ja fantastisch tochquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef yinu het volgende:
[..]
Gratefully grassWie verzint die namen toch?
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:55 schreef Puala het volgende:
Hoppa meters in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog voegen hoor, zo snel ga ik ook niet![]()
Los van het feit dat ik deze renovatie een mega-prestatie vindquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?
Jazeker!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?
Je koopt een nis, maakt een gat in de muur groot genoeg voor de nis. Houd rekening met de dikte van tegels ed. Dat tegel je, voeg je. En dan plak je de nis in de muur. Zet je je douche spullen dr in en kan je het pakken als je gaat douchenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:51 schreef Seven. het volgende:
Jammer van het deurtje... Hoe werkt dat met zo'n inbouwnis? Asking for a friend
quote:Op zaterdag 4 november 2023 07:58 schreef Seven. het volgende:
Ik kwam hier even loeren voor paneeldeur inspiratie. Maar ik denk dat ik de topics over je vorige huis ff door moet spitten.
Kloptquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi. Dit zijn de stompe deuren als ik het goed zie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de timmerman is geweest om te kijken of hij de kozijnen boven wilt plaatsen en dat is akkoord. Moet nog wat dingen regelen voor hij aan de slag kan, maar mogelijk eind deze maand, maar waarschijnlijk dec gaan de nieuwe kozijnen er inDan heb ik boven geen enkelglas meer, maar lekker HR++ en dat vind ik best fijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |