https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 2
5 OctoberMatchday 3quote:Astana vs Viktoria Plzeň (16:30)
Olimpija Ljubljana vs Slovan Bratislava (18:45)
KÍ Klaksvík vs LOSC Lille (18:45)
Breidablik vs Zorya Luhansk (18:45)
Gent vs Maccabi Tel-Aviv (18:45)
Ballkani vs Dinamo Zagreb (18:45)
Bodø/Glimt vs Club Brugge (18:45)
Beşiktaş vs Lugano (18:45)
AZ Alkmaar vs Legia Warszawa (21:00)
Aston Villa vs Zrinjski (21:00)
Fiorentina vs Ferencváros (21:00)
Čukarički vs Genk (21:00)
PAOK vs Frankfurt (21:00)
Aberdeen vs HJK Helsinki (21:00)
Nordsjælland vs Ludogorets (21:00)
Spartak Trnava vs Fenerbahçe (21:00)Matchday 4quote:26 October
LOSC Lille vs Slovan Bratislava (18:45)
KÍ Klaksvík vs Olimpija Ljubljana (18:45)
Gent vs Breidablik (18:45)
Maccabi Tel-Aviv vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Astana (18:45)
Lugano vs Club Brugge (18:45)
Dinamo Zagreb vs Viktoria Plzeň (21:00)
Bodø/Glimt vs Beşiktaş (21:00)
AZ Alkmaar vs Aston Villa (18:45)
Fenerbahçe vs Ludogorets (18:45)
Zrinjski vs Legia Warszawa (21:00)
Genk vs Ferencváros (21:00)
Fiorentina vs Čukarički (21:00)
Frankfurt vs HJK Helsinki (21:00)
Aberdeen vs PAOK (21:00)
Spartak Trnava vs FC Nordsjælland (21:00)
9 NovemberMatchday 5quote:Legia Warszawa vs Zrinjski (18:45)
Ferencváros vs Genk (18:45)
Čukarički vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs Aberdeen (18:45)
HJK Helsinki vs Frankfurt (18:45)
Nordsjælland vs Spartak Trnava (18:45)
Aston Villa vs AZ Alkmaar (21:00)
Ludogorets vs Fenerbahçe (21:00)
Astana vs Ballkani (16:30)
Viktoria Plzeň vs Dinamo Zagreb (18:45)
Beşiktaş vs Bodø/Glimt (18:45)
Slovan Bratislava vs LOSC Lille (21:00)
Olimpija Ljubljana vs KÍ Klaksvík (21:00)
Breidablik vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
Club Brugge vs FC Lugano (21:00)
30 NovemberMatchday 6quote:Astana vs Dinamo Zagreb (16:30)
Olimpija Ljubljana vs LOSC Lille (18:45)
KÍ Klaksvík vs Slovan Bratislava (18:45)
Gent vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Viktoria Plzeň (18:45)
Bodø/Glimt vs Lugano (18:45)
Beşiktaş vs Club Brugge (18:45)
Breidablik vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
AZ Alkmaar vs Zrinjski (18:45)
HJK Helsinki vs Aberdeen (18:45)
Aston Villa vs Legia Warszawa (21:00)
Fiorentina vs Genk (21:00)
Čukarički vs Ferencváros (21:00)
Frankfurt vs PAOK (21:00)
Nordsjælland vs Fenerbahçe (21:00)
Spartak Trnava vs Ludogorets (21:00)
14 Decemberquote:Legia Warszawa vs AZ Alkmaar (18:45)
Zrinjski vs Aston Villa (18:45)
Genk vs Čukarički (18:45)
Ferencváros vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs HJK Helsinki (18:45)
Aberdeen vs Frankfurt (18:45)
Ludogorets vs Nordsjælland (18:45)
Fenerbahçe vs Spartak Trnava (18:45)
Slovan Bratislava vs Olimpija Ljubljana (21:00)
LOSC Lille vs KÍ Klaksvík (21:00)
Maccabi Tel-Aviv vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Breidablik (21:00)
Viktoria Plzeň vs Astana (21:00)
Dinamo Zagreb vs Ballkani (21:00)
Club Brugge vs Bodø/Glimt (21:00)
Lugano vs Beşiktaş (21:00)
Ik zou mij hiervan distantiëren als scout.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Caland het volgende: Ik zit me echt te verwonderen om die Gaaei
Jullie hebben een type Simeone nodig.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sta daar niet als een zoutzak Maurice. Doe iets.
Beroertes.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jullie hebben een type Simeone nodig.
Woedeaanvallen aan de zijlijn.
Sampaoli.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jullie hebben een type Simeone nodig.
Woedeaanvallen aan de zijlijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
3-3, Ruben Schaken zit met zijn hoofd al bij de verlengingenquote:Op donderdag 21 september 2023 22:43 schreef Caland het volgende:
Ajax moet tot het gaatje
Hopelijk zo nog verlenging
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach BrightonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Ajax zijn ze nooit zo snel bij de technische staf.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berghuis gaat erbij liggen en ze zijn eindelijk wakker bij technische staf
Nog slechter jaquote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef Wotte het volgende:
Wat is er met Rensch dan of is die daadwerkelijk nog slechter dan die Gaaei?
Zeker, Rensch is zelfs slechter dan iedere willekeurige rechtsback uit de KKD.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef Wotte het volgende:
Luiers verschonen van zoontje Lola.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef Wotte het volgende:
Op papier gewoon een hele goede voetballerquote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef Wotte het volgende:
Laat 'm nou eerst eens op tien of in de spits zijn gang gaan. Dan lullen we daarna verder.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is zó lachwekkend slecht.
Ik vind Brobbey best wel goed vandaag.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
Mbemba wint een duel omdat Brobbey over de bal struikelt.
Jammer dat ze op gras voetballen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Op papier gewoon een hele goede voetballer
Even met Apeldoorn bellen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, Rensch is zelfs slechter dan iedere willekeurige rechtsback uit de KKD.
Hoop op een hele leuke wedstrijd zondagquote:
Rensch is niet zoo onaardig.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
gemiddeld 5 doelpunten per seizoen in bierleagues en kan voor geen meter voetballen. Nu bij Ajax in de spits.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat 'm nou eerst eens op tien of in de spits zijn gang gaan. Dan lullen we daarna verder.
Demente Lowietje vond Rensch beter dan Geert.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet ik me binnenkort toch maar aanmelden, ik maak kans kennelijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef Coco het volgende:
Ik kan al laten doorschemeren dat niemand de toto goed heeft.
Ajax is helemaal op.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoop op een hele leuke wedstrijd zondagDat mijn Feyenoord een keertje makkelijk mag winnen in die badkuip...
Waar ik 2-2 zei, zeg ik 3-3. Stop de tijd. Ik zet geen jokers in.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef Coco het volgende:
Ik kan al laten doorschemeren dat niemand de toto goed heeft.
Dat zou ik het nou ook weer niet noemenquote:Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat ze op gras voetballen.
Blijft altijd ellende als we daar heen gaan. Zo'n beetje standaard elk seizoen ff 3 punten wegbrengenquote:
Hoezo associeer jij negers met bananen?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:47 schreef Erasmus het volgende:
Brobby zag er uit alsof hij straks zijn boosheid gaat botvieren in de Banana Bar.
Wat een walgelijke framequote:Op donderdag 21 september 2023 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo associeer jij negers met bananen?
Wie de slechtste?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sosa is wel beste aanwinst tot zover.
Met afstand jaquote:Op donderdag 21 september 2023 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sosa is wel beste aanwinst tot zover.
Akpomquote:
Excuses aanvaard, makker.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Excuses, ik liet me even gaan.
Ik associeer bananen met de apenheul.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo associeer jij negers met bananen?
Mislintatquote:
Lastige, Akpom heeft nog geen indruk gemaakt. Mitaukadze ook nog niet veel gezien.quote:
14 miljoen voor iemand die in Griekenland mislukt isquote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Akpom is echt een totale miskoop. Die gozer kan N I K S
Zo, ajax wordt hier even volledig met de grond gelijk gemaakt!quote:Op donderdag 21 september 2023 22:51 schreef -XOR- het volgende:
Taylor trouwens wel de beste Ajacied van de wedstrijd.
Vamos broertjequote:Op donderdag 21 september 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutspeler is die Taylor.
Ingmar? Henk?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
Vos volgt zijn naamgenoot uitstekend
Sierd?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
Henkie natuurlijk dan he.quote:
Madelon.quote:
Dat genoegen hebben we helaas nog niet mogen hebbenquote:
Wellicht heeft Mislintat die transfer slimmer afgehandeld, maar die jongen zou bij de meeste Eredivisieclubs geen basisspeler zijn. Je hebt nog meer aan Kramer.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
14 miljoen voor iemand die in Griekenland mislukt is
Ik zou toch eerder in die transfer duiken als onderzoeksjournalist
Vos Brech.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:53 schreef Zorro het volgende:
Dat doen ze zondag tegen Feyenoord.quote:
Dat denk ik ook wel, maar grotendeels ook wel omdat Ajax na dit potje uitgeblust gaat zijn. Ze hebben nog best wel aardig gespeeld de tweede helft alleen het was achterin vaak een gatenkaas.quote:
Over de hele wedstrijd genomen wel, alleen Bergwijn had echt de vierde moeten maken, dat blijft jammer. Maar een gelijkspel daar het ik vooraf voor getekend.quote:
Dan mis je toch een type Kluivert.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig maar dat Bergwijn een killer is en een wedstrijd op slot kan schieten.
JE HAD ZELF WEER EEN RODE KAART NODIG OM TE KUNNEN WINNEN.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef fetX het volgende:
Niet kunnen winnen van dit matige Marseille
Ik vond dit leuker dan een nieuwe afstraffing in ieder gevalquote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben gekregen waar we gevraagd voor hebben.
Ik denk dat Vos/Mannsverk voor de 6 positie moeten gaan. Tahirovic/Taylor/Branco voor de 8 en dan Berghuis op 10.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een hoop beelden bekijken met de middenvelders. Staan totaal uit positie bij omschakeling.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE HAD ZELF WEER EEN RODE KAART NODIG OM TE KUNNEN WINNEN.
Ik zit weer hoog in de emotie.
VET ZWIJN.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE HAD ZELF WEER EEN RODE KAART NODIG OM TE KUNNEN WINNEN.
Ik zit weer hoog in de emotie.
Speelden die in een fantasie-opstelling?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Wordt trouwens wel een lastige poule nog, met AEK dat even bij Brighton wint
Denk dat iedereen die anno 2023 nog op een forum rondhangt op zijn minst een beetje apart is.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wotte is een vreemde jongen.
Dat klopt maar jij bent wel erg vreemd.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die anno 2023 nog op een forum rondhangt op zijn minst een beetje apart is.
Tot zondag, vriend!quote:Op donderdag 21 september 2023 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij bent wel erg vreemd.
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef -XOR- het volgende:
Ajax in ieder geval niet de schlemiel van de avond. (@:Dagoduck)
Stukje vingertop @Zipportalquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Wat ziet Helene er heerlijk uit
Ja, Brighton neemt de EL duidelijk niet al te serieus. Best jammer, want het is een geweldige ploeg. Snap dat de eigen competities lucratiever zijn, maar het is voor een club als Brighton toch nog steeds wel heel tof om heel ver in een Europa League te komen(?)quote:Op donderdag 21 september 2023 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelden die in een fantasie-opstelling?
Ja dat hebben we gisteravond gezienquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat voegt Bosnie toe aan het voetbal, NIKS Helemaal Niks
normaal gesproken moet je er met een monsterscore van kunnen winnen, maar als je geen kwaliteit hebt in je team, niet mijn probleemquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gisteravond gezien
Nou dan heeft deze Bosnische kutclub bewezen dat ze momenteel meer bijdragen dan AZquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
normaal gesproken moet je er met een monsterscore van kunnen winnen, maar als je geen kwaliteit hebt in je team, niet mijn probleem
Ja daarom post je er zo veel overquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
Feyenoord en PSV graag beide 4de in CL = Exit
Ajax 4de in EL = exit
AZ 3de of 4de = exit
wat geef ik om europees voetbal, mijn cluppie speelt er nooit
Ook alleen al de opmerking: "andere landen", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef Erasmus het volgende:
Ja erg stoer dat je andere landen kijkt hoor! Wat ben je toch internationaal georiënteerd zeg!
A.Z. ALKMAAR - LEGIAquote:Referee
Matej Jug SVN
Assistant referees
Matej ´unič SVN
Manuel Vidali SVN
Video Assistant Referee
Paolo Valeri ITA
Assistant Video Assistant Referee
Fabio Maresca ITA
Fourth official
David Smajc SVN
https://www.uefa.com/uefa(...)-aek-athens-vs-ajax/
quote:Referee
Nenad Minakovic SRB
Assistant referees
Svetozar ´ivin SRB
Attila Harmath SRB
Video Assistant Referee
Momčilo Marković SRB
Assistant Video Assistant Referee
Aleksandar ´ivković SRB
Fourth official
Milan Mitic SRB
https://www.uefa.com/uefa(...)az-alkmaar-vs-legia/
Maar ze spelen donderdag pasquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:54 schreef Nober het volgende:
A.E.K. - AJAX
[..]
A.Z. ALKMAAR - LEGIA
[..]
[ afbeelding ]
Toch maakte de UEFA het arbitrale sextet vandaag bekend.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ze spelen donderdag pas
Je gifjequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch maakte de UEFA het arbitrale sextet vandaag bekend.
Mag je alleen in topics posten op de dag van de wedstrijd?
Dat Legia lijkt me ook wel weer zo'n ploeg waar AZ zich helemaal op verkijkt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
18:45 uur | AEK Athene – Ajax | Veronica, ESPN 2 3-1
21:00 uur | AZ – Legia Warschau | Veronica, ESPN 2 2-0
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga PAOK - Frankfurt kijken denk ik, voor Koning Gotze
ik wens ook Ritsu Doan en SC Freiburg veel succes thuis tegen West Ham
--------------------
enkele andere leuke matches vanavond
Sporting CP - Atalanta
Liverpool - Union St Gillis
Bodo/Glimt - Club Brugge
Ik ben trots op je maatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Speciaal voor @:GGMM eet ik vandaag een salade bij de wedstrijd van Ajax.
Rauwkost, geen vlees deze keer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag eerst maar wat er allemaal inzit, spekjes, dressing a 500kcal etc.
Wat heeft zijn maat gedaan dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
@lenny_leonardquote:
Slaapt wel lekker op zo een dikke pens.quote:
Voor de aftrap al.quote:
Ahquote:
Te lui om het spel af te maken?quote:
Kan nooit zo erg zijn als die debiel met oorknop gisterquote:
Welkom thuis.quote:
Precies zoals je verwachtquote:
Gelukkig was jij er al om het topic te modereren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Kingroland een schietgebedje voor je gedaan heeft
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Berghuis traint duidelijk niet meer in Rotterdam.
Beentjes van een meisje.
Calimerogodquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Oh een Nederlandse ploeg heeft weer eens een totaalmongool als scheids.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig was jij er al om het topic te modereren.
Ik vind dit ook slrfht.quote:
Zit iedereen in de kroeg of waarom is het stil overal?quote:
Die verlaten het schip als een stel ratten. Je zult zien als de 0-1 valt ze uit alle gaten en hoeken tevoorschijn komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit iedereen in de kroeg of waarom is het stil overal?
Het gros denkt dat de wedstrijd om 21:00 is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zouden Feyenoord users nooit doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die verlaten het schip als een stel ratten. Je zult zien als de 0-1 valt ze uit alle gaten en hoeken tevoorschijn komen.
Zoals gisteren?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die verlaten het schip als een stel ratten. Je zult zien als de 0-1 valt ze uit alle gaten en hoeken tevoorschijn komen.
Echte Ajacieden fokken niet tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:06 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat die keeper van AEK geen helmpje op heeft.
Anders tellen uitdoelpunten dubbel, dat zou dus ook heel dom zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:06 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat die keeper van AEK geen helmpje op heeft.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kijkt alleen in zijn prikkelarm hok.
Daar heb je een punt. 1. Niet 2. Want geen helmpje.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders tellen uitdoelpunten dubbel, dat zou dus ook heel dom zijn.
En dan moet je nagaan dat je dat kunt merken terwijl ze tegen Ajax voetballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |