SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zat Ramaj al bij Beck of is hij ook net gewisseld naar Beck?quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens ESPN is ook die Ramaj via Beck naar Ajax gekomen
Zeker niet maar je moet het wel discreet doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We gaan het zien. Dat allerhande mensen in de voetballerij beter worden van transfers is verachtelijk, maar ook bepaald niet nieuw. Ook bij onze club niet.
He! Onkruid vergaat dus echt niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:40 schreef Caland het volgende:
Mislintat heeft gewoon hele goede spelers gehaald.
Dat geen enkele respectabele club het ooit eerder heeft gezien in Akpom, Forbs, Avila en Van den Boomen, kniesoor die daar op let joh.
Dat deed Schreuder ook niet en die bleef zonder al te veel gedoe daarover ook (te) lang zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker niet maar je moet het wel discreet doen.
Zijn we net van Klaas af, krijg je deze er weer voor terug.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:40 schreef Caland het volgende:
Mislintat heeft gewoon hele goede spelers gehaald.
Dat geen enkele respectabele club het ooit eerder heeft gezien in Akpom, Forbs, Avila en Van den Boomen, kniesoor die daar op let joh.
Mislintat moet gewoon blijven, hij heeft nicht gewusst.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
He! Onkruid vergaat dus echt niet.
Mikautadze en Medic komen vast ook uit die koker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:41 schreef Scorpie het volgende:
Als die Ramaj op dezelfde wijze binnen is gekomen dan heeft Mislintat wel wat uit te leggen.
Volgens Google zit hij bij BMS Sportconsulting GmbH. Een bureau uit Stuttgart, dat wel, maar niet bij die Beck dus.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zat Ramaj al bij Beck of is hij ook net gewisseld naar Beck?
wint je eigen club, ben je nog bezig met Ajaxquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zijn we net van Klaas af, krijg je deze er weer voor terug.![]()
Gefeliciteerd met Feyenoord, mooie pot
Ahjoh, Marseille zit donderdag in net zo’n chaos. Is toch ook gewoon leuk. Gaat er nog iemand voor de camera komen of durft Lambiek dat ook niet?quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
wint je eigen club, ben je nog bezig met Ajax
Zelf niet doorhebben hoe genant het is
Ga blij zijn met je overwinning en kruip een keer op je vriendin ofzo. In plaats van weer te komen zuigenquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahjoh, Marseille zit donderdag in net zo’n chaos. Is toch ook gewoon leuk. Gaat er nog iemand voor de camera komen of durft Lambiek dat ook niet?
Woestquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga blij zijn met je overwinning en kruip een keer op je vriendin ofzo. In plaats van weer te komen zuigen
Deze postquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahjoh, Marseille zit donderdag in net zo’n chaos. Is toch ook gewoon leuk. Gaat er nog iemand voor de camera komen of durft Lambiek dat ook niet?
Weet je wat ook de normaalste zaak van de wereld is? Dat je als statutair bestuurder van een organisatie je telkens bewust bent van mogelijk tegenstrijdige belangen. Dat lijkt hier niet helemaal goed te zijn gegaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:53 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire hetze tegen deze man
Normaalste zaak in de wereld om van zakenwaarnemer te wisselen
Je bent niet verplicht je leven lang loyaal aan hem te blijven
Och ja, het is zo’n integere man. Niks aan de hand, doorlopen mensenquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:53 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire hetze tegen deze man
Normaalste zaak in de wereld om van zakenwaarnemer te wisselen
Je bent niet verplicht je leven lang loyaal aan hem te blijven
Het is vrij sneu inderdaad. Het is niet dat die jongens opeens nul euro waard zijn, maar je gaat er geen winst uit halen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mislintat straks weg, dan zit je met ZIJN 11 aankopen voor 110 miljoen
Je komt anders aardig mad over maatje, maar veel plezier donderdag. Ik zou een #IchBinSven doekie meenemen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor maatje. We hebben niet geknikkerd vroeger dus jij maakt mij al helemaal niet woest.
Jongens die uit de Franse en Engelse 1e divisie zijn gehaald. Op basis van 1 goed seizoen, waar die Akpom in de jaren ervoor nergens iets heeft laten zien. Triest dat zo’n TD na zijn aanstelling meteen alles mag laten en doen. Dat geeft aan dat Ajax gewoon een grote puinhoop is. Intern is het een gigantische puinhoop.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het is vrij sneu inderdaad. Het is niet dat die jongens opeens nul euro waard zijn, maar je gaat er geen winst uit halen.
Het kan verkeren. Twente speelde een aantal jaar geleden nog in de KKD en daar werden we eergisteren door weggespeeld. Even door het zure appeltje heen bijten.
Nee totaal niet zelfs. Kom je een keer mee dat lijkt me nou gezellig.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt anders aardig mad over maatje, maar veel plezier donderdag. Ik zou een #IchBinSven doekie meenemen.
Ik ben er zondag, vak 108. Kom even buurtenquote:Op woensdag 20 september 2023 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs. Kom je een keer mee dat lijkt me nou gezellig.
Eensch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mislintat moet gewoon blijven, hij heeft nicht gewusst.
Dat die trainer wil ontslaan valt alleen maar te prijzen. Beter nu je verlies nemen en iemand aanstellen die wel geschikt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet je wat ook de normaalste zaak van de wereld is? Dat je als statutair bestuurder van een organisatie je telkens bewust bent van mogelijk tegenstrijdige belangen. Dat lijkt hier niet helemaal goed te zijn gegaan.
Overigens ook wel frappant dat Mislintat kennelijk intern geïnformeerd heeft of hij steun heeft om de trainer te ontslaan...
Iemand benadrukken een andere zaakwaarnemer te kiezen is nergens van weten?quote:
quote:Mislintat drukte Sosa op het hart om zaakwaarnemer Thies Bliemeister (CAA Stellar) in te ruilen voor Arthur Beck, die zoals de NOS al meldde aandelen heeft in het bedrijf van de td van Ajax. Mislintat vertelde de Kroatische linksback dat hij alleen met de begeleiding van Beck een transfer naar de Amsterdammers zou kunnen maken. Dat verhaal wordt bevestigd door CAA Stellar Europe, aldus de krant.
quote:Op woensdag 20 september 2023 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Aldus de krant...tja, dan ben je uitgeluld. Niets van waar dus, verzinsels, aannames etc. En door.
Hoor en wederhoor. Ik moest lachen...tussen bevriende journalistjes zeker...quote:Op woensdag 20 september 2023 00:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor. Maar blijf vooral achter Svennie aanhobbelen
Hij neemt de telefoon niet op, wat wil je dan met je wederhoor?quote:Op woensdag 20 september 2023 00:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor. Ik moest lachen...tussen bevriende journalistjes zeker...
Dat bedoel ik. BS allemaal dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij neemt de telefoon niet op, wat wil je dan met je wederhoor?
Niet alleen dit seizoenquote:Op woensdag 20 september 2023 00:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Grappigste user in VBL dit seizoen zo ver.
Meerdere media berichten er over, maar laten we met zijn allen vertrouwen op jouw onderbuik, dat is immers altijd de waarheid.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
oke kale of kokkiequote:Op woensdag 20 september 2023 00:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Naast Klaas de tweede Ajacied die knettergek is in dit topic.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Grappigste user in VBL dit seizoen zo ver.
Beide niet, rot voor je.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:40 schreef De_Pel het volgende:
Dit is niet best.
Een speler halen van een zakenrelatie, lijkt me nog zo gek niet. Tegen de contractuele afspraken en statuten in de RvC hier niet van op de hoogte stellen kun je met wat creativiteit nog uitleggen als een dommigheidje. En een speler die je maar moeilijk vastgelegd krijgt, wellicht door eisen vanuit zaakwaarnemers, aanraden eens verder te kijken, kun je ook nog wel een verklaring voor vinden die niet per se naar zelfverrijking/belangenverstrengeling wijst. Wellicht was dit zelfs de beste oplossing voor Ajax, gezien zijn eerdere zaakwaarnemers een véél hogere commissie vroegen dan z’n vriendjes, die voor een spotprijsje best een eenvoudig overeenkomstje wilden opstellen.
Het volledige pakket echter, gecombineerd met het gegeven dat Ajax beursgenoteerd is, is alle reden voor minimaal op non-actief stellen, maar eigenlijk gewoon een ontslag op staande voet.
Vraag is dus nu alleen nog wie er eerder uit gaat, Steijn of Sven.
Niets onderbuik, gewoon zelf nadenken en niet alles als zoete koek aannemen. Is moeilijk zeker?quote:Op woensdag 20 september 2023 00:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Meerdere media berichten er over, maar laten we met zijn allen vertrouwen op jouw onderbuik, dat is immers altijd de waarheid.
Een Ajax bril hebben en alles wat in de buurt van kritiek komt wegwuivenquote:Op woensdag 20 september 2023 00:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets onderbuik, gewoon zelf nadenken en niet alles als zoete koek aannemen. Is moeilijk zeker?
Knettergek die gast! Dat bepaald hij niet!quote:Op woensdag 20 september 2023 00:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
Valentijn pleit voor ontslag https://www.telegraaf.nl/(...)slag-op-staande-voet
Rot op naar je eigen nietszeggende clubje dan, idioot!quote:Op woensdag 20 september 2023 00:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een Ajax bril hebben en alles wat in de buurt van kritiek komt wegwuiven
Hij neemt vast een voorschot op de uitkomst van het onderzoekquote:Op woensdag 20 september 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Knettergek die gast! Dat bepaald hij niet!
Die niet naar wens gaat zijn van hoe hij het graag ziet, dus nu viesmad aan het roeptoeteren.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij neemt vast een voorschot op de uitkomst van het onderzoek
Ik denk dat de uitslag niet naar jouw wens zal zijn. En dan nog zal je het voor Svennie opnemen. Je steunt een fraudeur.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die niet naar wens gaat zijn van hoe hij het graag ziet, dus nu viesmad aan het roeptoeteren.
En dat laatste is smaad, vriendelijke vriend! En voor de rest, zal de uitslag gewoon zaligmakend zijn. Mislintat blijft gewoon aan als TD en er veranderd voorlopig niets. Dus rot voor je.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag niet naar jouw wens zal zijn. En dan nog zal je het voor Svennie opnemen. Je steunt een fraudeur.
Blijf vooral wegkijken. Belangenverstrengeling ligt er duimen dik bovenop. Mislintat gaat het veld ruimen. En rot voor mij als hij blijft? Rot voor jou, want en komen er nog meer b garnituur buitenlanders voor veeeeel te veel geld naar Ajax toe.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat laatste is smaad, vriendelijke vriend! En voor de rest, zal de uitslag gewoon zaligmakend zijn. Mislintat blijft gewoon aan als TD en er veranderd voorlopig niets.
Jij hebt een glazen bol ja?!quote:Op woensdag 20 september 2023 01:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijf vooral wegkijken. Belangenverstrengeling ligt er duimen dik bovenop. Mislintat gaat het veld ruimen. En rot voor mij als hij blijft? Rot voor jou, want en komen er nog meer b garnituur buitenlanders voor veeeeel te veel geld naar Ajax toe.
Nee hoor, die laten zich niet gek maken. Die weten ook wel dat dit onzin is over Mislintat.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:08 schreef Elan het volgende:
Kale en Kokkie zijn in amper een week tijd van "we kijken het rustig even aan" naar "iedereen moet per direct het veld ruimen" gegaan lol.
Zo'n fraudezaak die slecht uitpakt is misschien nog wel de snelste manier om van hem af te komen.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die laten zich niet gek maken. Die weten ook wel dat dit onzin is over Mislintat.
Dan ga je als club zelf geen onderzoek opstarten en vol voor je eigen mensen staan. Dit is het begin van het eind, stok gevonden, die is voor of na het weekend weg.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die laten zich niet gek maken. Die weten ook wel dat dit onzin is over Mislintat.
Er is geen enkel scenario waarin Mislintat nog geloofwaardig door kan gaan als TD.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat laatste is smaad, vriendelijke vriend! En voor de rest, zal de uitslag gewoon zaligmakend zijn. Mislintat blijft gewoon aan als TD en er veranderd voorlopig niets. Dus rot voor je.
Denk je? Lijkt mij genottelijk, laat nog maar een tijdje zitten om de boel nog verder te verziekstralenquote:
Nee hoor, hij gaat dit uitstekend doen. En zijn aankopen zijn ook allemaal geweldig, maar dat moet nog blijken. Wacht maar af.quote:Op woensdag 20 september 2023 02:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk je? Lijkt mij genottelijk, laat nog maar een tijdje zitten om de boel nog verder te verziekstralen
Wel hoor, maar Falentijn en Verweij willen blijkbaar een nekschot geven aan Mislintat. Staatsidioten.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is geen enkel scenario waarin Mislintat nog geloofwaardig door kan gaan als TD.
Tuurlijk komt ie in een restaurant of hotel, waar net aan het tafeltje van van Halst de laatste vrije stoel is.....quote:Op woensdag 20 september 2023 01:30 schreef freaky40 het volgende:
Heb begrepen dat Kroes ook al eerder dan maart al naar ons mag van AZ mits hij zich aan een aantal afspraken die ze gemaakt hebben houdt. Hij praat al 'off side' met van Halst naar het schijnt.
Omdat Ajax andersom ook verwacht dat er chique wordt omgegaan met ex-Ajax medewerkers. Ajax wil geen precedent scheppen....quote:Op woensdag 20 september 2023 01:23 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat Ajax zo chique omgaat met dat concurrentiebeding van AZ.
Ik zie ook geen andere optie, ook al zou ik wel even vooraf met AZ proberen te gaan praten. Dit kan gewoon echt niet, zoveel incompetentie en schimmigheid in alle lagen van de club.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:23 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat Ajax zo chique omgaat met dat concurrentiebeding van AZ. Stel 'm per direct aan en laat Kroes de boete lekker declareren.
Snap je ook direct waarom doe twee elkaar niet liggen. Terwijl ze ook samen zouden kunnen werken om elkaars zakken te vullen. De sukkels.quote:Op woensdag 20 september 2023 04:35 schreef ThijsTH het volgende:
Potverdorie, we hebben nu dus zowel een trainer als een TD die doen aan duistere dealtjes.....
Voor welke plek tekende jij ook alweer dit seizoen? Misschien doe ik toch meequote:Op woensdag 20 september 2023 06:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie ook geen andere optie, ook al zou ik wel even vooraf met AZ proberen te gaan praten. Dit kan gewoon echt niet, zoveel incompetentie en schimmigheid in alle lagen van de club.
Hij is ook voor Ajax dacht ik, we zijn niet allemaal van niveau Harvard hè.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen nietszeggende clubje dan, idioot!
quote:AFC Ajax NV was voor de aanstelling van directeur voetbalzaken Sven Mislintat door hem geïnformeerd over zijn aandeelhouderschap in Matchmetrics GmbH. Hierover zijn destijds contractuele afspraken gemaakt tussen de club en Mislintat.
De clubleiding kreeg vragen over een aandeelhouderschap dat AKA Global GmbH, een adviesbureau voor professionele sporters, in Matchmetrics zou hebben verkregen. Ajax was hiervan niet op de hoogte. Aangezien deze zomer een door Ajax aangetrokken speler is bijgestaan door AKA Global, is de club dit nader aan het bekijken en wordt daarbij geassisteerd door externe adviseurs. Ook zal een onafhankelijk extern onderzoek worden uitgevoerd door een forensisch accountant. Sven Mislintat heeft verklaard volledige medewerking te verlenen, waaronder het delen van alle relevante documentatie.
Forensisch accountant, Sven heeft een groot probleem.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Berichtgeving Sven Mislintat
[..]
Goh dit is pas de 800e 'grap' met deze strekkingquote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
Die is dus weg
Erg jammer
Hij had van mij nog wel een paar Forbsjes en Akpommetjes mogen kopen eigenlijk.
Ik zag dit net voorbij komenquote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er vandaag nog Ajax podcasts online?
Jij blijkbaar wel. Hij heeft alle schijn tegen zich, en jij blijft maar roepen dat hij niks fout heeft gedaanquote:
Verklaart ook meteen waarom hij meteen ruzie zocht met die Duitser, hij mag dit keer gewoon zelf niet meedoen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel toevallig dat Steijn weer de trainer is bij een TD met schimmige transfertjes.
We leren wat af.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ik weleens vaker gelezen
Ben wel bij dat we er nu met Sneijder een tweede door Harvard geschoolde Ajacied bij krijgen, die boys leren altijd wat sneller.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft voor mij ook iedere keer weer een verrassing, als het om Ajax gaat dan.
De kracht van herhalingquote:Op woensdag 20 september 2023 08:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goh dit is pas de 800e 'grap' met deze strekking
Sneijderquote:Op woensdag 20 september 2023 09:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ben wel bij dat we er nu met Sneijder een tweede door Harvard geschoolde Ajacied bij krijgen, die boys leren altijd wat sneller.
Geldquote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
Die is dus weg
Erg jammer
Hij had van mij nog wel een paar Forbsjes en Akpommetjes mogen kopen eigenlijk.
Als het heel ernstig zou zijn dan was hij al op non actief gesteld denk ik, al kan dat uiteraard nog.quote:
Dat wordt wel een probleem als je de troep van afgelopen transferzomer ook weer allemaal moet gaan vervangen in de zomer van 24.quote:
Forensisch accountant 😅 Jezus wat kutquote:Op woensdag 20 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Berichtgeving Sven Mislintat
[..]
Ik treur met je mee, ik had gedacht dat we wel om plek 3 zouden gaan strijden dit seizoen. Maar die hoop is nu ver weg.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor welke plek tekende jij ook alweer dit seizoen? Misschien doe ik toch mee
Ondertussen weet jij heus wel het schema van de Ajax podcast’s, want dit heb je al zo vaak gevraagdquote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er vandaag nog Ajax podcasts online?
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel een probleem als je de troep van afgelopen transferzomer ook weer allemaal moet gaan vervangen in de zomer van 24.
Hangt een beetje van de insteek af.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forensisch accountant 😅 Jezus wat kut
Hij is wel echt hard door de mand gevallen hè onze Steijn?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Groter probleem is een trainer die er niet zoveel van lijkt te kunnen.
Denk dat maar weinig trainers echt chocola kunnen maken van dit arsenaal aan middelmaat die ook nog eens last minute binnen zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Groter probleem is een trainer die er niet zoveel van lijkt te kunnen.
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is wel echt hard door de mand gevallen hè onze Steijn?
Ik bedoel ik zag hem nooit echt zitten als trainer maar wat hij nu laat zien is zelfs onder mijn verwachting.
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de insteek af.
Nou, de insteek van een forensisch accountant is nooit positief hèquote:Op woensdag 20 september 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de insteek af.
Het is gewoon een jonge versie van Dick Advocaat, dat was hij bij al zijn clubs.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bedoel ik zag hem nooit echt zitten als trainer maar wat hij nu laat zien is zelfs onder mijn verwachting.
Inderdaad, dit valt onder het kopje “vaststellen van de omvang van de fraude / schade” waarna de volgende stap “Mislintat eruit met evenentuele vervolgstappen op juridisch gebied” volgt.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.
Dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt.
Beter qua resultaten ? Niet eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?
Het labeltje fraude (of dat er überhaupt een fraudeur zijn gang kon gaan) is echt het allerallerallerlaatste wat je als beursgenoteerd bedrijf wilt hebben. Dan heb ik het niet eens over de imagoschade. Het gaat jaren kosten om dit te fixen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt onder het kopje “vaststellen van de omvang van de fraude / schade” waarna de volgende stap “Mislintat eruit met evenentuele vervolgstappen op juridisch gebied” volgt.
In de eerste weken wanneer het tegenvalt zowel je TD als je selectie afvallen en je distantieren van het spel, dat maakt geen sterke indruk. Maurice kan de druk niet aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?
Ik kende hem niet maar had hem pragmatischer verwacht, weten we ook weer.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn spelers gehaald die hij niet wilde hebben. Terecht dat hij er wat van mag vinden, hij moet er immers mee werken.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de eerste weken wanneer het tegenvalt zowel je TD als je selectie afvallen en je distantieren van het spel, dat maakt geen sterke indruk. Maurice kan de druk niet aan.
Ja die, Skileraar!quote:Op woensdag 20 september 2023 09:50 schreef -XOR- het volgende:
De 50-jarige Duitser Sven M.
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er zijn spelers gehaald die hij niet wilde hebben. Terecht dat hij er wat van mag vinden, hij moet er immers mee werken.
Ja we hebben helaas de luxe niet om 7 maanden te wachten, er moeten nu stappen gezet worden, en van Halst kan natuurlijk deze crisis als interim-teken-baasje nooit bezweren.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar had hem pragmatischer verwacht, weten we ook weer.
Ben het nu wel eens met jouw suggestie om met een zak geld naar AZ te gaan om Kroes vrij te krijgen want er moeten knopen doorgehakt worden en dan is het beter als hij er al bij betrokken is, anders heb je in maart weer onrust.
Als je hem inschakelt omdat je denkt dat er niet veel aan de hand is maar dat 100% wil uitsluiten of dat je hem inschakelt omdat je weet dat er wat aan de hand is en het wil aantonen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.
Dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt.
Als Mislintat nu gezuiverd zou worden dan is het ook klaar en blijft er geen luchtje aan hangen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem inschakelt omdat je denkt dat er niet veel aan de hand is maar dat 100% wil uitsluiten of dat je hem inschakelt omdat je weet dat er wat aan de hand is en het wil aantonen.
Ik weet echt niet waarom de term forensische hier gebruikt wordt?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, de insteek van een forensisch accountant is nooit positief hè
Eens. Dit komt rauw op onze dak vallen, de permban die geen permban blijkt te zijn. Wij eisen uitleg!quote:Op woensdag 20 september 2023 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dit
Mij was een permban van klaas beloofd
Dit is erger dan alle zaakjes van misltetwat.
Forensische admin erop!quote:Op woensdag 20 september 2023 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Dit komt rauw op onze dak vallen, de permban die geen permban blijkt te zijn. Wij eisen uitleg!
Wishful thinking.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat dwaasweetniks een permaban had.
Hoge pieken diepe dalen. Het trekt iig veel bekijks.quote:
quote:Als – met de nadruk op als – uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat er daadwerkelijk sprake is van belangenverstrengeling, dan is er voor Supportersvereniging Ajax maar één conclusie mogelijk: dan hoort Mislintat niet bij onze club te werken.
Het onafhankelijke onderzoek moet dan ook zo snel als mogelijk worden uitgevoerd. Onze club is gebaat bij spoedig uitsluitsel. Zijn er daadwerkelijk regels overtreden? Hoe zit de vork nu precies in de steel? Het zijn vragen die niet lang boven de markt moeten hangen.
Als de uitkomsten van het onderzoek negatief uitpakken voor Mislintat, dan moeten ook de mensen die hem hebben aangesteld en hem moeten controleren stevig in de spiegel kijken. Zij hebben hun controlerende taak dan niet goed uitgevoerd en zijn dan ernstig tekort geschoten. Als supporters moeten we immers kunnen varen op capabele mensen in de top van onze club.
Naja oneens, met Dickies afbraakvoetbal zou dit Ajax nog wel potjes winnen, Steijn probeert op zijn minst nog wat. Maar veel meer is het ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een jonge versie van Dick Advocaat, dat was hij bij al zijn clubs.
Strafbare feiten Hans.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige keren dat ik het woord forensische tegengekomen bent zijn in de uitzendingen van legende Peter. R. de Vries.
Hebben we hier met een moordzaak te maken?
Ik waardeer je poging enorm. Maar je hebt het tegen Klaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Strafbare feiten Hans.
https://www.encyclo.nl/begrip/forensisch
Ja Kroes gaat even alles even recht zetten bij ajaxquote:Op woensdag 20 september 2023 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk (tegen beter weten in waarschijnlijk) dat er snel duidelijkheid is. Mislintat lijkt me eigenlijk wel einde verhaal, dan maar richting AZ om Kroes zo snel mogelijk aan het roer te krijgen. Kan ie meteen Huiberts los weken
Wat een paniekvoetbal, accepteer nou gewoon dat je het even wat minder doetquote:Op woensdag 20 september 2023 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook de F-Side voelde zich geroepen in de pen te klimmen https://f-side.nl/ajax-helden-aan-de-top-rvc-rot-op/
Volgens mij was het vooral paniekvoetbal toen die meneer van Liverpool opeens niet meer wilde komen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:44 schreef Bocaj het volgende:
Wat zag Ajax eigenlijk in eerste instantie in Mislintat om hem binnen te halen?
Polletje heeft het sinterklaas rijmwoordenboek er weer bij gepaktquote:Op woensdag 20 september 2023 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook de F-Side voelde zich geroepen in de pen te klimmen https://f-side.nl/ajax-helden-aan-de-top-rvc-rot-op/
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanuit het hiernamaals?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Polletje heeft het sinterklaas rijmwoordenboek er weer bij gepakt
De vraag is of Steijn capabel is om op heel korte termijn de boel draaiende te krijgen. Hij valt echt niet te benijden, maar die vraag is wel terecht. Nu wieberen en een trainer met ervaring in het topvoetbal aanstellen is minder risicovol dan duimen dat Steijn het op de rit gaat krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Steijn afserveren omdat Mislintat 'mogelijk' duistere dealtjes heeft gesloten. Dat staat hier toch los van! We zijn echt aan het doorslaan nu.
Succes met die vinden in oktober.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vraag is of Steijn capabel is om op heel korte termijn de boel draaiende te krijgen. Hij valt echt niet te benijden, maar die vraag is wel terecht. Nu wieberen en een trainer met ervaring in het topvoetbal aanstellen is minder risicovol dan duimen dat Steijn het op de rit gaat krijgen.
Ik zie dit wel als een kans voor Louis van Gaal om zijn ego weer te strelen en zichzelf weer belangrijk te voelenquote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met die vinden in oktober.
Fred Rutten is vrij.
Weet je wie er ook na iedere zin een witregel laat?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met die vinden in oktober.
Fred Rutten is vrij.
Daar gaat TruusGodin voor liggen natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zie dit wel als een kans voor Louis van Gaal om zijn ego weer te strelen en zichzelf weer belangrijk te voelen
Adolf Hitler?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie er ook na iedere zin een witregel laat?
Stukje ongezonde fascinazi met WOII.quote:
Ik vind het onverantwoord deze man nog aan een baan te helpen puur om medische redenen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zie dit wel als een kans voor Louis van Gaal om zijn ego weer te strelen en zichzelf weer belangrijk te voelen
https://www.nu.nl/voetbal(...)rkbare-situatie.htmlquote:Net als bij Ajax is het bij Olympique Marseille erg onrustig in aanloop naar de Europa League. Het bestuur van de Franse club wordt bedreigd door vertegenwoordigers van de eigen supportersgroepen.
Het bestuur spreekt in een verklaring van een "onwerkbare situatie". Volgens de club vroegen fans het bestuur deze week om op te stappen, anders zouden maatregelen volgen. "De directie kan deze persoonsgerichte bedreigingen niet accepteren", valt te lezen in de verklaring.
Voorzitter Pablo Longoria (foto) en directeuren Javier Ribalta, Stéphane Tessier en Pedro Iriondo hebben volgens Franse media hun taken neergelegd en zijn donderdag waarschijnlijk niet bij het duel met Ajax. Na een "periode van reflectie" nemen zij een besluit over hun toekomst.
Met de onrust rond het bestuur is de chaos bij Olympique Marseille compleet. Volgens L'Équipe en RMC Sport is trainer Marcelino zo geschrokken van de bedreigingen dat hij wil opstappen bij de club. Marcelino is pas sinds afgelopen zomer trainer van Olympique Marseille.
Over een vertrek van het bestuur of Marcelino is door de club nog niets gecommuniceerd. Naar verluidt is clubicoon Jean-Pierre Papin de beoogde vervanger van Marcelino in het duel met Ajax. De oud-spits en winnaar van de Gouden Bal in 1991 is momenteel adviseur van Marseille.
Ajax onderzoekt of directeur Mislintat zelf heeft verdiend aan transfer
Zie ook
Ajax onderzoekt of directeur Mislintat zelf heeft verdiend aan transfer
Ook onrustig bij Ajax
Bij Ajax is het ook allesbehalve rustig. Na een rumoerige transferzomer kwam dinsdag naar buiten dat technisch directeur Sven Mislintat een speler via een zakenrelatie zou hebben gekocht. Dat is in strijd met de regels bij het beursgenoteerde Ajax.
"Ajax is dit uiteraard nader aan het bekijken en wordt daarbij geassisteerd door externe adviseurs. Sven verleent daarbij volledige medewerking. Zo deelt hij alle relevante documenten", liet de club desgevraagd weten.
Ook op sportief vlak loopt het niet bij de 36-voudig landskampioen. De club beleeft de slechtste seizoensstart in 59 jaar en heeft al drie wedstrijden op rij niet gewonnen. Het duel met Marseille begint donderdag om 21.00 uur in de Johan Cruijff ArenA.
Over 2 weken is Ten Hag wel beschikbaar denk ik zo.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vraag is of Steijn capabel is om op heel korte termijn de boel draaiende te krijgen. Hij valt echt niet te benijden, maar die vraag is wel terecht. Nu wieberen en een trainer met ervaring in het topvoetbal aanstellen is minder risicovol dan duimen dat Steijn het op de rit gaat krijgen.
Misschien een idee om met de beide harde kernen gezamenlijk Strangers on a train te kijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig gaat het bij onze tegenstander van donderdag ook niet van een leien dakje:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)rkbare-situatie.html
Dat lijkt me nu niet ideaal om een trainer te vervangen. Als hij er echt niets van bakt uiteindelijk is het vroeg genoeg omdat in de winterstop dit pas te doen. Laten we nu niet in hysterie gaan belanden en het te laten doorstralen op de selectie. Rust in de tent daar!quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is ook niet ideaal opnieuw een trainer te lang te laten zitten. Heeft je vorig jaar Champions League gekost (onder andere tbf). Het risico dat Steijn het niet redt is veel te groot. Het is absoluut niet zijn schuld, hij kan er zelfs vrij weinig aan doen, maar we hebben het niet over een zaterdag derdeklasser waarbij ze nog wel ff kunnen wachten tot de winterstop.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu niet ideaal om een trainer te vervangen. Als hij er echt niets van bakt uiteindelijk is het vroeg genoeg omdat in de winterstop dit pas te doen. Laten we nu niet in hysterie gaan belanden en het te laten doorstralen op de selectie. Rust in de tent daar!
Klopt, maar dan moet je wel daadwerkelijk een trainer voor de langetermijn vinden en mag je Steijn een zeer genereuze afkooppremie uitbetalen, desnoods het voltallige resterende loon over de looptijd van zijn contract.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo desnoods, dat is gewoon de standaard.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel daadwerkelijk een trainer voor de langetermijn vinden en mag je Steijn een zeer genereuze afkooppremie uitbetalen, desnoods het voltallige resterende loon over de looptijd van zijn contract.
Dan ga je echt full circle terug, had je net zo goed Heitinga voor die groep kunnen laten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat Maduro de troonopvolger van Steijn is... misschien gaat dat sneller gebeuren dan gedacht
Nee je moet juist iemand voor de korte termijn vinden. Iemand die op welke manier dan ook hier heel snel iets van kan maken. Ik denk nog steeds dat de selectie echt zo slecht niet is, maar je hebt nu ff een soort wonderdokter nodig.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel daadwerkelijk een trainer voor de langetermijn vinden en mag je Steijn een zeer genereuze afkooppremie uitbetalen, desnoods het voltallige resterende loon over de looptijd van zijn contract.
Zou jij er voor open staan? Harvard voetbalquote:Op woensdag 20 september 2023 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat het ook weinig uit zal maken wie er trainer gaat worden met deze spelersgroep
minimaal voor nog 100miljoen spelers halen![]()
In principe heb je nu al 2 seizoenen hetzelfde probleem met ondertussen 3 trainers
gaat trainer nummer 4 de oplossing kunnen brengen?
Is dat zo? Ik dacht dat er tenzij anders in het contract gespecificeerd een transitievergoeding werd betaald, maar sowieso zit er vaak de voorwaarde aan een afkoopsom dat de de resterende uitbetaling komt te vervallen op het moment dat de trainer bij een andere club aan de slag gaat, dat mag van mij achterwege blijven in het geval van een ontslag van Steijn nu.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo desnoods, dat is gewoon de standaard.
Ik zou bij de basis van alle succesvolle ajax elftallen beginnenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou jij er voor open staan? Harvard voetbal
Ik weet ook niet hoe Maduro er intern op staat, maar daar zou ik meer vertrouwen in hebben dan destijds in Heitingaquote:Op woensdag 20 september 2023 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ga je echt full circle terug, had je net zo goed Heitinga voor die groep kunnen laten.
Maduro doet de veldtrainingen nu geloof ik, dat is ook niet vertrouwenwekkend.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe Maduro er intern op staat, maar daar zou ik meer vertrouwen in hebben dan destijds in Heitinga
Maar wacht even Rensch, vd Bomen, Bergwijn, Gorter en Brobbey komen uit de opleiding. Dus wat lul je nu weerquote:Op woensdag 20 september 2023 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou bij de basis van alle succesvolle ajax elftallen beginnen
Dat betekent gewoon dat je 4 of 5 spelers uit de eigen jeugd moet gaan opstellen
Ik denk dat als van Gaal trainer zou worden van ajax nu ....dat hij gewoon binnen de kortste keren de ene na de andere jeugdspeler zou laten debuteren
Dan zou je volgend seizoen gewoon stappen verder zijn dan met deze troep verder te gaan...
Niet mee eens, het is nu juist belangrijk om op het veld niet te veel de malaise in de top door te laten werken. Steijn moet juist nu de rust bewaren en de focus op louter en alleen goed voetbal te leggen. Een nieuwe trainer moet ook weer wennen, de spelers moeten wennen. Dat lijkt me nu niet handig en maak je het probleem alleen nog maar groter.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is ook niet ideaal opnieuw een trainer te lang te laten zitten. Heeft je vorig jaar Champions League gekost (onder andere tbf). Het risico dat Steijn het niet redt is veel te groot. Het is absoluut niet zijn schuld, hij kan er zelfs vrij weinig aan doen, maar we hebben het niet over een zaterdag derdeklasser waarbij ze nog wel ff kunnen wachten tot de winterstop.
Het is ook redelijk bizar te noemen hoe Ajax in een mum van tijd opeens het Feyenoord van 15 jaar geleden is geworden, inclusief we doen maar wat aankoopbeleid en een trainer die het heeft over PASSIE en STRIJD.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:25 schreef Rambow het volgende:
Typisch Ajax he, Feyenoord speelt voor het eerst in 100 jaar champions league en iedereen heeft het over Ajax.
De malaise in de top staat los van dit. En de spelers moeten wennen is natuurlijk een raar argument want ze zijn nog niet aan deze gewend dus als er een moment is...quote:Op woensdag 20 september 2023 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is nu juist belangrijk om op het veld niet te veel de malaise in de top door te laten werken. Steijn moet juist nu de rust bewaren en de focus op louter en alleen goed voetbal te leggen. Een nieuwe trainer moet ook weer wennen, de spelers moeten wennen. Dat lijkt me nu niet handig en maak je het probleem alleen nog maar groter.
Dus moet je niet Steijn nog eens ontslaan. Punt.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De malaise in de top staat los van dit.
Ja en zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus moet je niet Steijn nog eens ontslaan. Punt.
Is dit met of zonder Ajax-bril?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mislinrat gaat het afleggen.
https://www.ad.nl/nederla(...)ooskleurig~a233eb25/
Zo werkt het dus wel, wijskneus.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en zo werkt het dus niet.
Nonsensequote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mislinrat gaat het afleggen.
https://www.ad.nl/nederla(...)ooskleurig~a233eb25/
quote:Op woensdag 20 september 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel, wijskneus.
Objectieve meningen van al die mensen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit met of zonder Ajax-bril?
Bergwijn komt uit de opleiding van PSVquote:Op woensdag 20 september 2023 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wacht even Rensch, vd Bomen, Bergwijn, Gorter en Brobbey komen uit de opleiding. Dus wat lul je nu weer
Ga je nou op de persoon spelen! TR set.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Objectieve meningen van al die mensen. Zou Freaky40 iets van kunnen leren.
Ja een seizoen te laat helaas, die hadden ze ipv Schreuder moeten halen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:37 schreef -XOR- het volgende:
Xabi Alonso was eigenlijk de ideale trainer voor Ajax geweest.
Feyenoord gister twee spelers eigen jeugd op een selectie van 21 manquote:Op woensdag 20 september 2023 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bergwijn komt uit de opleiding van PSV
Je vergeet Hato?
Van de bomen was gewoon nooit goed genoeg?
Brobby zou met betere spelers om zich beter kunnen presteren
Ik denk dat Van Gaal wel de juist spelers zou kunnen doorselecteren uit de ajax opleiding
het kan gewoon niet dat de talenten er niet zijn
Die zijn er altijd
Ook bij Feyenoord en psv
Kijk naar AZ
quote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd gast.
Weekje was te kort denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb een weekje een ban gehad, zou iemand de afgelopen week voor mij willen samenvatten. Heb het wat minder gevolgd
Zoals ik al zei, 0 uit 3 is gewoon het meest realistische scenario nu. Misschien een stuntje tegen OM, maar tegen Feyenoord ga je het afleggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
Nu ben ik zelf al klaar met Steijn maar hij staat wel voor een moeilijke opgave deze week, alleen Louis zou dat op dit moment kunnen denk ik en dan bedoel ik niet eens winnen maar de storm doorstaan.
Zit je nou te trollen ja?!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel erg volwassen, maar vertel eens Freaky, gaat het goed met de club?
Die vielen me gisteren ook wat tegen maar Celtic had ook een aardig plan en een plan is toch wel iets wat ik bij Ajax nog niet heb kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, 0 uit 3 is gewoon het meest realistische scenario nu. Misschien een stuntje tegen OM, maar tegen Feyenoord ga je het afleggen.
Wat heeft feyenoord hier mee te maken? Feyenoord is gewoon een stabiele ploeg en niet een zwalkend elftal als ajax op dit momentquote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Feyenoord gister twee spelers eigen jeugd op een selectie van 21 man
Sauerkraut?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft feyenoord hier mee te maken? Feyenoord is gewoon een stabiele ploeg en niet een zwalkend elftal als ajax op dit moment
Bijlow
Geertuida
Hartman
sauer
Zechiel
Milambo
zijn allemaal spelers uit Varkenoord die gewoon allemaal dit seizoen hun minuten gaan maken
Ja weet ik ook niet maar jij begint eroverquote:Op woensdag 20 september 2023 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft feyenoord hier mee te maken?
Jullie noemden die Fisher en consorten ook consequent eigen jeugdquote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet maar jij begint erover.
Sauer eigen jeugd noemen.
.
,
,
.
Ik ga hier niet serieus op in. Zoek het op!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het gaat allemaal om ons aller ajax!
Hij is op jeugd leeftijd bij feyenoord binnen gekomenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
,
,
.
Ik verheug me al op Wes die dezelfde opleiding als klaas gaat volgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
,
,
.
'jullie'quote:Op woensdag 20 september 2023 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jullie noemden die Fisher en consorten ook consequent eigen jeugd
Excuses ik had me moeten realiseren dat ajax in alle lagen van de club los zand is. En dat er dus over een jullie niet echt te praten valtquote:
Yesss dan mogen we Forbs ook meerekenen als eigen jeugd, +1quote:Op woensdag 20 september 2023 11:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is op jeugd leeftijd bij feyenoord binnen gekomen
dan is het gewoon een opleidingsspeler
en jij gelooft natuurlijk echt dat sneijder een opleiding gaat volgen hahahahahahaquote:Op woensdag 20 september 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verheug me al op Wes die dezelfde opleiding als klaas gaat volgen.
Aanvaard.quote:
Dat is een vraag die we ons hier met helaas enige regelmaat stellen.quote:
Verrassend.quote:
O ja er wordt ook nog gevoetbald.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
14.00 uur Persco Steijn/Berghuis over morgen.
voor 13 miljoen gekocht en nooit in eeen jeugdelftal gespeeld hahahquote:Op woensdag 20 september 2023 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yesss dan mogen we Forbs ook meerekenen als eigen jeugd, +1
Denk overigens nog steeds dat veel van deze aankopen uiteindelijk gewoon prima zullen zijn. Mislintat mag dan wellicht niet zuiver gehandeld hebben, maar het is ook geen totale prutser.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Sutalo, Sosa, Mannsverk, Akpom, Gaaei, Mikautadze en Avila kunnen morgenavond hun Arena-debuut maken. Het is bijna oktober. Wat een bizarre tijd.
Dat was je argument niet klaassiequote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor 13 miljoen gekocht en nooit in eeen jeugdelftal gespeeld hahah
Ik ook niet, je kan nu niet meer doorschakelen naar een ander maar ik zou hier niet mee willen wachten tot Maart 2024. Idealiter netjes uiteraard maar kwaadschiks kan ook denk niet dat de rechter dusdanig hoge dwangsommen oplegt dat het niet af te tikken is als dat beding stand houdt.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie ook geen andere optie, ook al zou ik wel even vooraf met AZ proberen te gaan praten. Dit kan gewoon echt niet, zoveel incompetentie en schimmigheid in alle lagen van de club.
In elk geval kunnen we dan weer even 'gewoon' over het voetbal praten ipv allerlei randzaken.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Sutalo, Sosa, Mannsverk, Akpom, Gaaei, Mikautadze en Avila kunnen morgenavond hun Arena-debuut maken. Het is bijna oktober. Wat een bizarre tijd.
Berghuis kan ook totaal niet meer als rechtsbuiten Tarado. Alles in 1 tempo, rendement zakt steeds meer weg, bijna 32. Het is gewoon niet veel meer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een intelligente speler maar geen middenvelder, kan gewoon prima als hangende rechtsbuiten, dat hij van daaruit weleens in die 10 positie komt is beter.
TR gezetquote:Op woensdag 20 september 2023 13:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Want ik mag geen andere mening hebben dan hij![]()
Ik heb zelf een ban in DM, dus hij kan mij nergens van betichten. Het geeft wel zijn niveau aan.
De enige terechte punt van kritiek richting Mislintat is het aanstellen van Steijnquote:Op woensdag 20 september 2023 13:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
'Mislintat heeft gevraagd of hij Steijn mocht ontslaan, Van Halst werkt niet mee'
https://www.voetbalprimeu(...)-werkt-niet-mee.html
Idd dat verwijt ik Sven wel. Voor de rest nog niks. Wacht het onderzoek af en dan zien wat eruit komt. Maar over de selectie kunnen we gewoon nog niet oordelen. Al die jongens die hier nu net een contract hebben getekend die kun je nog niet beoordelen. Bijna geen trainingsuren, een incapabele trainer zonder goed tactisch plan en die gasten wonen nog in een hotel nu denk ik? Zijn sowieso nog niet gesetteld.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De enige terechte punt van kritiek richting Mislintat is het aanstellen van Steijn
Vind het allemaal paar positief dat die heeft ingezien dat simpelweg niet geschikt is voor zijn job
Of willen jullie nog meer punten verspelen?
Hij stelt iemand aan en wil er na 5 wedstrijden al weer van af, terwijl hij aangaf dat hij een paar maanden de tijd zou krijgen om het vreemdelingenlegioen aan de praat te krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De enige terechte punt van kritiek richting Mislintat is het aanstellen van Steijn
Vind het allemaal paar positief dat die heeft ingezien dat simpelweg niet geschikt is voor zijn job
Of willen jullie nog meer punten verspelen?
Hotels wordt eigenlijk nooit meer gedaan. Neem aan dat Ajax ook genoeg appartementen heeft/huurt waar ze spelers in onderbrengen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd dat verwijt ik Sven wel. Voor de rest nog niks. Wacht het onderzoek af en dan zien wat eruit komt. Maar over de selectie kunnen we gewoon nog niet oordelen. Al die jongens die hier nu net een contract hebben getekend die kun je nog niet beoordelen. Bijna geen trainingsuren, een incapabele trainer zonder goed tactisch plan en die gasten wonen nog in een hotel nu denk ik? Zijn sowieso nog niet gesetteld.
Dat kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst doet het goed op dit moment moet ik zeggen. Die laat zich niet intimideren.
Diemengenot, nee dat is niet meer, tegenwoordig meestal op de zuidas.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hotels wordt eigenlijk nooit meer gedaan. Neem aan dat Ajax ook genoeg appartementen heeft/huurt waar ze spelers in onderbrengen.
Denk ik ook, Mensen die nu al oordelen over de aankopen is belachelijk. Het enige waar je nu boos over kan zijn is dat de meeste veel te laat zijn waardoor we geen goede voorbereiding hebben kunnen draaien.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk overigens nog steeds dat veel van deze aankopen uiteindelijk gewoon prima zullen zijn. Mislintat mag dan wellicht niet zuiver gehandeld hebben, maar het is ook geen totale prutser.
Altijd bizar gevonden dat die echte begeleiding van nieuwe spelers in een nieuw land zo lang is achtergebleven (in ieder geval bij Feyenoord, geloof dat je dat bij Ajax ook hoorde vroeger).quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Diemengenot, nee dat is niet meer, tegenwoordig meestal op de zuidas.
Voor jeugdspelers was dat prima geregeld bij Ajax vroeger. Die kwamen in ervaren gastgezinnen om ze wegwijs te maken.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd bizar gevonden dat die echte begeleiding van nieuwe spelers in een nieuw land zo lang is achtergebleven (in ieder geval bij Feyenoord, geloof dat je dat bij Ajax ook hoorde vroeger).
Veel miljoenen verdampt om die reden in het verleden gok ik zomaar.
WanbertoGODquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd bizar gevonden dat die echte begeleiding van nieuwe spelers in een nieuw land zo lang is achtergebleven (in ieder geval bij Feyenoord, geloof dat je dat bij Ajax ook hoorde vroeger).
ja zeker weten, zoek het maar uit je mag blij wezen dat je hier mag voetballen, al hadden ze voor de minderjarige spelers wel gastouders, die waren eigenlijk wat beter af.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Halstquote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst doet het goed op dit moment moet ik zeggen. Die laat zich niet intimideren.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Halst over Mislintat-kwestie: 'Ajax niet op de hoogte tot we vragen kregen'
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)e-vragen-kregen.html
Goed statement daar kunnen we wat mee![]()
![]()
![]()
Nu nog even de AFM eroverheen en de puinhoop is compleet
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu nog even de AFM eroverheen en de puinhoop is compleet
Zou het wat voor Wopke zijn?quote:Van Halst![]()
![]()
![]()
![]()
Sven vraagt aan van Halst of hij Steijn mag ontslaanquote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst doet het goed op dit moment moet ik zeggen. Die laat zich niet intimideren.
Hoe zit het dan volgens jou? Voorzover dit uberhaupt waar is.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sven vraagt aan van Halst of hij Steijn mag ontslaan![]()
Sven daar ga je helemaal niet over is het enige juiste antwoord
Van Halst en iets goed doen![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, Status en een grote pot met geld allemaal om klaar om stukgemaakt en leeggeroofd te worden door dit stuk onbenul met profileringsdrangquote:
Elke eredivisie trainer zal zich gelukkig prijzen dat die met zo'n talentvolle selectie aan de slag mag gaan. Sosa, Villa, Mannsverk en die Portugese jongen, allemaal potentiële wereldtoppers waar Ajax nog veel plezier aan gaat beleven en voor veel wist weer verkocht zullen wordenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd dat verwijt ik Sven wel. Voor de rest nog niks. Wacht het onderzoek af en dan zien wat eruit komt. Maar over de selectie kunnen we gewoon nog niet oordelen. Al die jongens die hier nu net een contract hebben getekend die kun je nog niet beoordelen. Bijna geen trainingsuren, een incapabele trainer zonder goed tactisch plan en die gasten wonen nog in een hotel nu denk ik? Zijn sowieso nog niet gesetteld.
Klopt, een team smeden, kost nu eenmaal tijd. Echter, Steijn valt zo door de mand als coach dat je beter nu meteen je verlies kan nemen voordat die verder het team de afgrond in duwt. Met de spelers is er weinig mis, de coach daarentegen....quote:Op woensdag 20 september 2023 13:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij stelt iemand aan en wil er na 5 wedstrijden al weer van af, terwijl hij aangaf dat hij een paar maanden de tijd zou krijgen om het vreemdelingenlegioen aan de praat te krijgen.
Waar is die te zien, via de website bijvoorbeeld ofzo?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:39 schreef Saekerhett het volgende:
Over 20 minuten mooi effe de persconferentie kijken
Live op alle kanalenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waar is die te zien, via de website bijvoorbeeld ofzo?
Bij de AFM op kantoorquote:Op woensdag 20 september 2023 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
Waar is die te zien, via de website bijvoorbeeld ofzo?
Excuus, het liep te hoog op qua temperatuur in mijn hoofdquote:
Ja tuurlijk, die neem ik helemaal niet serieus. De hetze van de Telegraf is compleet. Ze zoeken steeds mensen uit die helemaal in hun straatje lullen van Falentijn en Verweij.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Rob Jansen ook op het orgel natuurlijk, de aasgieren staan al klaar om in het lijk te pikken. Gelukkig is Rob altijd 100% zuiver op de graat
https://www.telegraaf.nl/(...)ntat-streng-verboden
Hij moet er helemaal niet op in gaan. Hij is momenteel geen partij, alleen met z'n ploeg bezig zijn. Nu zegt ie dat het afleidt. Dat kan alleen als je het je laat afleiden.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit doet 'ie dan wel weer gewoon goed.
Hij benoemt het prima zo toch, en als ie nu geen enorme domme dingen gaat zeggen, dan is het vanaf nu gewoon focus op de wedstrijd.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij moet er helemaal niet op in gaan. Hij is momenteel geen partij, alleen met z'n ploeg bezig zijn. Nu zegt ie dat het afleidt. Dat kan alleen als je het je laat afleiden.
Er is maar 1 Frank de Boer.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij moet er helemaal niet op in gaan. Hij is momenteel geen partij, alleen met z'n ploeg bezig zijn. Nu zegt ie dat het afleidt. Dat kan alleen als je het je laat afleiden.
Helder toch? Bert vraagt wat al het rumoer doet. Het leidt af. Tien keer beter dan stug defensief roepen dat je niets wil zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar hebben we Jan van Halst voorquote:Op woensdag 20 september 2023 14:14 schreef manny het volgende:
.. en als ie nu geen enorme domme dingen gaat zeggen,
Dat had ook met die schorsing te maken dus niet heel onlogisch.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb toch het idee dat per ongeluk Bergwijn captain is gemaakt ipv Berghuis.
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had ook met die schorsing te maken dus niet heel onlogisch.
Mja je maakt toch niet Bergwijn captain omdat een andere speler een paar wedstrijden geschorst is?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had ook met die schorsing te maken dus niet heel onlogisch.
Zelfs op een persconferentie naar aanleiding van een Europees duel zijn ze met ons bezig.quote:
Ik vind het altijd prima zoals hij de pers te woord staat, dat was in z'n Feyenoord tijd ook al.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.
Dat Bergwijn een waardeloze andere optie is is weer iets anders.
Feyenoord verspeelt ook punten aan begin competitie, net als Ajax, maar bij de echt grote topclub wordt het veel groter uitgemeten in de media.quote:
Stukje calimero.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feyenoord verspeelt ook punten aan begin competitie, net als Ajax, maar bij de echt grote topclub wordt het veel groter uitgemeten in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |