Niemand? Jij veroordeelt het toch? Waarom spreek je jezelf toch steeds tegen?quote:Op zondag 24 september 2023 22:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het is gewoon actueel nieuws. Bijzonder dat niemand zoiets wilt veroordelen.
Onjuist of niet, het is volstrekt irrelevant.quote:Op zondag 24 september 2023 22:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat maakt het niet ineens onjuist.
Vaag verhaal. Blijkbaar is 1ste divisie nazi want dat was het ooit. Ofzo.quote:Op zondag 24 september 2023 22:22 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
[..]
https://military-history.(...)_Division_of_the_SS_(1st_Galician)
Edit: link moet je ff handmatig kopiren en plakken.
Sorry vriend.
Zou Zelensky weten wie het berhaupt was?quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Klopt, Zelensky stond er ook bij te juichen.
Ik veroordeel nazi's aan allebei de kanten. Maar hier wordt dat liever niet gedaan.quote:Op zondag 24 september 2023 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
je druk maken om een nazi van van 80 jaar geleden maar de nazi's die al 1,5 jaar oorlog voeren tegen Oekraine steunen
Als die 98 jarige SS'er in de WWII tegen de Russen heeft gevochten dan is het logisch dat het een nazi was?quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.timesofisrael(...)azi-ss-soldiers/amp/
Zelensky heeft dat niet geweten.
Hij heeft de mars in Kiev in 2021 als Joodse man ook zwaar veroordeeld.
Die mars was ten ere van de nationalistische ukrainse 14th divisie.
Kun je dan ff quoten waar we jou rus zien veroordelen?quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik veroordeel nazi's aan allebei de kanten. Maar hier wordt dat liever niet gedaan.
Wat gek? Ik kan me niet herinneren dat je Rusland ooit hebt veroordeelt? Die hebben namelijk ook nazi's in dienst?quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik veroordeel nazi's aan allebei de kanten. Maar hier wordt dat liever niet gedaan.
Vaak genoeg gedaan zoek maar terug.quote:Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Wat gek? Ik kan me niet herinneren dat je Rusland ooit hebt veroordeelt? Die hebben namelijk ook nazi's in dienst?
Dus gelul, je veroordeelt rus niet.quote:Op zondag 24 september 2023 23:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan zoek maar terug.
Dat is het frame dat wilt plaatsen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je weet het dus niet zeker.quote:Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als die 98 jarige SS'er in de WWII tegen de Russen heeft gevochten dan is het logisch dat het een nazi was?
Nee, men is op zoek naar een stok om Oekrane te slaan, en dan krijg je dit soort discussies.quote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk geen excuus voor. Maar besef je goed dat deze op handen gedragen SSer jou als homoseksueel het liefst dood zou willen zien. Vrij ironisch dat deze man in het ultra liberale Canada op handen gedragen wordt.
Dit conflict begint steeds vreemdere vormen aan te nemen...
Wil niet zeggen dat Zelensky wist wie het was.quote:Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als die 98 jarige SS'er in de WWII tegen de Russen heeft gevochten dan is het logisch dat het een nazi was?
Jij gaat door naar de volgende ronde.quote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, men is op zoek naar een stok om Oekrane te slaan, en dan krijg je dit soort discussies.
Uhm.... dan moet ik al die postjes met Russische propaganda van je gaan lezen om het te kunnen vinden. Nee dank je. Voel je je aub vrij om het zelf op te zoeken en hier te posten.quote:Op zondag 24 september 2023 23:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan zoek maar terug.
Canada is ons grote voorbeeld dus ik zou er niet van staan te kijken als dat hier gebeurt.quote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat Zelensky wist wie het was.
Dat het Canadese parlement daar oude SSers naar binnen trekken en ook nog vereren is natuurlijk bezopen.
Stel je voor dat dat in nederland zou gebeuren.
SS'ers vochten niet tegen de Russen (typisch frame van het Kremlin), maar tegen de Sovjet Unie, dus dwz de communisten (en tegen Joden, dat was voor de nazi's hetzelfde).quote:Op zondag 24 september 2023 23:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Iedereen zit lekker vast in hun eigen bubbel en elke dag vallen er meer doden.quote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, men is op zoek naar een stok om Oekrane te slaan, en dan krijg je dit soort discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |