abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210745831
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 06:11 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat is schandalig, maar uit alles in het artikel blijkt dat ze geen idee hadden wie of wat hij was en dat ze er diep voor door het stof zijn gegaan. Hoeveel meer excuses wil je hebben?
En MP in dit artikel is niet president Zelenskyy, maar Member of Parliament, het Canadese parlement. Zelenskyy was daar te gast en had ook geen idee.

Wat vind je ervan dat de leden van het Canadese parlement nota bene, niet van te voren zorgvuldig het doopceel doorgelicht hebben van iemand waarvan ze niet wisten dat hij aan hen gepresenteerd zou worden en waarvan ze nog nooit gehoord hadden?
Wat vind je ervan dat ze dat niet in hun glazen bollen, theeblaadjes of koffiedik gezien hebben?

Wikipedia zou ook niet geholpen hebben : Er zijn voor uw zoekopdracht geen resultaten op deze site.
De pagina "Yaroslav Hunka" aanmaken op Wikipedia.
Niemand wist er van, tuurlijk. Iemand uitnodigen waar ze niet wisten wie het was. Logisch antwoord na zoveel backlash.
pi_210745849
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Niemand wist er van, tuurlijk. Iemand uitnodigen waar ze niet wisten wie het was. Logisch antwoord na zoveel backlash.
|:( Je hebt gelijk hoor, het is een stuk logischer en het ligt veel meer voor de hand dat dit een heel bewuste actie was van het Canadese parlement. |:(
  maandag 25 september 2023 @ 09:22:36 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210745859
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 02:42 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dan heb je het filmpje niet afgekeken. Overigens is dit in Rusland gewoon hetzelfde. Voor het geval weer iemand met "Kremlin bot" verwijten begint te strooien. Ik walg van het nodeloos sterven van onschuldige mensen. Ongeacht wie de trekker overhaalt.
Een Ukrainse overgave betekend dat Rusland doorgaat met het vermoorden en martelen van Ukrainers, dus dat is geen oplossing. Rusland moet terugtrekken of kapot gaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210745873
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:34 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Iedereen zit lekker vast in hun eigen bubbel en elke dag vallen er meer doden.
Hoog tijd dat de Russische bubbel aan gruzelementen geschoten wordt. ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2023 @ 09:26:07 #230
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210745879
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als die 98 jarige SS'er in de WWII tegen de Russen heeft gevochten dan is het logisch dat het een nazi was?
Er zit behoorlijk wat nuance in Oekraïne tijdens de tweede wereldoorlog.
Oekraïne was sinds 1922 bezet door de Sovjet-Unie. In deze tijd, maar zeker ook in de Tweede Wereldoorlog, waren de Sovjets nou niet echt bepaald aardig tegen Oekraïne. De holodomor bijv. was al geweest, wat resulteerde in miljoenen Oekraïense doden.
Hongersnood, onderdrukking.

En opeens is daar een Duits leger, wat oprukt richting de Sovjet-Unie, vecht tegen de Russen. Oekraïeners sloten zich aan, maar ze vochten niet voor de nazi's, ze vochten voor hun eigen vaderland.

Dan zit je dus met een groep 'helden', die de Russen uit Oekraïne hebben geprobeerd te verdrijven, maar om dat te bewerkstelligen, zich aansloten bij een nazi-divisie. Het schuurt enorm, maar ik kan vanuit historisch oogpunt begrijpen hoe deze situatie is ontstaan en waarom deze strijders door Oekraïne geëerd worden.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_210745886
quote:
Er zijn verkiezingen in Polen en het Poolse Ministerie recycled kennelijk deze oude beelden als campagne materiaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210745891
quote:
Please stop saying our nuclear threats began western fear of escalation & appeasement in 2022. You’ve been responding as we intended for nearly 25 years.

https://mastodon.world/@DarthPutinKGB/111096157852005471

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210745912
Geen Paniek!! _O-

quote:
De bezetters verlaten hun vaste verblijfplaatsen op de Krim❗️

ATESH-agenten melden dat Russische bezetters nu overal op zoek zijn naar tijdelijke huisvesting voor hun leger. Ze zijn bang voor aanvallen op militaire doelen.

Het commando van de Sebastopol Nakhimov Militaire School zet 's nachts cadetten uit de kazerne. Ze zijn op zoek naar plaatsen in alle hostels en hotels.

Dit gebeurt in veel militaire eenheden. Maar ze kunnen zich niet verstoppen, want we hebben overal op het schiereiland ogen en oren. De bezetters zullen vluchten of vernietigd worden.

Wij dringen er bij inwoners van Sebastopol op aan om locaties van Russische bezetters te melden. Stuur informatie naar @Crimean_coordinator
https://t.me/atesh_ua/1950
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210745956
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dan zit je dus met een groep 'helden', die de Russen uit Oekraïne hebben geprobeerd te verdrijven, maar om dat te bewerkstelligen, zich aansloten bij een nazi-divisie. Het schuurt enorm, maar ik kan vanuit historisch oogpunt begrijpen hoe deze situatie is ontstaan en waarom deze strijders door Oekraïne geëerd worden.
Nazi's die geëerd worden is nooit goed te praten.
pi_210746168
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 09:32 schreef capricia het volgende:
Geen Paniek!! _O-
[..]
Eens zien of de burgers echt zo pro-Rusland zijn dat ze vrijwillig hun huizen afstaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2023 10:11:00 ]
pi_210746176
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Tja, dan moet je toch eens Schindler's List gaan kijken. Een film van Steven Spielberg die een ode is aan een nazi die meer dan 1000 joden gered heeft. Een nazi die hiervoor zelfs joodse onderscheidingen heeft ontvangen.

De wereld is niet zo zwart en wit als jij hem ziet.

En zoals al eerder vermeld was die 98 jarige werd niet geëerd omdat hij een nazi was. Sterker nog het is duidelijk dat het niet bekend was dat hij er een geweest was. Anders hadden ze hem daar nooit uitgenodigd. Er is gewoon slecht onderzoek gedaan voordat ze hem uitnodigde. En "first division of the Ukrainian National Army" klonk gewoon heel erg goed.
pi_210746227
twitter

Ambitieus.
pi_210746233
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 09:32 schreef capricia het volgende:
Geen Paniek!! _O-
[..]
Genoeg lege hotels en vakantieresorts. Als Russische soldaat ook een stuk veiliger dan bij een willekeurig gezin. Dan is er namelijk een goede kans dat je in je slaap een mes in je keel krijgt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 25 september 2023 @ 10:22:10 #239
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210746258
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Genoeg lege hotels en vakantieresorts. Als Russische soldaat ook een stuk veiliger dan bij een willekeurig gezin. Dan is er namelijk een goede kans dat je in je slaap een mes in je keel krijgt.
Als je in die resorts soldaten (inclusief hun wapens) onderbrengt, zijn het wel meteen legitieme militaire doelen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 september 2023 @ 10:24:45 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210746273
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Putin ordered Shoigu to stop the counter-offensive of the Armed Forces of Ukraine by October –
@TheStudyofWar

Analysts at the Institute for the Study of War, citing an insider source in the Kremlin, claim that the Russian President gave Shoigu a month to improve the situation on the front line, stop the Ukrainian counter-offensive and return the initiative to Russian troops.

The report suggests that Russian military commanders may order continuous counterattacks to force the Ukrainian counteroffensive to reach a climax, even at high cost to Russian military capabilities.

“Putin and the Kremlin view Russian defensive operations as a major victory on the battlefield, and constant Russian counterattacks allow the Kremlin to call these operations individual victories against the backdrop of a general lack of Russian success on the battlefield elsewhere,” ISW details.
En de enige oplossing die de Russen nog hebben is zonder plan eindeloos mannetjes hun dood in sturen
pi_210746284
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 10:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je in die resorts soldaten (inclusief hun wapens) onderbrengt, zijn het wel meteen legitieme militaire doelen.
Dan zullen ze vast ook nog een hoop burgers op die resorts laten zodat daar geen raket op zal vallen.
pi_210746293
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Mwa, als het al waar is. Hoe komt een nietszeggend twitteraar aan dit soort informatie?
die nietszeggende twitteraar geeft een bron. Een nieuwszender. Wat quote uit de ISW

https://www.understanding(...)nt-september-24-2023

Deze verwijst weer naar een telegram kanaal. Geen idee hoe het ISW omgaat met dit soort informatie

https://t.me/kremlin_secrets/2783
pi_210746303
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:26 schreef zuchtje het volgende:

[..]
die nietszeggende twitteraar geeft een bron. Een nieuwszender. Wat quote uit de ISW

Deze verwijst weer naar een telegram kanaal. Geen idee hoe het ISW omgaat met dit soort informatie

https://t.me/kremlin_secrets/2783
Oke er is dus toch een bron. Maar ik moet bekennen dat ik het verkeerd gelezen heb. Dus ik neem alles terug wat ik zei.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2023 10:44:52 ]
pi_210746319
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan zullen ze vast ook nog een hoop burgers op die resorts laten zodat daar geen raket op zal vallen.
En die ontvoerde Oekraïne kinderen zitten daar vaak ook een tijd. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 september 2023 @ 10:33:06 #246
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210746374
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Meevechten met is iets anders dan zelf de ideologie aanhangen. Het zou ook vreemd zijn om die voltallige ideologie aan te hangen als Slavisch volk, gezien het plan van de Nazi's was om de Slavische volken te onderwerpen en tot gecontroleerde slaven (conform hun naam) te maken, een werkvolk. Slaven werden als 2e rangs volk gezien.
pi_210746386
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Meevechten met is iets anders dan zelf de ideologie aanhangen. Het zou ook vreemd zijn om die voltallige ideologie aan te hangen als Slavisch volk, gezien het plan van de Nazi's was om de Slavische volken te onderwerpen en tot gecontroleerde slaven (conform hun naam) te maken, een werkvolk. Slaven werden als 2e rangs volk gezien.
Geeft wel goed aan hoe groot de haat onder Oekraïners toen al was tegen de Russen.
pi_210746424
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Mwa, als het al waar is. Hoe komt een nietszeggend twitteraar aan dit soort informatie?
Bron staat in het bericht. Even wat doorklikken en ik kwam hier op uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier linken ze naar: https://t.me/kremlin_secrets/2783

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ISW is meestal toch wel redelijk betrouwbaar te noemen in hun informatie. Maar ze verwijzen wel naar een telegram bron, die weer verwijst naar een bron binnen het kremlin/MoD. Dus inderdaad met een korreltje zout nemen tot er bevestiging komt/bewijs komt. We zullen het in de aankomende maand zien dan.

Maar de Russen die soldaten de gehaktmolen ingooien om kleine overwinningen te halen is natuurlijk niet nieuws

[ Bericht 1% gewijzigd door Delenlill op 25-09-2023 10:49:09 ]
  maandag 25 september 2023 @ 10:43:29 #249
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210746443
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Stelletje kleuters die elkaar gaan TR-en.
Mods hebben aangegeven dat we TR's moeten plaatsen ipv in discussie gaan met Kremlin-trollen.
Nu geeft een mod aan de we kleuters als we dat doen?
Wat is het nou?

Wellicht, en het is maar een suggestie, als de mods een overduidelijke Kremlin-trol (registratiedatum in september 2023, die uit het niets anti-Oekraïense Kremlin-talking points op dit forum begint te verspreiden) gewoon een ban zouden geven, dan kon hier rustig de stand van zaken besproken worden, en hoeven de mods niet zoveel werk te doen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_210746449
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:41 schreef Delenlill het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Oke er is dus toch een bron. Maar ik moet bekennen dat ik het verkeerd gelezen heb. Dus ik neem alles terug wat ik zei.

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2023 10:45:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')