Ondertussen weet jij heus wel het schema van de Ajax podcast’s, want dit heb je al zo vaak gevraagdquote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er vandaag nog Ajax podcasts online?
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel een probleem als je de troep van afgelopen transferzomer ook weer allemaal moet gaan vervangen in de zomer van 24.
Hangt een beetje van de insteek af.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forensisch accountant 😅 Jezus wat kut
Hij is wel echt hard door de mand gevallen hè onze Steijn?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Groter probleem is een trainer die er niet zoveel van lijkt te kunnen.
Denk dat maar weinig trainers echt chocola kunnen maken van dit arsenaal aan middelmaat die ook nog eens last minute binnen zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een verschil of je een speler van 10 moet verkopen of eentje van 25 die niet voldoet, dat lukt Ajax altijd wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Groter probleem is een trainer die er niet zoveel van lijkt te kunnen.
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is wel echt hard door de mand gevallen hè onze Steijn?
Ik bedoel ik zag hem nooit echt zitten als trainer maar wat hij nu laat zien is zelfs onder mijn verwachting.
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de insteek af.
Nou, de insteek van een forensisch accountant is nooit positief hèquote:Op woensdag 20 september 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de insteek af.
Het is gewoon een jonge versie van Dick Advocaat, dat was hij bij al zijn clubs.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bedoel ik zag hem nooit echt zitten als trainer maar wat hij nu laat zien is zelfs onder mijn verwachting.
Inderdaad, dit valt onder het kopje “vaststellen van de omvang van de fraude / schade” waarna de volgende stap “Mislintat eruit met evenentuele vervolgstappen op juridisch gebied” volgt.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.
Dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt.
Beter qua resultaten ? Niet eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?
Het labeltje fraude (of dat er überhaupt een fraudeur zijn gang kon gaan) is echt het allerallerallerlaatste wat je als beursgenoteerd bedrijf wilt hebben. Dan heb ik het niet eens over de imagoschade. Het gaat jaren kosten om dit te fixen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt onder het kopje “vaststellen van de omvang van de fraude / schade” waarna de volgende stap “Mislintat eruit met evenentuele vervolgstappen op juridisch gebied” volgt.
In de eerste weken wanneer het tegenvalt zowel je TD als je selectie afvallen en je distantieren van het spel, dat maakt geen sterke indruk. Maurice kan de druk niet aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
elke andere trainer zou het beter doen met dit vreemdelingenlegioen?
Ik kende hem niet maar had hem pragmatischer verwacht, weten we ook weer.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn spelers gehaald die hij niet wilde hebben. Terecht dat hij er wat van mag vinden, hij moet er immers mee werken.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de eerste weken wanneer het tegenvalt zowel je TD als je selectie afvallen en je distantieren van het spel, dat maakt geen sterke indruk. Maurice kan de druk niet aan.
Ja die, Skileraar!quote:Op woensdag 20 september 2023 09:50 schreef -XOR- het volgende:
De 50-jarige Duitser Sven M.
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er zijn spelers gehaald die hij niet wilde hebben. Terecht dat hij er wat van mag vinden, hij moet er immers mee werken.
Ja we hebben helaas de luxe niet om 7 maanden te wachten, er moeten nu stappen gezet worden, en van Halst kan natuurlijk deze crisis als interim-teken-baasje nooit bezweren.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar had hem pragmatischer verwacht, weten we ook weer.
Ben het nu wel eens met jouw suggestie om met een zak geld naar AZ te gaan om Kroes vrij te krijgen want er moeten knopen doorgehakt worden en dan is het beter als hij er al bij betrokken is, anders heb je in maart weer onrust.
Als je hem inschakelt omdat je denkt dat er niet veel aan de hand is maar dat 100% wil uitsluiten of dat je hem inschakelt omdat je weet dat er wat aan de hand is en het wil aantonen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De enige insteek van een forensisch accountant is preventie/opsporen van fraude.
Dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt.
Als Mislintat nu gezuiverd zou worden dan is het ook klaar en blijft er geen luchtje aan hangen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem inschakelt omdat je denkt dat er niet veel aan de hand is maar dat 100% wil uitsluiten of dat je hem inschakelt omdat je weet dat er wat aan de hand is en het wil aantonen.
Ik weet echt niet waarom de term forensische hier gebruikt wordt?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, de insteek van een forensisch accountant is nooit positief hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |