quote:AFC Ajax NV was voor de aanstelling van directeur voetbalzaken Sven Mislintat door hem geïnformeerd over zijn aandeelhouderschap in Matchmetrics GmbH. Hierover zijn destijds contractuele afspraken gemaakt tussen de club en Mislintat.
De clubleiding kreeg vragen over een aandeelhouderschap dat AKA Global GmbH, een adviesbureau voor professionele sporters, in Matchmetrics zou hebben verkregen. Ajax was hiervan niet op de hoogte. Aangezien deze zomer een door Ajax aangetrokken speler is bijgestaan door AKA Global, is de club dit nader aan het bekijken en wordt daarbij geassisteerd door externe adviseurs. Ook zal een onafhankelijk extern onderzoek worden uitgevoerd door een forensisch accountant. Sven Mislintat heeft verklaard volledige medewerking te verlenen, waaronder het delen van alle relevante documentatie.
Forensisch accountant, Sven heeft een groot probleem.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Berichtgeving Sven Mislintat
[..]
Goh dit is pas de 800e 'grap' met deze strekkingquote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
Die is dus weg
Erg jammer
Hij had van mij nog wel een paar Forbsjes en Akpommetjes mogen kopen eigenlijk.
Ik zag dit net voorbij komenquote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er vandaag nog Ajax podcasts online?
Jij blijkbaar wel. Hij heeft alle schijn tegen zich, en jij blijft maar roepen dat hij niks fout heeft gedaanquote:
Verklaart ook meteen waarom hij meteen ruzie zocht met die Duitser, hij mag dit keer gewoon zelf niet meedoen.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel toevallig dat Steijn weer de trainer is bij een TD met schimmige transfertjes.
We leren wat af.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ik weleens vaker gelezen
Ben wel bij dat we er nu met Sneijder een tweede door Harvard geschoolde Ajacied bij krijgen, die boys leren altijd wat sneller.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft voor mij ook iedere keer weer een verrassing, als het om Ajax gaat dan.
De kracht van herhalingquote:Op woensdag 20 september 2023 08:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goh dit is pas de 800e 'grap' met deze strekking
Sneijderquote:Op woensdag 20 september 2023 09:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ben wel bij dat we er nu met Sneijder een tweede door Harvard geschoolde Ajacied bij krijgen, die boys leren altijd wat sneller.
Geldquote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
Die is dus weg
Erg jammer
Hij had van mij nog wel een paar Forbsjes en Akpommetjes mogen kopen eigenlijk.
Als het heel ernstig zou zijn dan was hij al op non actief gesteld denk ik, al kan dat uiteraard nog.quote:
Dat wordt wel een probleem als je de troep van afgelopen transferzomer ook weer allemaal moet gaan vervangen in de zomer van 24.quote:
Forensisch accountant 😅 Jezus wat kutquote:Op woensdag 20 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Berichtgeving Sven Mislintat
[..]
Ik treur met je mee, ik had gedacht dat we wel om plek 3 zouden gaan strijden dit seizoen. Maar die hoop is nu ver weg.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor welke plek tekende jij ook alweer dit seizoen? Misschien doe ik toch mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |