Het is een benedenverdieping van ruim 70m2, op zich mag dat ook wel ruimtelijk aanvoelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:31 schreef monsterd. het volgende:
Wat ik echt waanzinnig mooi vind is hoe ruimtelijk het geheel is, petje af!
Er is in theorie een volgend project, maar dat hangt af van timingquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:38 schreef yinu het volgende:
Wauw, fantastisch! Je wordt er steeds sneller in… ben benieuwd hoe het volgende huis wordt
Maarum, nooit overwogen om dit voor anderen te (gaan) doen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:30 schreef Puala het volgende:
Er is in theorie een volgend project, maar dat hangt af van timingGrote kans dat dat hem niet gaat worden en ik gewoon lekker jaren hier blijf genieten
Daarom zeg ik ook, het hangt van timing af. Want ik heb echt geen zin om weer zelf zo'n bak werk te gaan verzetten. Mn spullen inpakken en uitpakken prima, maar ik ga niet meer slopen. En ik ga niet meer bouwen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:41 schreef BE het volgende:
Grapje toch?
![]()
Waar haal je de energie vandaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet ik ook garant kunnen staan voor de kwaliteit en dan kom je toch al snel bij een bouwkundige opleiding en bijbehorende papieren uit. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Maarum, nooit overwogen om dit voor anderen te (gaan) doen?I.p.v. altijd maar verhuizen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is een benedenverdieping van ruim 70m2, op zich mag dat ook wel ruimtelijk aanvoelen
[..]
Er is in theorie een volgend project, maar dat hangt af van timingGrote kans dat dat hem niet gaat worden en ik gewoon lekker jaren hier blijf genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Puala op 22-10-2023 12:01:11 ]
Ja t is gewoon een beetje balen. Er zijn ook genoeg leuke gesprekken, dus t is geen modder gooien/ruzie. Maar hun argument wat tijdens de verbouwing veel werd gebruikt "we moeten t wel samen doen" blijkt wel een wassen neus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:24 schreef yinu het volgende:
Dat is wel heel irritant. Je kunt je buren niet uitzoeken helaas maar wat zou dat fijn zijn.
Ja t is gewoon bagger als je dat naast je hebt. Maar de kans dat je t 2x treft is niet heel groot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:25 schreef Piles het volgende:
Zuur
En herkenbaar ook. We hadden hier hele chille buren, maar sindskort AmsterdammersLuid van stem, luid van muziek, bbq, vuurschaal én rookkast in de tuin (en wind altijd onze kant op).
Je kan nog zo'n mooi huis vinden (locatie), maken (verbouwen), maar buren...
Wij zijn ook aan het rondkijken, maar ben dan ook weer bang om het nóg slechter te treffen. Vooral omdat we een heel chill (huur)huis hebben.
Precies dit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:31 schreef monsterd. het volgende:
Wat ik echt waanzinnig mooi vind is hoe ruimtelijk het geheel is, petje af!
Ik denk dan altijd maar aan die mensen uit Leersum die ook dachten dat ze lekker vrijstaand gingen wonen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:28 schreef Puala het volgende:
Een volgend huis mag wmb vrijstaand zijn en op minimaal 5m afstand van de buren. Zal vast een hoop risico op gedoe wegnemen.
T begon bij mij na 3-4 weken, dus sterkte alvast.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef Seven. het volgende:
Bohhh, ik hoop dat onze buren schappelijker zijn dan de jouwe!
Tot zover 1x een moment gehad waarbij de buurman zich afvroeg hoe lang we nog bezig zouden zijn ivm studeren van zijn dochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeiksnorren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
T begon bij mij na 3-4 weken, dus sterkte alvast.
De vorige keer was t alleen met verbouwen, gelukkig was t daarna gewoon normaal. Niet de deur plat lopen, maar af en toe een praatje op straat. Of met een pakketje uitwisselen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:01 schreef sigme het volgende:
Wat vervelend, @:puala
Als ik het me goed herinner heb je wel wat ervaring met vervelende buren...
Ik bedoel langer geleden, in je huurhuis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
De vorige keer was t alleen met verbouwen, gelukkig was t daarna gewoon normaal. Niet de deur plat lopen, maar af en toe een praatje op straat. Of met een pakketje uitwisselen.
Oh ja, datquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik bedoel langer geleden, in je huurhuis.
Dit zijn de 3 kleuren voor de benedenverdieping, de keuze is voor de wand die op de foto staatquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:04 schreef Molo het volgende:
Heb je meer contextinformatie wat er verder in the ruimte staat of komt?
Tot ongeveer uurtje of 4 volle zon, daarna gaat ie om t huis heen naar vorenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:14 schreef AirwiN het volgende:
Hoeveel zon krijgt die muur overdag? Bij veel zon zou ik de onderste kiezen, anders de bovenste.
Dan ga ik voor de onderste.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Tot ongeveer uurtje of 4 volle zon, daarna gaat ie om t huis heen naar voren
Dat is de IG KH K-369quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bovenste of middelste.
Welke kleur is die bovenste? Ik heb nog zoiets voor een tafel nodig.
En de andere twee kleuren?quote:
Gratefully grassquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
KH IG KH K-348 & PPG1115-7 ofwel gratefully grass
ja fantastisch tochquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef yinu het volgende:
[..]
Gratefully grassWie verzint die namen toch?
Jemig,doe je tegelen ook gewoon zelf?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:55 schreef Puala het volgende:
Hoppa meters in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog voegen hoor, zo snel ga ik ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |