Ho even, dat is helemaal geen criminele achterstandswijk meer hè. Memo niet ontvangen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:26 schreef bertrandtraore het volgende:
Dapper. Nu nog zo door de Schilderswijk heen huppelen.
Volgens mij is het geen jurk maar een polo met een heel wijde broek.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:57 schreef Farenji het volgende:
Vroeger sprak men er schande van als vrouwen een broek droegen. Best raar dat het omgekeerde nog steeds als een statement gezien wordt.
30 tijgers? Dat zijn heel veel tijgers.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Als 30tiger is mij altijd wijs gemaakt dat de Nederlander tolerant is, dat ze verdraagzaam zijn tegenover mensen die anders denken. Tijdens zijn jeugd kreeg kleine Kaheem altijd warme gevoelens als het ging over het softdrugsbeleid, over het homohuwelijk, over baas in eigen buik of betreffende dingen.
Maar helaas, het was een sprookje. De Nederlander is tolerant, zolang je maar normaal doet. Onze Sjoerd doet niet normaal en is ook nog van D66, twee keer fout. Nou ja, doe lekker je ding Sjoerd, het is in ieder geval wel verfrissend tussen al die pakken!
Hij mag zich gewoon als 30 tijgers identificeren ja?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
30 tijgers? Dat zijn heel veel tijgers.
Ik denk dat het los staat van tolerantie beste KaheemSaid, er is een soortement "dresscode" voor kamerleden wanneer zij verschijnen bij de koning, en een mannelijk kamerlid in een zuurstok roze jurk (of wat het ook moge zijn) valt daarin op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Als 30tiger is mij altijd wijs gemaakt dat de Nederlander tolerant is, dat ze verdraagzaam zijn tegenover mensen die anders denken. Tijdens zijn jeugd kreeg kleine Kaheem altijd warme gevoelens als het ging over het softdrugsbeleid, over het homohuwelijk, over baas in eigen buik of betreffende dingen.
Maar helaas, het was een sprookje. De Nederlander is tolerant, zolang je maar normaal doet. Onze Sjoerd doet niet normaal en is ook nog van D66, twee keer fout. Nou ja, doe lekker je ding Sjoerd, het is in ieder geval wel verfrissend tussen al die pakken!
Er stond boven mijn OP "of wat het ook moge zijn", maar dat is verdwenen na plaatsing, omdat de hele post even verdween.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:59 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het geen jurk maar een polo met een heel wijde broek.
Die hele poppenkast is één groot circusquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:05 schreef Enchanter het volgende:
Vroeger ging men naar het circus voor dit soort figuren
Maar dat is geen regel/verplichting. Je mag dus dragen wat je wilquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat het los staat van tolerantie beste KaheemSaid, er is een soortement "dresscode" voor kamerleden wanneer zij verschijnen bij de koning, en een mannelijk kamerlid in een zuurstok roze jurk (of wat het ook moge zijn) valt daarin op.
Het moet kunnen, en hij zat er ook gewoon zo bij aldaar, maar kreeg meer aandacht dan de dames met de hoedjes.
Niet doen aubquote:
Je mag niet dragen wat je wil, het moet "gepast" zijn, en dat is dit niet echt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:10 schreef Starhopper het volgende:
Maar dat is geen regel/verplichting. Je mag dus dragen wat je wilEen driedelig pak is ouderwets.
De koning zit daar ook liever in een t-shirt neem ik aan.
En dan tag je me niet eensquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:54 schreef ReplaR het volgende:
Dit topic gaat weer gedomineerd worden door Wantie...
Waarom is dit niet gepast dan? Het ziet er toch netjes uit?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef Za het volgende:
[..]
Je mag niet dragen wat je wil, het moet "gepast" zijn, en dat is dit niet echt.
Volgend jaar zal de helft in regenboog jurken of Drag verschijnen, om een statement te maken.
De aftrap is reeds gedaan.
Het ziet er niet uit btw, ik ken ook voorbeelden van mannen met stijlvolle rokken voor een gelegenheid als dit.
Stel je Omtzigt voor in zoiets.
Het zijn inderdaad wel weer typische oude wijven reacties van bepaalde users. Veel mensen zijn helaas erg beperkt in hun denken, beperkter in elk geval dan Sjoerd die wel het lef heeft en de vrijheid neemt om zichzelf te zijn en te dragen wat hij wil.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef rododendronneke het volgende:
Zie hier de homohatende hooligans, stuk voor stuk usual suspects van Fok, lekker passief-agressief de schouders ophalen en lelijke opmerkingen naar de grond spugen.
Allemaal met hun kop in de klei van de vorige eeuw en daarvoor. Geestelijke neanderthalers. En dat heeft stemrecht
Er is geen dresscode, er is enkel bij de vrouwen jarenlang de trend wie de meest opvallende hoed heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat het los staat van tolerantie beste KaheemSaid, er is een soortement "dresscode" voor kamerleden wanneer zij verschijnen bij de koning, en een mannelijk kamerlid in een zuurstok roze jurk (of wat het ook moge zijn) valt daarin op.
Het moet kunnen, en hij zat er ook gewoon zo bij aldaar, maar kreeg meer aandacht dan de dames met de hoedjes.
De polo stoort me het meest aan de outfit, dat had een mooie blouse of overhemd moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is dit niet gepast dan? Het ziet er toch netjes uit?
Ja, een blouse.... bij een vent.....quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De polo stoort me het meest aan de outfit, dat had een mooie blouse of overhemd moeten zijn.
Een bandshirtquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De polo stoort me het meest aan de outfit, dat had een mooie blouse of overhemd moeten zijn.
Soms zie je het verschil amper.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:45 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ja, een blouse.... bij een vent.....
Wat is het verschil?quote:
Dit is best stijlvol:quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef Za het volgende:
[..]
Je mag niet dragen wat je wil, het moet "gepast" zijn, en dat is dit niet echt.
Volgend jaar zal de helft in regenboog jurken of Drag verschijnen, om een statement te maken.
De aftrap is reeds gedaan.
Het ziet er niet uit btw, ik ken ook voorbeelden van mannen met stijlvolle rokken voor een gelegenheid als dit.
Stel je Omtzigt voor in zoiets.
Het is gewoon een design ding, geen eigen ontwerp.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
Dat is geen jurk maar een poloshirt en een lap oude stof om zijn middel gebonden. Hij vond zijn statement zelf blijkbaar niet eens belangrijk genoeg om er geld aan uit te geven.
Ik denk dat een mooie brede sjerp in de juiste kleur om zijn middel wel een goede aanvulling zou kunnen zijn.quote:
Ik heb het lef en neem de vrijheid om het belachelijk te noemen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel weer typische oude wijven reacties van bepaalde users. Veel mensen zijn helaas erg beperkt in hun denken, beperkter in elk geval dan Sjoerd die wel het lef heeft en de vrijheid neemt om zichzelf te zijn en te dragen wat hij wil.
Kijk eens goed naar de TTquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Sjoerd Sjoerdsma weer. Minkukel.
Maar wat is zijn boodschap dan? Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:53 schreef Momo het volgende:
Waarom is nou bijzonder nieuws? Er gaan zo veel mensen opvallend gekleed op prinsjesdag? Vaak ook nog met een boodschap die aan de outfit verbonden zit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lisa Konnoquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon een design ding, geen eigen ontwerp.
Ik heb de naam van de ontwerper vandaag zelfs ergens gehoord mio hupperdepup ofzo.
Vrijheid van expressie? Gelijkheid dat ook mannen zich meer creatief mogen uiten? Het zijn vaak de vrouwen die los gaan bij Prinsjesdag qua outfits. De normen op bijvoorbeeld een willekeurig kantoor zijn ook strenger voor mannen dan voor vrouwen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar wat is zijn boodschap dan? Ik snap het niet?
Wist trouwens niet eens dat die man homo was, lees ik hier ook voor het eerst?
Picardquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is best stijlvol:
[ afbeelding ]
Ik zie wel vaker mannen en jongens met rokken lopen. Sjoerd draagt een nette rok voor de gelegenheid. Ook mode is aan verandering onderhevig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lisa Konno
http://brankopopovic.blog(...)-lisa-konno.html?m=1
[ afbeelding ]
Zou brad wel doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker mannen en jongens met rokken lopen. Sjoerd draagt een nette rok voor de gelegenheid. Ook mode is aan verandering onderhevig.
Brad Pitt heeft hier een stoerdere rok aan.
[ afbeelding ]
Oh, het hoort met een polo, jammer dat komt het ontwerp niet ten goede.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lisa Konno
http://brankopopovic.blog(...)-lisa-konno.html?m=1
[ afbeelding ]
Waarom is hij zichzelf zo?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef rutger05 het volgende:
Sjoerd die wel het lef heeft en de vrijheid neemt om zichzelf te zijn en te dragen wat hij wil.
Omdat hij een op zich nette kledingkeuze maakt die minder gebruikelijk is, maar toch bij hem past. Meisjes dragen overigens allang niet alleen maar rokjes en jurkjes meer, maar daar was destijds ook de nodige ophef over.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:17 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom is hij zichzelf zo?
Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets, dus is een mannelijk kamerlid die dat aantrekt naar een formele bijeenkomst met het staatshoofd is niet opeens "zichzelf".
Leuk voorbeeld, maar stel je komt opdraven in de outfit die Warmerdam draagt, is er dan werkelijk sprake van ongepast?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:23 schreef Het_Bokje het volgende:
Stel je werkt bij een groot bedrijf, en de jaarcijfers worden gepresenteerd en jij komt opdagen in je vrolijke Oranje-WK-outfit, terwijl het bedrijf er financieel slecht voorstaat, met gedwongen ontslagen in 't verschiet. Ben je dan een wereldvreemde lul, of ben ben je dan een wereldvreemde lul?
Als je juist zijn andere foto's ziet dan is hij eerder zichzelf dan dat hij zich in een suf grijs pak zou stoppen voor Prinsjesdag. En dat mannen van de maatschappij geen roze of ruches aan mogen doen is wel echt iets vermoeiend ouderwets hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:17 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom is hij zichzelf zo?
Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets, dus is een mannelijk kamerlid die dat aantrekt naar een formele bijeenkomst met het staatshoofd is niet opeens "zichzelf".
Je niet aan de ongeschreven regels houden die beschrijven hoe mensen van jouw geslacht zich zouden moeten gedragen zorgt bij bepaalde figuren klaarblijkelijk voor een soort kortsluiting.quote:
Indien het bij hem past, en hij zichzelf is zo, prima, maar dan zou hij allang in het dagelijks leven zo rondlopen en gefotografeerd worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:22 schreef rutger05 het volgende:
Omdat hij een op zich nette kledingkeuze maakt die minder gebruikelijk is, maar toch bij hem past. Meisjes dragen overigens allang niet alleen maar rokjes en jurkjes meer, maar daar was destijds ook de nodige ophef over.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef BMW1993 het volgende:
Wat mij betreft mag dit onder de terrorisme wet vallen, iig. net zo hard berecht mogen worden als dat je met een IS vlag de zaal binnen komt lopen.
Dat hele genderneutrale gedoe van D'66 is erop gericht om de tradionele familiewaardes en de normen en waarden te vernietigen die dit land altijd heeft gehad tot een jaar of 20 geleden.
Maar goed, D'66 is dan ooit een partij die letterlijk volledig haaks staat op mijn idealen.
- Oneindig vluchtelingen
- Geen jongen of meisje zijn
- Duizend genders
- Klimaat gedoe
- Elitaire bakfiets partij.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je niet aan de ongeschreven regels houden die beschrijven hoe mensen van jouw geslacht zich zouden moeten gedragen zorgt bij bepaalde figuren klaarblijkelijk voor een soort kortsluiting.
Ongepast...ongepast... nee, niet echt. Maar wel opmerkelijk natuurlijk. Met welk doel? Kritiek op uiterlijk of voorkomen kan natuurlijk niet meer, maar ik snap gewoon het nut niet. Hij zal wel aandelen in die mode-toko hebben ofzo.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, maar stel je komt opdraven in de outfit die Warmerdam draagt, is er dan werkelijk sprake van ongepast?
Of vinden sommige mensen het gewoon niet mooi?
En is dat vanwege de kleur of vanwege de wijde broek?
Ja, hij had ook naamsbekendheid kunnen genereren door goede wetsvoorstellen in te dienen of door de regering op een scherpe manier te controleren, maar dat is tegelijkertijd zo'n boomerachtige manier van denken, dit heeft zoveel meer maatschappelijke impact.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je niet aan de ongeschreven regels houden die beschrijven hoe mensen van jouw geslacht zich zouden moeten gedragen zorgt bij bepaalde figuren klaarblijkelijk voor een soort kortsluiting.
Dat heb ik niet beweerd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
En dat mannen van de maatschappij geen roze of ruches aan mogen doen is wel echt iets vermoeiend ouderwets hoor.
Maar het is geen meisjes kinderkleding, het is gewoon een ontwerp van een designer die mix van Nederlandse en Japanse cultuur wou maken met outfits. Als je die foto's gewoon ziet in de reeks heeft hij vaker designer kleren aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd.
Ik zei: Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets.
Dus is een oudere man niet opeens "zichzelf" door zich te bedienen van oude patronen inzake meisjes kinderkleding.
Ah, dus dan is het zonder hoed. Dank voor de uitleg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is geen meisjes kinderkleding, het is gewoon een ontwerp van een designer die mix van Nederlandse en Japanse cultuur wou maken met outfits. Als je die foto's gewoon ziet in de reeks heeft hij vaker designer kleren aan.
Wie niet, trek een nummertje zou ik zo zeggen.quote:
7quote:Op woensdag 20 september 2023 00:04 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Wie niet, trek een nummertje zou ik zo zeggen.
Ontopic, niet mijn smaak jurk. Een andere jurk zou beter staan. Maar smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |