Weekje was te kort denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb een weekje een ban gehad, zou iemand de afgelopen week voor mij willen samenvatten. Heb het wat minder gevolgd
Zoals ik al zei, 0 uit 3 is gewoon het meest realistische scenario nu. Misschien een stuntje tegen OM, maar tegen Feyenoord ga je het afleggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
Nu ben ik zelf al klaar met Steijn maar hij staat wel voor een moeilijke opgave deze week, alleen Louis zou dat op dit moment kunnen denk ik en dan bedoel ik niet eens winnen maar de storm doorstaan.
Zit je nou te trollen ja?!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel erg volwassen, maar vertel eens Freaky, gaat het goed met de club?
Die vielen me gisteren ook wat tegen maar Celtic had ook een aardig plan en een plan is toch wel iets wat ik bij Ajax nog niet heb kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, 0 uit 3 is gewoon het meest realistische scenario nu. Misschien een stuntje tegen OM, maar tegen Feyenoord ga je het afleggen.
Wat heeft feyenoord hier mee te maken? Feyenoord is gewoon een stabiele ploeg en niet een zwalkend elftal als ajax op dit momentquote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Feyenoord gister twee spelers eigen jeugd op een selectie van 21 man
Sauerkraut?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft feyenoord hier mee te maken? Feyenoord is gewoon een stabiele ploeg en niet een zwalkend elftal als ajax op dit moment
Bijlow
Geertuida
Hartman
sauer
Zechiel
Milambo
zijn allemaal spelers uit Varkenoord die gewoon allemaal dit seizoen hun minuten gaan maken
Ja weet ik ook niet maar jij begint eroverquote:Op woensdag 20 september 2023 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft feyenoord hier mee te maken?
Jullie noemden die Fisher en consorten ook consequent eigen jeugdquote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet maar jij begint erover.
Sauer eigen jeugd noemen.
.
,
,
.
Ik ga hier niet serieus op in. Zoek het op!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het gaat allemaal om ons aller ajax!
Hij is op jeugd leeftijd bij feyenoord binnen gekomenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
,
,
.
Ik verheug me al op Wes die dezelfde opleiding als klaas gaat volgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
,
,
.
'jullie'quote:Op woensdag 20 september 2023 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jullie noemden die Fisher en consorten ook consequent eigen jeugd
Excuses ik had me moeten realiseren dat ajax in alle lagen van de club los zand is. En dat er dus over een jullie niet echt te praten valtquote:
Yesss dan mogen we Forbs ook meerekenen als eigen jeugd, +1quote:Op woensdag 20 september 2023 11:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is op jeugd leeftijd bij feyenoord binnen gekomen
dan is het gewoon een opleidingsspeler
en jij gelooft natuurlijk echt dat sneijder een opleiding gaat volgen hahahahahahaquote:Op woensdag 20 september 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verheug me al op Wes die dezelfde opleiding als klaas gaat volgen.
Aanvaard.quote:
Dat is een vraag die we ons hier met helaas enige regelmaat stellen.quote:
Verrassend.quote:
O ja er wordt ook nog gevoetbald.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
14.00 uur Persco Steijn/Berghuis over morgen.
voor 13 miljoen gekocht en nooit in eeen jeugdelftal gespeeld hahahquote:Op woensdag 20 september 2023 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yesss dan mogen we Forbs ook meerekenen als eigen jeugd, +1
Denk overigens nog steeds dat veel van deze aankopen uiteindelijk gewoon prima zullen zijn. Mislintat mag dan wellicht niet zuiver gehandeld hebben, maar het is ook geen totale prutser.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Sutalo, Sosa, Mannsverk, Akpom, Gaaei, Mikautadze en Avila kunnen morgenavond hun Arena-debuut maken. Het is bijna oktober. Wat een bizarre tijd.
Dat was je argument niet klaassiequote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor 13 miljoen gekocht en nooit in eeen jeugdelftal gespeeld hahah
Ik ook niet, je kan nu niet meer doorschakelen naar een ander maar ik zou hier niet mee willen wachten tot Maart 2024. Idealiter netjes uiteraard maar kwaadschiks kan ook denk niet dat de rechter dusdanig hoge dwangsommen oplegt dat het niet af te tikken is als dat beding stand houdt.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie ook geen andere optie, ook al zou ik wel even vooraf met AZ proberen te gaan praten. Dit kan gewoon echt niet, zoveel incompetentie en schimmigheid in alle lagen van de club.
In elk geval kunnen we dan weer even 'gewoon' over het voetbal praten ipv allerlei randzaken.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Sutalo, Sosa, Mannsverk, Akpom, Gaaei, Mikautadze en Avila kunnen morgenavond hun Arena-debuut maken. Het is bijna oktober. Wat een bizarre tijd.
Berghuis kan ook totaal niet meer als rechtsbuiten Tarado. Alles in 1 tempo, rendement zakt steeds meer weg, bijna 32. Het is gewoon niet veel meer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een intelligente speler maar geen middenvelder, kan gewoon prima als hangende rechtsbuiten, dat hij van daaruit weleens in die 10 positie komt is beter.
TR gezetquote:Op woensdag 20 september 2023 13:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Want ik mag geen andere mening hebben dan hij![]()
Ik heb zelf een ban in DM, dus hij kan mij nergens van betichten. Het geeft wel zijn niveau aan.
De enige terechte punt van kritiek richting Mislintat is het aanstellen van Steijnquote:Op woensdag 20 september 2023 13:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
'Mislintat heeft gevraagd of hij Steijn mocht ontslaan, Van Halst werkt niet mee'
https://www.voetbalprimeu(...)-werkt-niet-mee.html
Idd dat verwijt ik Sven wel. Voor de rest nog niks. Wacht het onderzoek af en dan zien wat eruit komt. Maar over de selectie kunnen we gewoon nog niet oordelen. Al die jongens die hier nu net een contract hebben getekend die kun je nog niet beoordelen. Bijna geen trainingsuren, een incapabele trainer zonder goed tactisch plan en die gasten wonen nog in een hotel nu denk ik? Zijn sowieso nog niet gesetteld.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De enige terechte punt van kritiek richting Mislintat is het aanstellen van Steijn
Vind het allemaal paar positief dat die heeft ingezien dat simpelweg niet geschikt is voor zijn job
Of willen jullie nog meer punten verspelen?
Hij stelt iemand aan en wil er na 5 wedstrijden al weer van af, terwijl hij aangaf dat hij een paar maanden de tijd zou krijgen om het vreemdelingenlegioen aan de praat te krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De enige terechte punt van kritiek richting Mislintat is het aanstellen van Steijn
Vind het allemaal paar positief dat die heeft ingezien dat simpelweg niet geschikt is voor zijn job
Of willen jullie nog meer punten verspelen?
Hotels wordt eigenlijk nooit meer gedaan. Neem aan dat Ajax ook genoeg appartementen heeft/huurt waar ze spelers in onderbrengen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd dat verwijt ik Sven wel. Voor de rest nog niks. Wacht het onderzoek af en dan zien wat eruit komt. Maar over de selectie kunnen we gewoon nog niet oordelen. Al die jongens die hier nu net een contract hebben getekend die kun je nog niet beoordelen. Bijna geen trainingsuren, een incapabele trainer zonder goed tactisch plan en die gasten wonen nog in een hotel nu denk ik? Zijn sowieso nog niet gesetteld.
Dat kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst doet het goed op dit moment moet ik zeggen. Die laat zich niet intimideren.
Diemengenot, nee dat is niet meer, tegenwoordig meestal op de zuidas.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hotels wordt eigenlijk nooit meer gedaan. Neem aan dat Ajax ook genoeg appartementen heeft/huurt waar ze spelers in onderbrengen.
Denk ik ook, Mensen die nu al oordelen over de aankopen is belachelijk. Het enige waar je nu boos over kan zijn is dat de meeste veel te laat zijn waardoor we geen goede voorbereiding hebben kunnen draaien.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk overigens nog steeds dat veel van deze aankopen uiteindelijk gewoon prima zullen zijn. Mislintat mag dan wellicht niet zuiver gehandeld hebben, maar het is ook geen totale prutser.
Altijd bizar gevonden dat die echte begeleiding van nieuwe spelers in een nieuw land zo lang is achtergebleven (in ieder geval bij Feyenoord, geloof dat je dat bij Ajax ook hoorde vroeger).quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Diemengenot, nee dat is niet meer, tegenwoordig meestal op de zuidas.
Voor jeugdspelers was dat prima geregeld bij Ajax vroeger. Die kwamen in ervaren gastgezinnen om ze wegwijs te maken.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd bizar gevonden dat die echte begeleiding van nieuwe spelers in een nieuw land zo lang is achtergebleven (in ieder geval bij Feyenoord, geloof dat je dat bij Ajax ook hoorde vroeger).
Veel miljoenen verdampt om die reden in het verleden gok ik zomaar.
WanbertoGODquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd bizar gevonden dat die echte begeleiding van nieuwe spelers in een nieuw land zo lang is achtergebleven (in ieder geval bij Feyenoord, geloof dat je dat bij Ajax ook hoorde vroeger).
ja zeker weten, zoek het maar uit je mag blij wezen dat je hier mag voetballen, al hadden ze voor de minderjarige spelers wel gastouders, die waren eigenlijk wat beter af.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Halstquote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst doet het goed op dit moment moet ik zeggen. Die laat zich niet intimideren.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Halst over Mislintat-kwestie: 'Ajax niet op de hoogte tot we vragen kregen'
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)e-vragen-kregen.html
Goed statement daar kunnen we wat mee![]()
![]()
![]()
Nu nog even de AFM eroverheen en de puinhoop is compleet
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu nog even de AFM eroverheen en de puinhoop is compleet
Zou het wat voor Wopke zijn?quote:Van Halst![]()
![]()
![]()
![]()
Sven vraagt aan van Halst of hij Steijn mag ontslaanquote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst doet het goed op dit moment moet ik zeggen. Die laat zich niet intimideren.
Hoe zit het dan volgens jou? Voorzover dit uberhaupt waar is.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sven vraagt aan van Halst of hij Steijn mag ontslaan![]()
Sven daar ga je helemaal niet over is het enige juiste antwoord
Van Halst en iets goed doen![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, Status en een grote pot met geld allemaal om klaar om stukgemaakt en leeggeroofd te worden door dit stuk onbenul met profileringsdrangquote:
Elke eredivisie trainer zal zich gelukkig prijzen dat die met zo'n talentvolle selectie aan de slag mag gaan. Sosa, Villa, Mannsverk en die Portugese jongen, allemaal potentiële wereldtoppers waar Ajax nog veel plezier aan gaat beleven en voor veel wist weer verkocht zullen wordenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd dat verwijt ik Sven wel. Voor de rest nog niks. Wacht het onderzoek af en dan zien wat eruit komt. Maar over de selectie kunnen we gewoon nog niet oordelen. Al die jongens die hier nu net een contract hebben getekend die kun je nog niet beoordelen. Bijna geen trainingsuren, een incapabele trainer zonder goed tactisch plan en die gasten wonen nog in een hotel nu denk ik? Zijn sowieso nog niet gesetteld.
Klopt, een team smeden, kost nu eenmaal tijd. Echter, Steijn valt zo door de mand als coach dat je beter nu meteen je verlies kan nemen voordat die verder het team de afgrond in duwt. Met de spelers is er weinig mis, de coach daarentegen....quote:Op woensdag 20 september 2023 13:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij stelt iemand aan en wil er na 5 wedstrijden al weer van af, terwijl hij aangaf dat hij een paar maanden de tijd zou krijgen om het vreemdelingenlegioen aan de praat te krijgen.
Waar is die te zien, via de website bijvoorbeeld ofzo?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:39 schreef Saekerhett het volgende:
Over 20 minuten mooi effe de persconferentie kijken
Live op alle kanalenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waar is die te zien, via de website bijvoorbeeld ofzo?
Bij de AFM op kantoorquote:Op woensdag 20 september 2023 13:43 schreef Regilio_ het volgende:
Waar is die te zien, via de website bijvoorbeeld ofzo?
Excuus, het liep te hoog op qua temperatuur in mijn hoofdquote:
Ja tuurlijk, die neem ik helemaal niet serieus. De hetze van de Telegraf is compleet. Ze zoeken steeds mensen uit die helemaal in hun straatje lullen van Falentijn en Verweij.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Rob Jansen ook op het orgel natuurlijk, de aasgieren staan al klaar om in het lijk te pikken. Gelukkig is Rob altijd 100% zuiver op de graat
https://www.telegraaf.nl/(...)ntat-streng-verboden
Hij moet er helemaal niet op in gaan. Hij is momenteel geen partij, alleen met z'n ploeg bezig zijn. Nu zegt ie dat het afleidt. Dat kan alleen als je het je laat afleiden.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit doet 'ie dan wel weer gewoon goed.
Hij benoemt het prima zo toch, en als ie nu geen enorme domme dingen gaat zeggen, dan is het vanaf nu gewoon focus op de wedstrijd.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij moet er helemaal niet op in gaan. Hij is momenteel geen partij, alleen met z'n ploeg bezig zijn. Nu zegt ie dat het afleidt. Dat kan alleen als je het je laat afleiden.
Er is maar 1 Frank de Boer.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij moet er helemaal niet op in gaan. Hij is momenteel geen partij, alleen met z'n ploeg bezig zijn. Nu zegt ie dat het afleidt. Dat kan alleen als je het je laat afleiden.
Helder toch? Bert vraagt wat al het rumoer doet. Het leidt af. Tien keer beter dan stug defensief roepen dat je niets wil zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar hebben we Jan van Halst voorquote:Op woensdag 20 september 2023 14:14 schreef manny het volgende:
.. en als ie nu geen enorme domme dingen gaat zeggen,
Dat had ook met die schorsing te maken dus niet heel onlogisch.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb toch het idee dat per ongeluk Bergwijn captain is gemaakt ipv Berghuis.
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had ook met die schorsing te maken dus niet heel onlogisch.
Mja je maakt toch niet Bergwijn captain omdat een andere speler een paar wedstrijden geschorst is?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had ook met die schorsing te maken dus niet heel onlogisch.
Zelfs op een persconferentie naar aanleiding van een Europees duel zijn ze met ons bezig.quote:
Ik vind het altijd prima zoals hij de pers te woord staat, dat was in z'n Feyenoord tijd ook al.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.
Dat Bergwijn een waardeloze andere optie is is weer iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |