Hij neemt vast een voorschot op de uitkomst van het onderzoekquote:Op woensdag 20 september 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Knettergek die gast! Dat bepaald hij niet!
Die niet naar wens gaat zijn van hoe hij het graag ziet, dus nu viesmad aan het roeptoeteren.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij neemt vast een voorschot op de uitkomst van het onderzoek
Ik denk dat de uitslag niet naar jouw wens zal zijn. En dan nog zal je het voor Svennie opnemen. Je steunt een fraudeur.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die niet naar wens gaat zijn van hoe hij het graag ziet, dus nu viesmad aan het roeptoeteren.
En dat laatste is smaad, vriendelijke vriend! En voor de rest, zal de uitslag gewoon zaligmakend zijn. Mislintat blijft gewoon aan als TD en er veranderd voorlopig niets. Dus rot voor je.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag niet naar jouw wens zal zijn. En dan nog zal je het voor Svennie opnemen. Je steunt een fraudeur.
Blijf vooral wegkijken. Belangenverstrengeling ligt er duimen dik bovenop. Mislintat gaat het veld ruimen. En rot voor mij als hij blijft? Rot voor jou, want en komen er nog meer b garnituur buitenlanders voor veeeeel te veel geld naar Ajax toe.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat laatste is smaad, vriendelijke vriend! En voor de rest, zal de uitslag gewoon zaligmakend zijn. Mislintat blijft gewoon aan als TD en er veranderd voorlopig niets.
Jij hebt een glazen bol ja?!quote:Op woensdag 20 september 2023 01:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijf vooral wegkijken. Belangenverstrengeling ligt er duimen dik bovenop. Mislintat gaat het veld ruimen. En rot voor mij als hij blijft? Rot voor jou, want en komen er nog meer b garnituur buitenlanders voor veeeeel te veel geld naar Ajax toe.
Nee hoor, die laten zich niet gek maken. Die weten ook wel dat dit onzin is over Mislintat.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:08 schreef Elan het volgende:
Kale en Kokkie zijn in amper een week tijd van "we kijken het rustig even aan" naar "iedereen moet per direct het veld ruimen" gegaan lol.
Zo'n fraudezaak die slecht uitpakt is misschien nog wel de snelste manier om van hem af te komen.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die laten zich niet gek maken. Die weten ook wel dat dit onzin is over Mislintat.
Dan ga je als club zelf geen onderzoek opstarten en vol voor je eigen mensen staan. Dit is het begin van het eind, stok gevonden, die is voor of na het weekend weg.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die laten zich niet gek maken. Die weten ook wel dat dit onzin is over Mislintat.
Er is geen enkel scenario waarin Mislintat nog geloofwaardig door kan gaan als TD.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat laatste is smaad, vriendelijke vriend! En voor de rest, zal de uitslag gewoon zaligmakend zijn. Mislintat blijft gewoon aan als TD en er veranderd voorlopig niets. Dus rot voor je.
Denk je? Lijkt mij genottelijk, laat nog maar een tijdje zitten om de boel nog verder te verziekstralenquote:
Nee hoor, hij gaat dit uitstekend doen. En zijn aankopen zijn ook allemaal geweldig, maar dat moet nog blijken. Wacht maar af.quote:Op woensdag 20 september 2023 02:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk je? Lijkt mij genottelijk, laat nog maar een tijdje zitten om de boel nog verder te verziekstralen
Wel hoor, maar Falentijn en Verweij willen blijkbaar een nekschot geven aan Mislintat. Staatsidioten.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is geen enkel scenario waarin Mislintat nog geloofwaardig door kan gaan als TD.
Tuurlijk komt ie in een restaurant of hotel, waar net aan het tafeltje van van Halst de laatste vrije stoel is.....quote:Op woensdag 20 september 2023 01:30 schreef freaky40 het volgende:
Heb begrepen dat Kroes ook al eerder dan maart al naar ons mag van AZ mits hij zich aan een aantal afspraken die ze gemaakt hebben houdt. Hij praat al 'off side' met van Halst naar het schijnt.
Omdat Ajax andersom ook verwacht dat er chique wordt omgegaan met ex-Ajax medewerkers. Ajax wil geen precedent scheppen....quote:Op woensdag 20 september 2023 01:23 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat Ajax zo chique omgaat met dat concurrentiebeding van AZ.
Ik zie ook geen andere optie, ook al zou ik wel even vooraf met AZ proberen te gaan praten. Dit kan gewoon echt niet, zoveel incompetentie en schimmigheid in alle lagen van de club.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:23 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat Ajax zo chique omgaat met dat concurrentiebeding van AZ. Stel 'm per direct aan en laat Kroes de boete lekker declareren.
Snap je ook direct waarom doe twee elkaar niet liggen. Terwijl ze ook samen zouden kunnen werken om elkaars zakken te vullen. De sukkels.quote:Op woensdag 20 september 2023 04:35 schreef ThijsTH het volgende:
Potverdorie, we hebben nu dus zowel een trainer als een TD die doen aan duistere dealtjes.....
Voor welke plek tekende jij ook alweer dit seizoen? Misschien doe ik toch meequote:Op woensdag 20 september 2023 06:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie ook geen andere optie, ook al zou ik wel even vooraf met AZ proberen te gaan praten. Dit kan gewoon echt niet, zoveel incompetentie en schimmigheid in alle lagen van de club.
Hij is ook voor Ajax dacht ik, we zijn niet allemaal van niveau Harvard hè.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen nietszeggende clubje dan, idioot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |