Niemand wist er van, tuurlijk. Iemand uitnodigen waar ze niet wisten wie het was. Logisch antwoord na zoveel backlash.quote:Op maandag 25 september 2023 06:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat is schandalig, maar uit alles in het artikel blijkt dat ze geen idee hadden wie of wat hij was en dat ze er diep voor door het stof zijn gegaan. Hoeveel meer excuses wil je hebben?
En MP in dit artikel is niet president Zelenskyy, maar Member of Parliament, het Canadese parlement. Zelenskyy was daar te gast en had ook geen idee.
Wat vind je ervan dat de leden van het Canadese parlement nota bene, niet van te voren zorgvuldig het doopceel doorgelicht hebben van iemand waarvan ze niet wisten dat hij aan hen gepresenteerd zou worden en waarvan ze nog nooit gehoord hadden?
Wat vind je ervan dat ze dat niet in hun glazen bollen, theeblaadjes of koffiedik gezien hebben?
Wikipedia zou ook niet geholpen hebben : Er zijn voor uw zoekopdracht geen resultaten op deze site.
De pagina "Yaroslav Hunka" aanmaken op Wikipedia.
quote:Op maandag 25 september 2023 09:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Niemand wist er van, tuurlijk. Iemand uitnodigen waar ze niet wisten wie het was. Logisch antwoord na zoveel backlash.
Een Ukrainse overgave betekend dat Rusland doorgaat met het vermoorden en martelen van Ukrainers, dus dat is geen oplossing. Rusland moet terugtrekken of kapot gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 02:42 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dan heb je het filmpje niet afgekeken. Overigens is dit in Rusland gewoon hetzelfde. Voor het geval weer iemand met "Kremlin bot" verwijten begint te strooien. Ik walg van het nodeloos sterven van onschuldige mensen. Ongeacht wie de trekker overhaalt.
Hoog tijd dat de Russische bubbel aan gruzelementen geschoten wordt.quote:Op zondag 24 september 2023 23:34 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Iedereen zit lekker vast in hun eigen bubbel en elke dag vallen er meer doden.
Er zit behoorlijk wat nuance in Oekraïne tijdens de tweede wereldoorlog.quote:Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als die 98 jarige SS'er in de WWII tegen de Russen heeft gevochten dan is het logisch dat het een nazi was?
Er zijn verkiezingen in Polen en het Poolse Ministerie recycled kennelijk deze oude beelden als campagne materiaalquote:Op maandag 25 september 2023 08:16 schreef Delenlill het volgende:
https://www.ukrinform.net(...)er-from-belarus.html
[..]
[..]
[ twitter ]
[..]
quote:Please stop saying our nuclear threats began western fear of escalation & appeasement in 2022. You’ve been responding as we intended for nearly 25 years.
https://mastodon.world/@DarthPutinKGB/111096157852005471
https://t.me/atesh_ua/1950quote:De bezetters verlaten hun vaste verblijfplaatsen op de Krim❗️
ATESH-agenten melden dat Russische bezetters nu overal op zoek zijn naar tijdelijke huisvesting voor hun leger. Ze zijn bang voor aanvallen op militaire doelen.
Het commando van de Sebastopol Nakhimov Militaire School zet 's nachts cadetten uit de kazerne. Ze zijn op zoek naar plaatsen in alle hostels en hotels.
Dit gebeurt in veel militaire eenheden. Maar ze kunnen zich niet verstoppen, want we hebben overal op het schiereiland ogen en oren. De bezetters zullen vluchten of vernietigd worden.
Wij dringen er bij inwoners van Sebastopol op aan om locaties van Russische bezetters te melden. Stuur informatie naar @Crimean_coordinator
Nazi's die geëerd worden is nooit goed te praten.quote:Op maandag 25 september 2023 09:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zit je dus met een groep 'helden', die de Russen uit Oekraïne hebben geprobeerd te verdrijven, maar om dat te bewerkstelligen, zich aansloten bij een nazi-divisie. Het schuurt enorm, maar ik kan vanuit historisch oogpunt begrijpen hoe deze situatie is ontstaan en waarom deze strijders door Oekraïne geëerd worden.
Eens zien of de burgers echt zo pro-Rusland zijn dat ze vrijwillig hun huizen afstaan.quote:Op maandag 25 september 2023 09:32 schreef capricia het volgende:
Geen Paniek!!
[..]
https://t.me/atesh_ua/1950
Tja, dan moet je toch eens Schindler's List gaan kijken. Een film van Steven Spielberg die een ode is aan een nazi die meer dan 1000 joden gered heeft. Een nazi die hiervoor zelfs joodse onderscheidingen heeft ontvangen.quote:Op maandag 25 september 2023 09:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nazi's die geëerd worden is nooit goed te praten.
Genoeg lege hotels en vakantieresorts. Als Russische soldaat ook een stuk veiliger dan bij een willekeurig gezin. Dan is er namelijk een goede kans dat je in je slaap een mes in je keel krijgt.quote:Op maandag 25 september 2023 09:32 schreef capricia het volgende:
Geen Paniek!!
[..]
https://t.me/atesh_ua/1950
Als je in die resorts soldaten (inclusief hun wapens) onderbrengt, zijn het wel meteen legitieme militaire doelen.quote:Op maandag 25 september 2023 10:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Genoeg lege hotels en vakantieresorts. Als Russische soldaat ook een stuk veiliger dan bij een willekeurig gezin. Dan is er namelijk een goede kans dat je in je slaap een mes in je keel krijgt.
En de enige oplossing die de Russen nog hebben is zonder plan eindeloos mannetjes hun dood in sturenquote:Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Putin ordered Shoigu to stop the counter-offensive of the Armed Forces of Ukraine by October –
@TheStudyofWar
Analysts at the Institute for the Study of War, citing an insider source in the Kremlin, claim that the Russian President gave Shoigu a month to improve the situation on the front line, stop the Ukrainian counter-offensive and return the initiative to Russian troops.
The report suggests that Russian military commanders may order continuous counterattacks to force the Ukrainian counteroffensive to reach a climax, even at high cost to Russian military capabilities.
“Putin and the Kremlin view Russian defensive operations as a major victory on the battlefield, and constant Russian counterattacks allow the Kremlin to call these operations individual victories against the backdrop of a general lack of Russian success on the battlefield elsewhere,” ISW details.
Dan zullen ze vast ook nog een hoop burgers op die resorts laten zodat daar geen raket op zal vallen.quote:Op maandag 25 september 2023 10:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je in die resorts soldaten (inclusief hun wapens) onderbrengt, zijn het wel meteen legitieme militaire doelen.
die nietszeggende twitteraar geeft een bron. Een nieuwszender. Wat quote uit de ISWquote:Op maandag 25 september 2023 10:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Mwa, als het al waar is. Hoe komt een nietszeggend twitteraar aan dit soort informatie?
Oke er is dus toch een bron. Maar ik moet bekennen dat ik het verkeerd gelezen heb. Dus ik neem alles terug wat ik zei.quote:Op maandag 25 september 2023 10:26 schreef zuchtje het volgende:
[..]
die nietszeggende twitteraar geeft een bron. Een nieuwszender. Wat quote uit de ISW
https://www.understanding(...)nt-september-24-2023
Deze verwijst weer naar een telegram kanaal. Geen idee hoe het ISW omgaat met dit soort informatie
https://t.me/kremlin_secrets/2783
En die ontvoerde Oekraïne kinderen zitten daar vaak ook een tijd.quote:Op maandag 25 september 2023 10:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zullen ze vast ook nog een hoop burgers op die resorts laten zodat daar geen raket op zal vallen.
Meevechten met is iets anders dan zelf de ideologie aanhangen. Het zou ook vreemd zijn om die voltallige ideologie aan te hangen als Slavisch volk, gezien het plan van de Nazi's was om de Slavische volken te onderwerpen en tot gecontroleerde slaven (conform hun naam) te maken, een werkvolk. Slaven werden als 2e rangs volk gezien.quote:Op maandag 25 september 2023 09:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nazi's die geëerd worden is nooit goed te praten.
Geeft wel goed aan hoe groot de haat onder Oekraïners toen al was tegen de Russen.quote:Op maandag 25 september 2023 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Meevechten met is iets anders dan zelf de ideologie aanhangen. Het zou ook vreemd zijn om die voltallige ideologie aan te hangen als Slavisch volk, gezien het plan van de Nazi's was om de Slavische volken te onderwerpen en tot gecontroleerde slaven (conform hun naam) te maken, een werkvolk. Slaven werden als 2e rangs volk gezien.
Bron staat in het bericht. Even wat doorklikken en ik kwam hier op uit:quote:Op maandag 25 september 2023 10:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Mwa, als het al waar is. Hoe komt een nietszeggend twitteraar aan dit soort informatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier linken ze naar: https://t.me/kremlin_secrets/2783SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ISW is meestal toch wel redelijk betrouwbaar te noemen in hun informatie. Maar ze verwijzen wel naar een telegram bron, die weer verwijst naar een bron binnen het kremlin/MoD. Dus inderdaad met een korreltje zout nemen tot er bevestiging komt/bewijs komt. We zullen het in de aankomende maand zien dan.
Maar de Russen die soldaten de gehaktmolen ingooien om kleine overwinningen te halen is natuurlijk niet nieuws
[ Bericht 1% gewijzigd door Delenlill op 25-09-2023 10:49:09 ]
Mods hebben aangegeven dat we TR's moeten plaatsen ipv in discussie gaan met Kremlin-trollen.quote:Op maandag 25 september 2023 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Stelletje kleuters die elkaar gaan TR-en.
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Oke er is dus toch een bron. Maar ik moet bekennen dat ik het verkeerd gelezen heb. Dus ik neem alles terug wat ik zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |