Ho even, dat is helemaal geen criminele achterstandswijk meer hè. Memo niet ontvangen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:26 schreef bertrandtraore het volgende:
Dapper. Nu nog zo door de Schilderswijk heen huppelen.
Volgens mij is het geen jurk maar een polo met een heel wijde broek.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:57 schreef Farenji het volgende:
Vroeger sprak men er schande van als vrouwen een broek droegen. Best raar dat het omgekeerde nog steeds als een statement gezien wordt.
30 tijgers? Dat zijn heel veel tijgers.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Als 30tiger is mij altijd wijs gemaakt dat de Nederlander tolerant is, dat ze verdraagzaam zijn tegenover mensen die anders denken. Tijdens zijn jeugd kreeg kleine Kaheem altijd warme gevoelens als het ging over het softdrugsbeleid, over het homohuwelijk, over baas in eigen buik of betreffende dingen.
Maar helaas, het was een sprookje. De Nederlander is tolerant, zolang je maar normaal doet. Onze Sjoerd doet niet normaal en is ook nog van D66, twee keer fout. Nou ja, doe lekker je ding Sjoerd, het is in ieder geval wel verfrissend tussen al die pakken!
Hij mag zich gewoon als 30 tijgers identificeren ja?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
30 tijgers? Dat zijn heel veel tijgers.
Ik denk dat het los staat van tolerantie beste KaheemSaid, er is een soortement "dresscode" voor kamerleden wanneer zij verschijnen bij de koning, en een mannelijk kamerlid in een zuurstok roze jurk (of wat het ook moge zijn) valt daarin op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Als 30tiger is mij altijd wijs gemaakt dat de Nederlander tolerant is, dat ze verdraagzaam zijn tegenover mensen die anders denken. Tijdens zijn jeugd kreeg kleine Kaheem altijd warme gevoelens als het ging over het softdrugsbeleid, over het homohuwelijk, over baas in eigen buik of betreffende dingen.
Maar helaas, het was een sprookje. De Nederlander is tolerant, zolang je maar normaal doet. Onze Sjoerd doet niet normaal en is ook nog van D66, twee keer fout. Nou ja, doe lekker je ding Sjoerd, het is in ieder geval wel verfrissend tussen al die pakken!
Er stond boven mijn OP "of wat het ook moge zijn", maar dat is verdwenen na plaatsing, omdat de hele post even verdween.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:59 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het geen jurk maar een polo met een heel wijde broek.
Die hele poppenkast is één groot circusquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:05 schreef Enchanter het volgende:
Vroeger ging men naar het circus voor dit soort figuren
Maar dat is geen regel/verplichting. Je mag dus dragen wat je wilquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat het los staat van tolerantie beste KaheemSaid, er is een soortement "dresscode" voor kamerleden wanneer zij verschijnen bij de koning, en een mannelijk kamerlid in een zuurstok roze jurk (of wat het ook moge zijn) valt daarin op.
Het moet kunnen, en hij zat er ook gewoon zo bij aldaar, maar kreeg meer aandacht dan de dames met de hoedjes.
Niet doen aubquote:
Je mag niet dragen wat je wil, het moet "gepast" zijn, en dat is dit niet echt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:10 schreef Starhopper het volgende:
Maar dat is geen regel/verplichting. Je mag dus dragen wat je wilEen driedelig pak is ouderwets.
De koning zit daar ook liever in een t-shirt neem ik aan.
En dan tag je me niet eensquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:54 schreef ReplaR het volgende:
Dit topic gaat weer gedomineerd worden door Wantie...
Waarom is dit niet gepast dan? Het ziet er toch netjes uit?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef Za het volgende:
[..]
Je mag niet dragen wat je wil, het moet "gepast" zijn, en dat is dit niet echt.
Volgend jaar zal de helft in regenboog jurken of Drag verschijnen, om een statement te maken.
De aftrap is reeds gedaan.
Het ziet er niet uit btw, ik ken ook voorbeelden van mannen met stijlvolle rokken voor een gelegenheid als dit.
Stel je Omtzigt voor in zoiets.
Het zijn inderdaad wel weer typische oude wijven reacties van bepaalde users. Veel mensen zijn helaas erg beperkt in hun denken, beperkter in elk geval dan Sjoerd die wel het lef heeft en de vrijheid neemt om zichzelf te zijn en te dragen wat hij wil.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef rododendronneke het volgende:
Zie hier de homohatende hooligans, stuk voor stuk usual suspects van Fok, lekker passief-agressief de schouders ophalen en lelijke opmerkingen naar de grond spugen.
Allemaal met hun kop in de klei van de vorige eeuw en daarvoor. Geestelijke neanderthalers. En dat heeft stemrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |