ja fantastisch tochquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef yinu het volgende:
[..]
Gratefully grassWie verzint die namen toch?
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:55 schreef Puala het volgende:
Hoppa meters in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog voegen hoor, zo snel ga ik ook niet![]()
Los van het feit dat ik deze renovatie een mega-prestatie vindquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?
Jazeker!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?
Je koopt een nis, maakt een gat in de muur groot genoeg voor de nis. Houd rekening met de dikte van tegels ed. Dat tegel je, voeg je. En dan plak je de nis in de muur. Zet je je douche spullen dr in en kan je het pakken als je gaat douchenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:51 schreef Seven. het volgende:
Jammer van het deurtje... Hoe werkt dat met zo'n inbouwnis? Asking for a friend
quote:Op zaterdag 4 november 2023 07:58 schreef Seven. het volgende:
Ik kwam hier even loeren voor paneeldeur inspiratie. Maar ik denk dat ik de topics over je vorige huis ff door moet spitten.
Kloptquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi. Dit zijn de stompe deuren als ik het goed zie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de timmerman is geweest om te kijken of hij de kozijnen boven wilt plaatsen en dat is akkoord. Moet nog wat dingen regelen voor hij aan de slag kan, maar mogelijk eind deze maand, maar waarschijnlijk dec gaan de nieuwe kozijnen er inDan heb ik boven geen enkelglas meer, maar lekker HR++ en dat vind ik best fijn
![]()
Dankjewel. Ben zelf ook wel content over de combi van de 2 tegels en het voegjequote:
Heeft het hout ook nog een constructieve functie of is het alleen voor de sier?quote:Op donderdag 16 november 2023 15:08 schreef Puala het volgende:
Eerst eventjes nog gespeeld met wat hout boven op de logeerkamer ()
Voor de sierquote:Op donderdag 16 november 2023 18:23 schreef sigme het volgende:
Petje af hoor
[..]
Heeft het hout ook nog een constructieve functie of is het alleen voor de sier?
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor de sierIk zocht iets om de XXL kamer een beetje knusser te laten lijken en ik heb wel het idee dat dat hier mee gaat lukken. Misschien dat ik t linker muurtje ook nog wel meepak.
Er moet nog genoeg gebeuren hoor, dus het is niet ineens af denk ikquote:Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Ziet er weer tiptop uit![]()
Maar ehh, wil je niet zo snel gaan?
Anders is dit topic zo snel "af"
..tenzij je volgend jaar weer gaat verhuizen![]()
Zou ik zeker doen. Dat zal het knusse effect versterken omdat de lambrisering de kamer omarmt in plaats van op 1 muur is geplaatst.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor de sierIk zocht iets om de XXL kamer een beetje knusser te laten lijken en ik heb wel het idee dat dat hier mee gaat lukken. Misschien dat ik t linker muurtje ook nog wel meepak.
Ik twijfel nog of de kasten blijven staan waar ze staan. Het kan ook zijn dat het bed op de plek komt waar nu 2 kasten staan en de kasten op de plek van de linker muur. Dus dat moet ik eerst besloten hebben voor ik wel of niet iets verleng qua lambriseringquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:41 schreef archito het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Dat zal het knusse effect versterken omdat de lambrisering de kamer omarmt in plaats van op 1 muur is geplaatst.
Ik ga komende week mijn aankoopmakelaar eens bellen om te kijken of ie een x langs wilt komen. Die is benieuwd wat ik er van heb gemaakt en ik ben wel benieuwd naar een waarde indicatiequote:Op zaterdag 18 november 2023 19:36 schreef Seven. het volgende:
Mooi hoor. Radicaal geweest met de indeling, enorme verbetering! En wat @:Managarm zegt, het was echt raar met die TV naast de deur. Nu is het een logische en prettige flow en zonder dat kun je nog zoveel oog hebben voor inrichting maar dan wordt het gewoon niet wat. Het huis heeft nu wat het nodig heeft
.
Dit is wasmachine en drogerquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Vind het knap dat je door het oude huis heen hebt kunnen kijken om er zoiets van te maken![]()
En ik wil nu ook een tweede wasmachine
Shit, ja twee nieuwe vaatwassers staan hier al in bestelling door jouw schuld, beetje decadent gemak en luxe maakt het leven zoveel lekkerder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is wasmachine en droger![]()
Ik heb alleen 2 vaatwassers en 2 combi ovens
Mwahahaha, uiteindelijk gaat iedereen over op 2 vaatwassersquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit is wasmachine en droger![]()
Ik heb alleen 2 vaatwassers en 2 combi ovens
Wat heeft het je alles bij elkaar eigenlijk gekost?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga komende week mijn aankoopmakelaar eens bellen om te kijken of ie een x langs wilt komen. Die is benieuwd wat ik er van heb gemaakt en ik ben wel benieuwd naar een waarde indicatieBen wel benieuwd wat het omgooien van de indeling en paar m2 aanbouwen heeft gedaan.
Ik heb de ruimte nietquote:Op zondag 19 november 2023 00:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwahahaha, uiteindelijk gaat iedereen over op 2 vaatwassers.
Ja jullie "schuld"quote:Op zondag 19 november 2023 00:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwahahaha, uiteindelijk gaat iedereen over op 2 vaatwassers.
Ja daarvan zit ik dus al een tijdje te denken of ik dat wil delen. Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant zou ik t wel willen vertellen, anderzijds wie heeft er mee te maken?quote:Op zondag 19 november 2023 00:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat heeft het je alles bij elkaar eigenlijk gekost?
Het geeft andere potentiële verbouwers en huizenzoekers misschien wel beeld van wat zoiets nou eigenlijk kost (als je zelf verdomde handig bent dan), maar de keuze is natuurlijk volledig aan jou!quote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daarvan zit ik dus al een tijdje te denken of ik dat wil delen. Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant zou ik t wel willen vertellen, anderzijds wie heeft er mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |