Timmermans sleept er desnoods nog de zelfverzonnen laatste gedachten bij van iemand die rond het debat overleden is om zijn punt kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, maar als haar feitenkennis zo erbarmelijk is heeft ze een groot probleem. Daar loopt een Timmermans zo overheen. Van alle debatten die ik haar in de kamer heb zien voeren, is het ook verre van de woordkunstenaar die Rutte is.
Job Cohen kon zich ooit nooit meer vertonen toen hij de prijs van een brood niet wist.
ben jij nu Timmermans' verzinsels aan het verzinnen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:25 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Timmermans sleept er desnoods nog de zelfverzonnen gedachten bij van iemand die rond het debat overleden is om zijn punt kracht bij te zetten.
Oh zeker. Maar die laatste zeg 10% daar gaat het om, het zit in de peilingen allemaal heel dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin zullen er vele goudentickethouders vooral stemmen voor 'zekere' beloftes van behoud van de HRA en lagere benzineprijzen.
Dan moet je kunnen filteren aan de poort. Helaas, kan dat niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar hoe beloof je dat het niet zoals Ter Apel wordt?
Ik heb er een beetje hard hoofd in
Oh, begrijp me goed, Dilan is een natte krant. Tel daarbij op wat trein zegt over de onderwerpen die op dit moment van belang zijn en ze zit momenteel niet aan de goede kant van de streep.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, maar als haar feitenkennis zo erbarmelijk is heeft ze een groot probleem. Daar loopt een Timmermans zo overheen. Van alle debatten die ik haar in de kamer heb zien voeren, is het ook verre van de woordkunstenaar die Rutte is.
Job Cohen kon zich ooit nooit meer vertonen toen hij de prijs van een brood niet wist.
Over een maandje begint de telegraaf er wel vaker over om haar thema's zo weer op tafel te krijgen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zit nog een laag dieper: Dilan wil helemaal praten over bestaanszekerheid, woningmarkt en dat soort thema’s. Die wil het hebben over veiligheid, immigratie, economie.
En daar gaat het niet over.
Ter Apel is GEEN asielzoekerscentrum, maar een aanmeldcentrum. Alsof je een snelweg met een dorpsweg vergelijkt. Asielzoekerscentra geven geen overlast, het aanmeldcentrum in Ter Apel helaas wel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Maar de AZC's die er moeten komen zijn niet ter vervanging van Ter Apel, maar ter vervanging van allerlei tijdelijke noodopvang die niet alleen drie keer zo duur is als reguliere AZC's maar ook nog eens de meest goedbedoelende asielzoeker horendol maakt omdat ie iedere drie maanden van hot naar her wordt gesleept.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Want? Dan gaan stemmers naar de PVV of blijven ze thuis? Of stemmen ze toch maar Verenigd Links? Bovendien: Klaver met zijn geweldige track record, wanneer het aankomt op formeren en regeren?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:30 schreef -XOR- het volgende:
Als ze bij de VVD alsnog met een heel rechts asielgeluid komen kan PvdA/GL dat simpel counteren door gewoon te roepen: "oh, dat kan Dilan wel zeggen nu, maar Klaver haalt dat er in de coalitieonderhandelingen wel uit". Dan heeft de VVD een probleem.
Als je aannemelijk kunt maken dat er waarschijnlijk over het centrum geregeerd gaat worden gelooft niemand meer in een strenge VVD qua streng asielbeleid, dus rechtse VVD-kiezers zullen dan overstappen naar Geert. Het zou dus niet handig zijn voor de VVD om van asiel een te groot thema te maken. Van de naam Klaver gaan bij de rechterkant-VVD-stemmer de nekharen overeind staan dus daarmee kun je ze makkelijk triggeren.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:34 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Want? Dan gaan stemmers naar de PVV of blijven ze thuis? Of stemmen ze toch maar Verenigd Links? Bovendien: Klaver met zijn geweldige track record, wanneer het aankomt op formeren en regeren?
En het klimaat wel voor Verenigd Links? Of gelden dan opeens andere wetten?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je aannemelijk kunt maken dat er waarschijnlijk over het centrum geregeerd gaat worden gelooft niemand meer in een strenge VVD qua streng asielbeleid, dus rechtse VVD-kiezers zullen dan overstappen naar Geert. Het zou dus niet handig zijn voor de VVD om van asiel een te groot thema te maken.
Huh? Je kunt een boel zeggen van linkse beloftes maar niet dat ze er geen klimaatmaatregelen door hebben gekregen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:38 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En het klimaat wel voor Verenigd Links? Of gelden dan opeens andere wetten?
Definieer 'goed'. Het is vooral nogal prijzig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
Er zijn gewoon al rond de 200 AZC's in Nederland. En in de meeste gevallen gaat dat gewoon goed (op Budel na denk ik). En hoe meer AZC's, hoe minder massaal ze hoeven te zijn.
o dat gaat in dit tempo wel naar de 1000quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
Er zijn gewoon al rond de 200 AZC's in Nederland. En in de meeste gevallen gaat dat gewoon goed (op Budel na denk ik). En hoe meer AZC's, hoe minder massaal ze hoeven te zijn.
Ik hoorde dat wij voordeliger uit zijn om asielzoekers op te kopen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:40 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Definieer 'goed'. Het is vooral nogal prijzig.
Dan gaan die stemmers, links van Verenigd Links, toch naar de PvdD?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huh? Je kunt een boel zeggen van linkse beloftes maar niet dat ze er geen klimaatmaatregelen door hebben gekregen.
Neuh waarom? Er is momenteel echt geen onvrede bij linkse kiezers omtrent klimaatmaatregelen, of in ieder geval niet van de strekking dat die te summier zouden zijn. Andersom is dat bij rechtse kiezers en asiel natuurlijk wel het geval.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:41 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dan gaan die stemmers, links van Verenigd Links, toch naar de PvdD?
timmermans gaat hier niet mee scorenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:41 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dan gaan die stemmers, links van Verenigd Links, toch naar de PvdD?
Het is maar wat je 'goed' noemt:quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
beste meid maar ik zie de rasechte VVD ers niet op DiIlan stemmenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zit nog een laag dieper: Dilan wil helemaal praten over bestaanszekerheid, woningmarkt en dat soort thema’s. Die wil het hebben over veiligheid, immigratie, economie.
En daar gaat het niet over.
De appel valt niet ver van de boomquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
NSC wordt dus vooral oude cda-wijn in nieuwe zakken.
mensen die het goed hebben die gaan niet hun stem vastleggen voor die paar jaarlijkse tientjes,quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin zullen er vele goudentickethouders vooral stemmen voor 'zekere' beloftes van behoud van de HRA en lagere benzineprijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |