Je kunt veel van die twee zeggen, maar niet dat ze Steijn continu aan het afbranden zijn. Ja, alleen als ze het kunnen linken aan Mislintat, waartegen ze vanaf moment één al tegen bezig zijn omdat die niks lekt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet tegen het na lullen/roeptoeteren van mensen die een hetze voeren tegen bepaalde mensen zoals die 2 gasten van de Telegraf en de VI pipo's.
Ik blijf het gelul vinden. Verliezen tot daar aan toe. Op deze manier voor de dag komen is een onacceptabel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guram Kashia is ook International van Georgië . En Jari Vlak is ook een profvoetballer .
Ik zie dat er geen enkele spelers meer rondlopen waarvan je denkt :'' Zo die kunnen goed voetballen'' En nee daar heb je geen ingeslepen voor nodig om te zien dat iemand iets kan met een bal . Forbs bijvoorbeeld loopt gewoon tegen iedereen aan met de bal aan de voet zonder te kijken .
Het is gewoon een package hetze waar mee ze bezig zijn. Het valt anders te veel op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt veel van die twee zeggen, maar niet dat ze Steijn continu aan het afbranden zijn. Ja, alleen als ze het kunnen linken aan Mislintat, waartegen ze vanaf moment één al tegen bezig zijn omdat die niks lekt.
Tja je zet een zooitje matig volk bij elkaar en een coach die leuk is voor een degradatieploeg. Wat kan er misgaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik blijf het gelul vinden. Verliezen tot daar aan toe. Op deze manier voor de dag komen is een onacceptabel.
Ben je nu of steeds bang voor Ajax?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:27 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk krijgt Mislintat pas steun na dit weekend. Tot die tijd een lekker gemankeerde directie met een trainer onder hoogspanning. Daarna vliegt alles eruit.
Ik lees alleen niks over de directie en de rvc ?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)e-op-schopstoel.html
Wat een soap
Niet perse bang, maar een makkie gaat het nooit worden natuurlijk. Ondanks de situatie waar jullie in zitten. Dat 0-4 gelul wat je her en der voorbij ziet komen vind ik nergens op slaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nu of steeds bang voor Ajax?
Eens, vooral nu Marseille ook een zooitje blijkt te zijn kan Ajax zomaar winnen donderdag en dan is de stemming compleet omgeslagen. Ik weiger te geloven dat er echt alleen maar brandhout is gehaald.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet perse bang, maar een makkie gaat het nooit worden natuurlijk. Ondanks de situatie waar jullie in zitten. Dat 0-4 gelul wat je her en der voorbij ziet komen vind ik nergens op slaan.
Maar Louis gaat Die Mannschaft reddenquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:51 schreef PicoMMP het volgende:
Steijn ontslaan
Mislintat ontslaan
RvC ontslaan
Alles ontslaan
Alleen Louis kan ons nog redden.
Denk dat we blij mogen zijn met 0-4 oprecht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet perse bang, maar een makkie gaat het nooit worden natuurlijk. Ondanks de situatie waar jullie in zitten. Dat 0-4 gelul wat je her en der voorbij ziet komen vind ik nergens op slaan.
Dit gaat voor jullie echt die keer in de Kuip worden dat we chago waren dat het maar 0-4 werd. 2006 denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat we blij mogen zijn met 0-4 oprecht.
Einde mislintat dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
Mislintat kocht via zakenrelatie speler voor Ajax, Amsterdamse club start onderzoek - https://nos.nl/l/2491074
Wat een criminaliteit de laatste jaren bij Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
Mislintat kocht via zakenrelatie speler voor Ajax, Amsterdamse club start onderzoek - https://nos.nl/l/2491074
Weg met die sjoemelduitserquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
De doorsnee dinsdag werd nog beter na deze post.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon een doorsnee dinsdag bij Ajax
@:Scrummie
De meeste Feyenoorders vinden het gewoon niet prettig om uit te spreken dat je dit dik moet winnen. Het voelt wat ongepast arrogant aan omdat dat werkelijk nooit gebeurt, en zelfs al is Feyenoord een potje veel beter (zoals in 2011 en 2015) winnen we op bizarre wijze toch niet. Het gaat altijd mis tegen die gasten @fetXquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nu of steeds bang voor Ajax?
Daarmee lijkt een tweestrijd gaande, aangezien de trainer van de staf én de spelersgroep wel het volste vertrouwen geniet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)e-op-schopstoel.html
Wat een soap
mislantawat heeft namens ajax gehandeldquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dus een speler gekocht via een zaakwaarnemer die aandelen heeft in een moneyballbedrijf waar hij ook aandelen in heeft.
Niet heel spannend, maar had die wel moeten weten en als die het wist het moeten doorgeven aan het beursgenoteerde Ajax. Lijkt me geen exit, tenzij ze van hem af willen.
het staat gewoon goed manquote:
Sven moet nog wennen aan de Ajax-stijlquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat een criminaliteit de laatste jaren bij Ajax.
Is dat het nieuwe Ajax DNA?
DATADUITSERED.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |