Welkom terugquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben hier wel vaker geweest hoor
En ook wel meegepost tijdens het ESF. Alleen afgelopen keer kon ik niet kijken
Wat een leuk ideequote:Op vrijdag 22 september 2023 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welkom terug
Elke zaterdagavond kijken we een songfestival terug en 2023 komt ook een keer aan de beurt. Vind je het goed als we je dan taggen, zodat je misschien (even) mee kan kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel een leuk idee
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
Maar nee, dat red ik nu nietVorige week was 1961 aan de beurt, dan valt het hard mee hoeveel lichten en geflits erin zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel een leuk idee
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welkomquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik dan telkens gemitstquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha nee dat wist ik op zich ook welquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wel fijn om te weten dat je dus niet geadopteerd bent.
En terecht natuurlijk. Het moet wel gecontroleerd worden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee dat wist ik op zich ook welMaar toch fijn als bevestiging.
Een beetje net als toen ik ging stemmen, m'n broertje bij het stemkantoor zat en toch écht m'n paspoort moest zien
Denk dat het toch ff te druk is op het momentquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorige week was 1961 aan de beurt, dan valt het hard mee hoeveel lichten en geflits erin zit
quote:
quote:
Ja is ook wel terecht, maar het voelde zo gekquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Het moet wel gecontroleerd worden.
allemaal in koorquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe mee met het moe zijn
Welkom @:essnhills
quote:
op tijd naar bed dan maarquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenochtend weer vroeg op voor de F1 kwalificatie
Ja, vroeg beginnen is (meestal) ook vroeg klaar.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:23 schreef Koen66 het volgende:
zo
[..]
da's lekker op tijd
ik heb nog een paar kusjes, ik hou er om een uur of 4 mee op
Morgen lekker uitslapen en zondag weerquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenochtend weer vroeg op voor de F1 kwalificatie
Ik ben ook moequote:
Zal je ook nog beleven dat Verstappen wereldkampioen wordt na de sprintrace van Qatar. Verstappen kan nooit op een normale manier zijn wereldkampioenschap binnen halenquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen lekker uitslapen en zondag weerDe race kijk ik wel met vertraging terug. Vorig jaar leverde dat én een betere nachtrust op én een tijdwinst van bijna een uur omdat ik de rode vlag kon doorspoelen
als dat een optie is zal het me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal je ook nog beleven dat Verstappen wereldkampioen wordt na de sprintrace van Qatar. Verstappen kan nooit op een normale manier zijn wereldkampioenschap binnen halen
quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
Maar nee, dat red ik nu nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |