concept, geschreven door Van Hijum. Het is de bedoeling dat de kandidaten daar nog invloed op kunnen uitoefenen.
pi_210762070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Veel partijen hebben nog geen of pas sinds kort een programma voor de komende verkiezingen. :?
Die partijen bestonden al langer.
pi_210762174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:17 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit is onjuist.
[..]

Andere bronnen zeggen wat anders. In elk geval hebben ze allemaal met Omtzigt gepraat over de inhoud.

Ik vind die Casper Veldkamp, ex-ambassadeur en huidig bewindvoerder van de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling wel interessant. Hij is tegen meer overdracht van bevoegdheden van lidstaten naar de EU, tegen de transferunie, wil migratie verminderen, maar kijkt daarbij nadrukkelijk ook naar studenten en arbeidsmigratie. Met zijn achtergrond zie ik hem zo minister worden, sla je in Europa geen slecht figuur mee.

https://fd.nl/politiek/14(...)tschap-geen-promotie
  dinsdag 26 september 2023 @ 21:36:17 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210762230
quote:
hebben ze wel alleen jij weet het nog niet

Omtzigt degradeert het CDA tot een beginnersclubje
pi_210762254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ach ja, verkiezingsprogramma's. Zowel VVD, BBB, NSC en CDA zeggen een hoger minimumloon te willen (zonder verder te vertellen hoe hoog dat minimumloon dan zou moeten worden of op welke termijn) en zich ONTZETTEND druk te maken over bestaanszekerheid. Alleen gaven ze niet thuis toen PvdA-GL een motie indiende om het minimumloon per 1 januari met 23 cent extra te verhogen. Dan zou het 13,50 per uur worden ipv 13,27 per uur.

Ze rolden de afgelopen tijd over elkaar heen om te roepen hoe ongelooflijk killing juist díé 23 cent extra per uur de economische rampspoed in zou luiden. :D

Dus ja, zo diep zit het blijkbaar niet met die bestaanszekerheid en 'werken moet lonen' bij die partijen :D Wat ze er verder ook in hun verkiezingsprogramma over in hebben staan of nog willen zetten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 26 september 2023 @ 21:40:33 #185
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210762269
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Andere bronnen zeggen wat anders. In elk geval hebben ze allemaal met Omtzigt gepraat over de inhoud.

Ik vind die Casper Veldkamp, ex-ambassadeur en huidig bewindvoerder van de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling wel interessant.
Hij is tegen meer overdracht van bevoegdheden van lidstaten naar de EU, tegen de transferunie, wil migratie verminderen, maar kijkt daarbij nadrukkelijk ook naar studenten en arbeidsmigratie.
Met zijn achtergrond zie ik hem zo minister worden, sla je in Europa geen slecht figuur mee.

https://fd.nl/politiek/14(...)tschap-geen-promotie
wat een rake opmerkingen
Nu heb ik wel het idee dat NSC een stabiele verbetering van het CDA kan zijn ,
quote:
De 55-jarige Veldkamp maakte carrière in de diplomatieke dienst en was, tot hij deze zomer via een bericht op X afscheid nam, een actieve CDA'er. Sinds drie jaar is hij als bewindvoerder van de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling (EBRD) in Londen. Tijdens de corona-uitbraak was hij tijdelijk zaakgelastigde voor Nederland in Brussel.

Eerder was hij vier jaar ambassadeur in Athene, tijdens de euro- en migratiecrisis, en daarvoor in Tel Aviv. Hij is getrouwd, zijn vrouw is Frans, en heeft vier kinderen die allemaal het huis uit zijn.
Via de telefoon, hij is op de dag van de presentatie op zijn werk in Londen, legt Veldkamp uit waarom hij de overstap wil maken naar de actieve politiek en NSC.
'Er hangt verandering in de lucht, bij veel mensen is het vertrouwen weg dat het met de gevestigde politiek goed komt', zegt hij. NSC is volgens hem de 'optimistische partij voor de ontevreden burger'.
quote:
Veldkamp heeft zijn huidige baan nog niet opgezegd, zegt hij desgevraagd. Hij werkt voorlopig gewoon door in Londen. Ook al is hij -- NSC koerst in de peilingen op tussen de 25 en de 30 zetels -- zo goed al zeker van een zetel. '

Het is eerst aan de kiezer'. En is hij ook in de race voor een kabinetspost, hij werd immers al in 2006 getipt als staatssecretaris op Buitenlandse Zaken? 'Dat is niet aan de orde.

Als Pieter mij nodig heeft in de Tweede Kamer, ben ik de volle vier jaar beschikbaar.'

[ Bericht 14% gewijzigd door michaelmoore op 26-09-2023 21:47:09 ]
pi_210762295
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, dat gaan ze nog doen. Wel even goed lezen he :)
pi_210762304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, dat gaan ze nog doen. Wel even goed lezen he :)
Er stond net in elk geval bij Trouw en AD dat ze al hadden meegekeken. Wel even goed lezen ;)

Edit: staat er nog

quote:
Dit weekeinde hebben de kandidaten elkaar voor het eerst ontmoet, op landgoed Zonheuvel in Doorn. Uit 2400 kandidaten schiftte een ‘tiental HR-managers’, aldus Omtzigt, de beste aspirant-Kamerleden.

Zij mochten ook meepraten over het verkiezingsprogramma, maar dat is nog altijd niet openbaar. Omtzigt houdt zo zijn kaarten tegen de borst over wat hij nu precies wil en vindt.
https://www.ad.nl/politie(...)e-politici~a03014e2/
  dinsdag 26 september 2023 @ 21:47:49 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210762333
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ach ja, verkiezingsprogramma's. Zowel VVD, BBB, NSC en CDA zeggen een hoger minimumloon te willen (zonder verder te vertellen hoe hoog dat minimumloon dan zou moeten worden of op welke termijn) en zich ONTZETTEND druk te maken over bestaanszekerheid. Alleen gaven ze niet thuis toen PvdA-GL een motie indiende om het minimumloon per 1 januari met 23 cent extra te verhogen. Dan zou het 13,50 per uur worden ipv 13,27 per uur.

Ze rolden de afgelopen tijd over elkaar heen om te roepen hoe ongelooflijk killing juist díé 23 cent extra per uur de economische rampspoed in zou luiden. :D

Dus ja, zo diep zit het blijkbaar niet met die bestaanszekerheid en 'werken moet lonen' bij die partijen :D Wat ze er verder ook in hun verkiezingsprogramma over in hebben staan of nog willen zetten.
Bestaanszekerheid is door VVD-PvdA-D66-CDA met hun neoliberale experiment al volledig gesloopt; doekjes voor het bloeden biedt men nu aan, beseffende dat heel dat gegoochel met vrije markten en participatie en zelfredzaamheid een enorme blunder is geweest.

Het is alleen niet meer terug te draaien. De doos van Pandora is open, en de wanstaltige gedrochten 'flexibilisering', 'eigen verantwoordelijkheid', 'welzijn nieuwe stijl', 'decentralisering' en 'Wmo' gaan er niet meer in terug. Zorg ervoor dat je heel kapitaalkrachtig wordt, want zoals het er nu naar uitziet is er straks sowieso geen middenklasse meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 26 september 2023 @ 22:12:33 #189
346939 Janneke141
pi_210762674
Men heeft het vandaag in de Tweede Kamer gehad over de nieuwe concessie voor de NS. Die wil de minister graag opnieuw onderhands verstrekken, wat helemaal niet mag, maar daar zullen zich nog wel wat juristen over gaan buigen schat ik in. Heikel punt was natuurlijk de spitsheffing, een vinding van NS-topman Wouter Koolmees. Dus, wat schetst onze verbazing:

quote:
De spitsheffing is een langgekoesterde wens van de NS, maar ligt bij reizigers zeer gevoelig. Ook politici zijn, mede met het oog op de naderende verkiezingen, allerminst geneigd het plan te omarmen. Dat werd tijdens het debat dinsdagavond direct duidelijk. Alle aanwezige Kamerleden, op D66 na, verwezen het plan direct naar de prullenbak.
Dan denk je, die houden hun oud-collega de hand boven het hoofd. Maar nee hoor, D66 gaat volle poelie voor de forensenboete:

quote:
D66 is niet per se tegenstander van een heffing, maar eist bijvoorbeeld dat ‘ie enkel wordt ingevoerd als dat ook voor de weg gaat gelden.
Voor de gelegenheid wordt ook het al zes keer afgeschoten tijdsgedifferentieerde rekeningrijden maar weer eens uit de mottenballen gehaald. Volgens mij wíl D66 graag terug naar 3 zetels bij de volgende verkiezingen, of niet?
pi_210762698
Lekker filibusteren door de PVV nu *O*
Benieuwd tot hoe laat het door gaat :z
  dinsdag 26 september 2023 @ 22:20:27 #191
346939 Janneke141
pi_210762761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker filibusteren door de PVV nu *O*
Benieuwd tot hoe laat het door gaat :z
Oh god :')
pi_210762800
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Men heeft het vandaag in de Tweede Kamer gehad over de nieuwe concessie voor de NS. Die wil de minister graag opnieuw onderhands verstrekken, wat helemaal niet mag, maar daar zullen zich nog wel wat juristen over gaan buigen schat ik in. Heikel punt was natuurlijk de spitsheffing, een vinding van NS-topman Wouter Koolmees. Dus, wat schetst onze verbazing:
[..]
Dan denk je, die houden hun oud-collega de hand boven het hoofd. Maar nee hoor, D66 gaat volle poelie voor de forensenboete:
[..]
Voor de gelegenheid wordt ook het al zes keer afgeschoten tijdsgedifferentieerde rekeningrijden maar weer eens uit de mottenballen gehaald. Volgens mij wíl D66 graag terug naar 3 zetels bij de volgende verkiezingen, of niet?
Een forenzenboete, wat een verbazing dat elitepartij D66 daar voor is zeg. Lekker makkelijk vanuit het thuiskantoor met regie over de eigen agenda.
zie email 27 oktober
pi_210762858
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:44 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er stond net in elk geval bij Trouw en AD dat ze al hadden meegekeken. Wel even goed lezen ;)

Dat spreekt elkaar niet tegen. Ze mogen pas mee gaan praten nu de kandidatenlijst er is. Dat komt omdat er nog geen programma is, er staat ook niet dat ze dat hebben ingezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door trein2000 op 26-09-2023 22:30:34 ]
pi_210762873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het is alleen niet zoals in USA, je mag niet uit kookboeken en telefoongidsen voorlezen ;(
pi_210762886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 22:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Een forenzenboete, wat een verbazing dat elitepartij D66 daar voor is zeg. Lekker makkelijk vanuit het thuiskantoor met regie over de eigen agenda.
Is het spreiden van treinverkeer niet efficientier?!

Ook een raar woord "forenzenboete", werkgevers zouden dat in het geval van forenzen veelal betalen. Dus voor hen geen "boete". Dat gezegd hebbende zou aan de ene kant een verhoging gekoppeld met aan de andere kant een verlaging of simpelweg een verlaging buiten de spits veel populairder en misschien ook redelijker zijn uiteraard. Maar ja, daar moet je dan financiële dekking voor vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-09-2023 22:38:55 ]
pi_210762914
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oh en de VVD is pas om 04:00 aan de beurt :D
pi_210762949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
simpelweg een verlaging buiten de spits veel populairder
Voor 5,60 per maand reis je al met 40% korting buiten de spits.
pi_210763193
twitter

Pijnlijk homofobe tweet van Bikker die veel boze reacties oproept.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2023 23:20:33 ]
pi_210763384
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Pijnlijk homofobe tweet van Bikker die veel boze reacties oproept.
twitter
pi_210763412
Markuszower stop er na 2 uren al mee. Flopshow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')