SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Yvon grist gewoon even een mailtje uit zijn handen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Weinig brieven voor hem.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.![]()
Ik heb acht jaar in Groningen gewoond (en ben er ook alweer acht jaar weg), maar ik heb 'm nog nooit gehadquote:Op zondag 17 september 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging even kijken, nog nooit zo een eierbal gezien. Wow.Was wel een life goal voor me, maar niet gelukt. Collega van mij was er dol op. Wil 'm nog steeds wel een keer proberen, maar ik ben altijd op van die tijdstippen in Groningen dat ik er nog geen zin in heb (10 uur 's ochtends ofzo).
Somebody that I used to know![]()
Acht hele jaren? Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 17 september 2023 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar in Groningen gewoond (en ben er ook alweer acht jaar weg), maar ik heb 'm nog nooit gehadWas wel een life goal voor me, maar niet gelukt. Collega van mij was er dol op. Wil 'm nog steeds wel een keer proberen, maar ik ben altijd op van die tijdstippen in Groningen dat ik er nog geen zin in heb (10 uur 's ochtends ofzo).
![]()
Google zegt dat hij ook populair in het oosten is, geen idee of het klopt.
Wat een leuk ding.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Was hij diegene die moest huilen omdat Yvon zo ging drammen over het alleen zijn oid?quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat weinig brieven, 24 en 18
Ze doen sowieso allemaal mee omdat dit een internationale editie is, toch? Of is er nog wel een selectieMuziek als eerste levensbehoefte![]()
Haico woont nog thuis en lijkt nul ervaring te hebben. Snap het wel.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
430Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
En deze meid dan? Zit ook het hele weekend binnen.quote:Op zondag 17 september 2023 20:40 schreef Ama het volgende:
Haico woont nog thuis en lijkt nul ervaring te hebben. Snap het wel.430 brieven van autistisch Nederland.
Ja, dacht het welquote:Op zondag 17 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij diegene die moest huilen omdat Yvon zo ging drammen over het alleen zijn oid?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
Dat gaat weer tenenkrommend worden bij Bernice. Weet ik nu al.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Scheelt wel beetje qua leeftijd.quote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En deze meid dan? Zit ook het hele weekend binnen.430 brieven van autistisch Nederland.
Your beauty never ever scared me.![]()
Allemaal Fok!ers die hebben geschrevenquote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En deze meid dan? Zit ook het hele weekend binnen.430 brieven van autistisch Nederland.
![]()
![]()
Ik dacht al, wat vliegt er nou voorbij dat raam, maar ze zitten dus blijkbaar in een molen
Alleen maar voor het uiterlijk. Meer zat er niet in op basis van het filmpje.quote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben geïntrigeerd door die omgeving en het creepy gebouw van Richard
En dan is de gemiddelde tiener op straat knapper.quote:Op zondag 17 september 2023 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen maar voor het uiterlijk. Meer zat er niet in op basis van het filmpje.
Maar voor stille jongens die op haar lijken is het een match.
Kom jij uit het oosten?quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
60 maar?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Gezellig op de kerncentrale piepers eten..And I am a weapon of massive consumption
“Geeft weinig informatie.”
Jan gooit hem weg, resoluut
Bernice: 430
Claudia: 89
Haico: 24
Richard: 60
Piet: 24
@Ama klopt hij zo?
[ Bericht 10% gewijzigd door AgnesGru op 17-09-2023 20:52:04 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oneens. Zij is puur natuur.quote:Op zondag 17 september 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan is de gemiddelde tiener op straat knapper.
Maar voor stille jongens die op haar lijken is het een match.![]()
Fijn dat steeds in je ooghoek te zien als je daar zit ook...quote:Op zondag 17 september 2023 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik word gek van die schaduw van die molenwiekMuziek als eerste levensbehoefte![]()
Wat een eikelsquote:Op zondag 17 september 2023 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik word gek van die schaduw van die molenwiek
60 & 24. Haico 18quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Claudia: 59
Richard:
Piet:Your beauty never ever scared me.![]()
Begin gemist. 430 reacties!?quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Claudia: 59
Richard:
Piet:![]()
Etherdiscipline typeKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Wow die honden
Gokje. Ik denk dat Haico heel kritisch is.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nou, je loopt er warm voor, die coltrui met lokken haar.quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oneens. Zij is puur natuur.
Ieder z’n ding dan maar.
Foto’s. Gaat snel dan.quote:Op zondag 17 september 2023 20:49 schreef Ama het volgende:
Hoe kan je fatsoenlijk kiezen uit 430 brieven.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
-fout-Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja niet, maar volgens mij waren er toch boeren met veel meer brieven ooit?quote:Op zondag 17 september 2023 20:49 schreef Ama het volgende:
Hoe kan je fatsoenlijk kiezen uit 430 brieven.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
Terug naar die HeimatKein gewalt! Wir sind das volk!
Awkward wel.quote:Op zondag 17 september 2023 20:50 schreef S_E het volgende:
Mensen die nu al klaar staan om te emigreren. Na een filmpje van hooguit een kwartierYour beauty never ever scared me.![]()
Zo een knappe jongen afwijzen. Lol.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2023 20:52 schreef Joop_W het volgende:
Wat een kleine ruimte aan de bovenkant van de brief. Daar sla ik dan weer op aan.
Jij ziet liever een laag make-up en ordinaire kleding?quote:Op zondag 17 september 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, je loopt er warm voor, die coltrui met lokken haar.
Ieder z’n ding dan maar.![]()
![]()
Alle vrouwen (ik heb nog geen mannen gezien) die hun eigen brief voorlezen/worden geïnterviewd, zien we sowieso volgende keer bij de speeddate
Deze autist zit het hele weekend op zolder en draagt mascara en lippenstift. Brilletje nodig?quote:Op zondag 17 september 2023 20:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij ziet liever een laag make-up en ordinaire kleding?
Zou wat zijn als je vervolgens die brief de papiervak in gegooid ziet worden.quote:Op zondag 17 september 2023 20:54 schreef Postbus100 het volgende:
Alle vrouwen (ik heb nog geen mannen gezien) die hun eigen brief voorlezen/worden geïnterviewd, zien we sowieso volgende keer bij de speeddate![]()
![]()
Volgens mij hebben ze dat allemaal doordat NPO ze heeft uitgeprint ofzoquote:Op zondag 17 september 2023 20:52 schreef Joop_W het volgende:
Wat een kleine ruimte aan de bovenkant van de brief. Daar sla ik dan weer op aan.
Don't call me Shirley![]()
Als ik Bernice was ging ik eerst selecteren op uiterlijk. Hou je vast een select aantal over.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Gewoon in één minuut een mail sturen. Afknappertje.quote:Op zondag 17 september 2023 20:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat allemaal doordat NPO ze heeft uitgeprint ofzoOp maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze autist zit het hele weekend op zolder en draagt mascara en lippenstift. Brilletje nodig?![]()
![]()
Arghhh die mensen die meteen hun ziel verkopen en opslag verliefd zijn, dat bestaat nietDon't call me Shirley![]()
Als er op een 'normale' manier gedate wordt en iemand na 1 date dit soort teksten fabriceert zijn het wanhopige gekken.
Nu is het opeens lief![]()
![]()
Of van die mensen die precies gaan beschrijven hoe zo’n boer volgens hen in elkaar zit.quote:Op zondag 17 september 2023 20:57 schreef Donna het volgende:
Eigenlijk zijn al die brieven die heel diep gaan best wel creepy.![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 17 september 2023 20:57 schreef Donna het volgende:
Eigenlijk zijn al die brieven die heel diep gaan best wel creepy.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nathalie is wel een leuke dame
Zoals een echte Tinderkoningin?quote:Op zondag 17 september 2023 20:55 schreef Fascination het volgende:
Als ik Bernice was ging ik eerst selecteren op uiterlijk. Hou je vast een select aantal over.![]()
Ja dat! Ik zie dit en dit en voel dat...quote:Op zondag 17 september 2023 20:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Of van die mensen die precies gaan beschrijven hoe zo’n boer volgens hen in elkaar zit.![]()
“Ik weet ook zeker dat ik perfect bij jou pas!!!1”quote:Op zondag 17 september 2023 20:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Of van die mensen die precies gaan beschrijven hoe zo’n boer volgens hen in elkaar zit.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat "gedichtje"
Richard heeft haast geen kapselOp dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
En ze vindt dat het gebied veel te bieden heeft! Zij wil daar wel wonen int beton!quote:Op zondag 17 september 2023 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Die Nathalie maakt wel kans met haar hele achtergrond en looks.![]()
Die zou ik meteen door de shredder doen.quote:Op zondag 17 september 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik weet ook zeker dat ik perfect bij jou pas!!!1”Kein gewalt! Wir sind das volk!
"Ik zag het gelijk,dit is mijn Piet"quote:Op zondag 17 september 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik weet ook zeker dat ik perfect bij jou pas!!!1”![]()
Nou joop, grijp die kansquote:Op zondag 17 september 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik weet ook zeker dat ik perfect bij jou pas!!!1”![]()
Bij gebrek aan een kapsel.quote:Op zondag 17 september 2023 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom heeft Haiko een hoofddoekje op?![]()
De mannen zijn onverbiddelijk hier.quote:Op zondag 17 september 2023 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zou ik meteen door de shredder doen.
Swipe je op Tinder ook zo?
SpieruwaliteitOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah, een pvv meeuw boven de openhaard.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Mensen met dialect die een ander dialect afkeuren. Sorry ik moest lachenquote:
Astrologie idioten
And I am a weapon of massive consumption
Hee! Fries is geen dialect.quote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen met dialect die een ander dialect afkeurend. Sorry ik moest lachen![]()
![]()
Nou idd.quote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Alsof we nog steeds naar B&B Vol Liefde zitten te kijken.
Ik moet zo lachen om dat droge voorlezen van je eigen geschreven woorden zonder gevoel of passie. Maar wel met lede ogen voorlezen dat je zeker weet dat je de rest van je leven met die gene wilt spenderenDon't call me Shirley![]()
Deze man had mee moeten doen met B&B dit seizoen met z’n spiritualiteitOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Neee wat een creeperige man.quote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef S_E het volgende:
Oh ja, onze sterrenbeelden passen bij elkaar. Trouwen?![]()
Bernice vindt iedereen kut ofzo? Hele tijd dat besmuikte lachjeAnd I am a weapon of massive consumption
Ben benieuwd hoe het met z'n zonnevlecht is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Fascination het volgende:
Deze man had mee moeten doen met B&B dit seizoen met z’n spiritualiteitBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
Camera voor je neus lijkt me best moeilijk.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik moet zo lachen om dat droge voorlezen van je eigen geschreven woorden zonder gevoel of passie. Maar wel met lede ogen voorlezen dat je zeker weet dat je de rest van je leven met die gene wilt spenderen
Ik moet op zoek naar een kreeft dus volgens de spiritiwaliteit.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef LaSpezia het volgende:
Ik ben vissen jij kreeft, dus 1 groot feest![]()
Ik wilde het niet zeggen maar ze komt met haar zus nogal kritisch en afkeurend over bij allesquote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bernice kijkt vies bij elke brief
Ja das waarquote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Camera voor je neus lijkt me best moeilijk.Don't call me Shirley![]()
Alleen geen witte pauwquote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Alsof we nog steeds naar B&B Vol Liefde zitten te kijken.
Ze is enorm zenuwachtig denk ik.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Bernice vindt iedereen kut ofzo? Hele tijd dat besmuikte lachje![]()
Het gehalte spiritualiteit neemt ook bij Boer zoekt vrouw toequote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Alsof we nog steeds naar B&B Vol Liefde zitten te kijken.Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vind veel brieven super creepy. Was dat vorige jaren ook al zo?Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Even lekker je longen eruit hoesten tijdens een tantra sessie!quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het met z'n zonnevlecht is.![]()
Dit kapsel
Dat is de kracht van dit programma, naast de ongemakkelijke mensen!quote:Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vind veel brieven super creepy. Was dat vorige jaren ook al zo?![]()
Die heeft nog geen idee joh.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Bernice vindt iedereen kut ofzo? Hele tijd dat besmuikte lachje![]()
Dit, met dat zeikerige Friese stemmetjequote:Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar ze komt met haar zus nogal kritisch en afkeurend over bij allesAnd I am a weapon of massive consumption
Of met je blote billen in het gras.quote:Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Even lekker je longen eruit hoesten tijdens een tantra sessie!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
Zou Bernice een Annemieke 2.0 zijn?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Welk land woon jij?quote:Op zondag 17 september 2023 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zou voor Yorick terug migreren naar NL als dat zijn tuin wasOp maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ja, moest daar ook aan denkenquote:
Is dit de nuchterheid van een Friese boer?
Ze is niet echt sociaal.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vorig seizoen was er immers ook zo'n blonde meid die het overal heel moeilijk mee had emotioneel. Daar heb ik niet weer zo zin in hoor"ik ben lelijk" "niemand wil mij" "ik ben gekwetst"
Don't call me Shirley![]()
Halfhalf.quote:Op zondag 17 september 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de nuchterheid van een Friese boer?
Ze is niet echt sociaal.
Je hebt ook heel enthousiaste Friezen hoor.![]()
![]()
Hier reageert Yvon wel goed vind ik.And I am a weapon of massive consumption
Oh Bernice. Meid. Open up.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Succes. Ik moet n steenbok hebben blijkbaar.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet op zoek naar een kreeft dus volgens de spiritiwaliteit.![]()
Niet meer nodigquote:Op zondag 17 september 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen zijn onverbiddelijk hier.
Swipe je op Tinder ook zo?.
Maar dit soort types passen zo niet bij mijKein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 17 september 2023 21:06 schreef Donna het volgende:
Pwoah... volgens mij is Bernice lastig om me om te gaan hoor.
We kunnen wel alvast quotes voorspellen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vorig seizoen was er immers ook zo'n blonde meid die het overal heel moeilijk mee had emotioneel. Daar heb ik niet weer zo zin in hoor"ik ben lelijk" "niemand wil mij" "ik ben gekwetst"
“Ik weet het niet.”
“Ik weet niet wat ik voel.”Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Yvon ziet de bui ook alweer hangen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:07 schreef Joop_W het volgende:
Yvon staat al in de streng toespreek modus, dat wordt wat.Your beauty never ever scared me.![]()
Tuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 21:07 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat denken jullie heeft Haiko de 26 jarige uitgekozen?![]()
![]()
Op de nationale tv met Yvon voor je neus is wel de hard way.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ze werpt zich op en hij zegt geen nee.quote:Op zondag 17 september 2023 21:07 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat denken jullie heeft Haiko de 26 jarige uitgekozen?![]()
"Ik ben verpest door mijn vorige relatie"quote:Op zondag 17 september 2023 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
We kunnen wel alvast quotes voorspellen.
“Ik weet het niet.”
“Ik weet niet wat ik voel.”Don't call me Shirley![]()
Ik dacht ook dat het meer haar eigen karakter was en is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Halfhalf.
Je hebt ook heel enthousiaste Friezen hoor.![]()
Bernice niet iigquote:Op zondag 17 september 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
"Ik ben verpest door mijn vorige relatie"![]()
-Ik vind het heel moeilijkquote:Op zondag 17 september 2023 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
We kunnen wel alvast quotes voorspellen.
“Ik weet het niet.”
“Ik weet niet wat ik voel.”
-Ik kan het nu niet
- misschien later![]()
Dit permanent. Hoe heeft die man twee zulke verschillende dochters
Lekker 24/7 binnen blijven. In je eentje.quote:Op zondag 17 september 2023 21:09 schreef S_E het volgende:
[..]
-Ik vind het heel moeilijk
-Ik kan het nu niet
- misschien laterOp maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Piet z'n dochters zijn immers ook blije Friezinnenquote:Op zondag 17 september 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het meer haar eigen karakter was en is.![]()
![]()
Dit soort 430 keer
Maar dit programma is voor socially awkward als Bernicequote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ze moeten types als Bernice weren uit dit programmaOp maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mooi man. Ze kan wel een man gebruiken die haar soms net even een zetje geeftquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik zie de ex van m'n beste vriend voorbij komen op een foto![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik zie de ex van m'n beste vriend voorbij komen op een foto
Wist je dit al?quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik zie de ex van m'n beste vriend voorbij komen op een foto
Jongen met een koeOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zij is gewoon type die juist niet overdonderd moet worden. Gewoon vrolijk energiek type en lekker nuchter. Niet iemand die het gevoel geeft dat ze eigenlijk meer hip ofzo moet zijn.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zij had beter 20 brieven kunnen krijgen.
Ik zou er zo doorheen vliegen.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mooi ook die idealistische beelden van een relatie trouwens, ook door Yvon volop gepropageerd.Alsof niet de meeste mensen over 2 jaar chagrijnig bij elkaar op de bank zitten en discussiëren over wie er vandaag de keuken mag schoonmaken.
![]()
Laat Bernice gewoon 10 mensen kiezen die haar doet denken aan haar pa. Dan ben je al een heel eind.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahhaquote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog een Michal Scott voor een topseizoen.Don't call me Shirley![]()
Volgende week gaan we echt los
Erger me nu al aan Bernice.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Genoeg jonge jongens die een momentje op tv ook niet vervelend vinden.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahha![]()
![]()
Of jonge vrouwen?quote:Op zondag 17 september 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Genoeg jonge jongens die een momentje op tv ook niet vervelend vinden.![]()
Ook, ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaringAnd I am a weapon of massive consumption
Daniel de ridder ja/nee is ook stuk makkelijkerquote:Op zondag 17 september 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zij had beter 20 brieven kunnen krijgen.
Ik zou er zo doorheen vliegen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Maar dat gevoel gaf deze Gerben haar toch juist niet? Hij deed z'n ding, los van haar gevoel. Ik kan me voorstellen dat dat wel bevrijdend voelt.quote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zij is gewoon type die juist niet overdonderd moet worden. Gewoon vrolijk energiek type en lekker nuchter. Niet iemand die het gevoel geeft dat ze eigenlijk meer hip ofzo moet zijn.Somebody that I used to know![]()
Selectie erna is meestal ook niet zoveel aan. Wel veel mooie vrouwen gezien trouwens.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef ijs. het volgende:
Die eerste aflevering kun je eigenlijk wel skippen.![]()
De Dwight hebben wel alquote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog een Michal Scott voor een topseizoen.![]()
![]()
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Revanches het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaring![]()
Ja daarom kan dat best wat worden.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dat gevoel gaf deze Gerben haar toch juist niet? Hij deed z'n ding, los van haar gevoel. Ik kan me voorstellen dat dat wel bevrijdend voelt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Erg serieus. Die types heb je ook.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Revanches het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaring![]()
Ik vind dat moment van 'hier is xxx' en dat er dan 10 gaan juichen in hun zondagse kleding na een kappersbezoek altijd heerlijk cringe en ongemakkelijk. Om van te genietenquote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef ijs. het volgende:
Die eerste aflevering kun je eigenlijk wel skippen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Neu, maar kan me niet voorstellen dat het niets met je ego doet wanneer zoveel mensen jou een brief schrijven, het is wel heel onderkoeld.quote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.And I am a weapon of massive consumption
Nee Prison Mikequote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahha![]()
![]()
Overdonderdquote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.![]()
Is gewoon overdonderd. Waarschijnlijk nog maagd en nooit iets met jongens gedaan, dan is alles eerder een opgave dan dat het leuk is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:20 schreef Revanches het volgende:
[..]
Neu, maar kan me niet voorstellen dat het niets met je ego doet wanneer zoveel mensen jou een brief schrijven, het is wel heel onderkoeld.![]()
Rustig topic..And I am a weapon of massive consumption
Het programma is in bepaalde mate ook wel uitgekauwd. Ik zie m’n aandacht ook wel wat versloffen, de laatste jaren.quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zus van 2 jaar ouder is al zwanger, vaak beginnen de eierstokken bij de jongere zus dan al vroeg te rammelen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
23 is toch ook veel te jong voor dit programma, slaat nergens op.![]()
Degelijk, tuttig, pretentieus, vertel ons meer.quote:Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die vrouw met die bril niks aan.Die vrienden pasten goed bij haar.
Beetje hautain op de een of andere manier. Vond het wel mooi dat ze de brieven goed lazen. Zijn ze nou aan het schrijven omdat ze zo graag in Frankrijk willen wonen of vinden ze ook nog iets interessant aan de vrouw.quote:Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die vrouw met die bril niks aan.Die vrienden pasten goed bij haar.
![]()
Maagd Herman was ook nog een groen blad en ontpopt zich geweldig tijdens het seizoen, niet te snel oordelen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
23 is toch ook veel te jong voor dit programma, slaat nergens op.![]()
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.quote:Op zondag 17 september 2023 23:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Beetje hautain op de een of andere manier. Vond het wel mooi dat ze de brieven goed lazen. Zijn ze nou aan het schrijven omdat ze zo graag in Frankrijk willen wonen of vinden ze ook nog iets interessant aan de vrouw.
Maar gewoon een vrouw met klasse.En dat wrijft bij sommigen soms.
Bernice gaat de liefde wel vinden, die ene actieve gast die ook met paarden werkte lijkt mij al een uiterst geschikte kandidaat, even afwachten of er een klik gaat zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door vrijgevochten op 18-09-2023 09:52:08 ]![]()
Ja, want haar zus was vast al zwanger toen ze zich opgaf...quote:Op zondag 17 september 2023 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zus van 2 jaar ouder is al zwanger, vaak beginnen de eierstokken bij de jongere zus dan al vroeg te rammelen.![]()
Ok, hier heb ik niet van terug.quote:Op maandag 18 september 2023 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want haar zus was vast al zwanger toen ze zich opgaf...![]()
Maar het kan wel meespelen als je ziet dat broers of zussen al vroeg aan huisje boompje beestje zijn begonnen.![]()
Klassieke vrouw. Past goed in Frankrijkquote:Op zondag 17 september 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.
![]()
![]()
Die kwam echt over als een valse nicht.quote:Op zondag 17 september 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.
Net even terug gekeken. Bernice..dat lijkt me een pruilerd die nooit tevreden is. Wat uiterlijk betreft snap ik de schrijvers wel, maar haar innerlijk kan nog wel eens een probleem worden.
Haico gun ik echt een leuke meid, lijkt me een hele leuke zachtaardige lieve vent.![]()
Mijn zoon liep langs en dacht eerst dat ik Ernst en Bobbie op had staan.
Ik denk dat die gast in Slowakije meer brieven zou hebben gekregen, als hij een andere woning had.
Types als Bernice horen haast standaard bij het programma. Ik sta er altijd van te kijken dat ze überhaupt mee durven doen.
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.![]()
Dat zou wel heel matig zijn, maar door de nieuwe manier van meten komt er denk ik nog wel een half miljoen bij.quote:Op maandag 18 september 2023 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.3 miljoen kijkers ook maar volgens kijcijfer Tina.
En dit:quote:Op maandag 18 september 2023 10:11 schreef S_E het volgende:
Brievenaflevering is ook by far de meest saaie aflevering![]()
Aangemeld door familielid en/of overgehaald. Of tijdens een moment van zwakte toch "fuckit" gedacht, om daarna weer goed gereformeerd sober te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Makiko het volgende:
Types als Bernice horen haast standaard bij het programma. Ik sta er altijd van te kijken dat ze überhaupt mee durven doen.
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Bij het voorstukje van volgende week heeft ze al praatjes dus het komt vast goed.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Makiko het volgende:
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.
Of ze die nukkigheid verliest weet ik echter nog niet.
Maar hij had wel zinnig commentaar. Brieven met verhalen zonder enige info over de schrijver?quote:Op maandag 18 september 2023 10:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die kwam echt over als een valse nicht.
Bernice en zus zaten pretentieus te neuzelen, alsof het allemaal niet goed was. Voor een meid dat nooit daglicht ziet.
Nee Haico heeft er 18. Verder wel ja.quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Claudia: 89
Richard: 60
Piet: 24
@:ama klopt hij zo?Your beauty never ever scared me.![]()
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%Your beauty never ever scared me.![]()
Jij bent wel echt fan.quote:Op maandag 18 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij had wel zinnig commentaar. Brieven met verhalen zonder enige info over de schrijver?
Bernice en zus zaten pretentieus te neuzelen, alsof het allemaal niet goed was. Voor een meid dat nooit daglicht ziet.![]()
![]()
quote:en dat terwijl @Pisces29 normaal zo positief is!
Ik heb maar eventjes gekeken, vind het brieven lezen nooit zo veel aan, maar Bernice heeft wel een beetje de buurmeisjeslook denk ik? Dat schijnt vaak wel gewaardeerd te worden. Wellicht ontdooit ze nog wat, zodra ze de liefde van haar leven gevonden heeft
If you can understand the me, then I can understand the you..🎶![]()
Heel erg girl next door ja. Al heeft ze wel een beetje een 1960-vibe over zich, wellicht dat dit moderne progressieve vrouwen afschrikt maar meer conservatieve mannen wel aanspreekt.quote:Op maandag 18 september 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en dat terwijl @:Pisces29 normaal zo positief is!
Ik heb maar eventjes gekeken, vind het brieven lezen nooit zo veel aan, maar Bernice heeft wel een beetje de buurmeisjeslook denk ik? Dat schijnt vaak wel gewaardeerd te worden. Wellicht ontdooit ze nog wat, zodra ze de liefde van haar leven gevonden heeft![]()
Niet teveel bemoeien met complexe onderwerpen maar gewoon lekker op de boerderij aan het werk. Het heeft wel wat.![]()
Aha, vandaar dat ze jou aanspreektquote:Op maandag 18 september 2023 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heel erg girl next door ja. Al heeft ze wel een beetje een 1960-vibe over zich, wellicht dat dit moderne progressieve vrouwen afschrikt maar meer conservatieve mannen wel aanspreekt.![]()
Niet teveel bemoeien met complexe onderwerpen maar gewoon lekker op de boerderij aan het werk. Het heeft wel wat.
Maar wie weet verrast ze ons nog met diepzinnige discussies. Denk toch dat in Zweden het boerenleven ook wel wat onder druk staat door alle klimaatproblematiek (al denk ik dat ze dat dan niet zullen uitzenden, het is wel feelgood tv)
De hamvraag van vandaag: ken je de eierbal?quote:Op maandag 18 september 2023 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ze jou aanspreekt
Maar wie weet verrast ze ons nog met diepzinnige discussies. Denk toch dat in Zweden het boerenleven ook wel wat onder druk staat door alle klimaatproblematiek (al denk ik dat ze dat dan niet zullen uitzenden, het is wel feelgood tv)
Concurrentie met Expeditie Robinson?quote:Op maandag 18 september 2023 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.3 miljoen kijkers ook maar volgens kijcijfer Tina.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik neem aan die van de frituur? Helaas is mijn frituur hier failliet gegaan voor ik hem kon testen. Of nou ja, hier heet het frietei, maar is volgens wiki ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 18 september 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hamvraag van vandaag: ken je de eierbal?
Mn moeder maakte vroeger wel vaak schotse eieren, dus een gehaktbal met een gekookt ei erin. Maar dat terzijde (het is hier natuurlijk geen sc)
Het is een stukje ontopicquote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik neem aan die van de frituur? Helaas is mijn frituur hier failliet gegaan voor ik hem kon testen. Of nou ja, hier heet het frietei, maar is volgens wiki ongeveer hetzelfde.
Mn moeder maakte vroeger wel vaak schotse eieren, dus een gehaktbal met een gekookt ei erin. Maar dat terzijde (het is hier natuurlijk geen sc)
Die Schotse eieren klinken ook leuk.quote:Op zondag 17 september 2023 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand waar ze zitten? Dat er een Groningse eierbal wordt geserveerd?
quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Hij is wat ouder geworden. Gok niet heel veel groter..![]()
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaaldquote:Op maandag 18 september 2023 18:52 schreef Donna het volgende:
De molen volgens iemand op Reddit die er in de buurt woont;
Het is de Westerveer te Spanbroek.
Dat was bij de voorstelronde.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%![]()
Nee ik snap wel wat je bedoelt, hij heeft wel een herkenbaar hoofd.in de haak.![]()
Die wentelteefjes van Fries suikerbrood ook.quote:Op maandag 18 september 2023 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaald![]()
Mag de volgende topic titel 'ik hou niet van achterkanten' heten? Zit net 3 minuten te kijken, zegt die Yvonne 'ik hou niet van achterkant koeien' (of zoiets), kwam grappig over.![]()
Ik vond het als Groninger zijnde wel leuk om te zienquote:Op maandag 18 september 2023 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaald![]()
Ja klopt!quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
De gerechten waren toch uit de omgeving waar de boeren in NL vandaan kwamen?!![]()
Oooh, dat verklaart het een en ander. Dat had ik gemist.quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
De gerechten waren toch uit de omgeving waar de boeren in NL vandaan kwamen?!Somebody that I used to know![]()
Misschien associeer je hem met Ernst van Ernst, Bobbie en de rest?quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Over het hoofddoekje van Haico. Ik had vantevoren nog even de voorstelaflevering gekeken, daar heeft hij hem even af. Dan is hij dus inderdaad kaal met net boven zijn voorhoofd nog een ronde pluk haar. Waar je dan naar blijft kijken en denkt die moet er af!![]()
misschien vind je 'm wat op Evert uit het vorige seizoen lijken? (al was die wel ouder). Ik ben nu ook benieuwd, hij heeft inderdaad best een klassieke kop.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
gevonden.hij is gewoon een combinatie van alle red hot chili peppers bij elkaar.
![]()
![]()
en er is niet veel nodig om hem in deze serie te toe voegen.
[ Bericht 18% gewijzigd door trui op 19-09-2023 16:39:11 ]in de haak.![]()
Ja echt niet houdbaar. En hij heeft op zich een prima hoofd, dus hop, weg met dat plukje!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Over het hoofddoekje van Haico. Ik had vantevoren nog even de voorstelaflevering gekeken, daar heeft hij hem even af. Dan is hij dus inderdaad kaal met net boven zijn voorhoofd nog een ronde pluk haar. Waar je dan naar blijft kijken en denkt die moet er af!in de haak.![]()
Helemaal, maar ik heb een beetje begrepen dat ie ook nog een vetzak is geweest en dat overwonnen heeft met hardlopen, voor de rest, tja, groter kun je hem niet maken, Yvonne is al klein en hij net zo, dan een vrouw (gemiddeld in Nederland de langste van de wereld) zoeken, hmmm.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:52 schreef trui het volgende:
[..]
Ja echt niet houdbaar. En hij heeft op zich een prima hoofd, dus hop, weg met dat plukje!![]()
Bizar hoeveel Bernice op Pam (van The Office) lijkt.
En Haico is best oké. Alle boeren eigenlijk wel dit jaar. Zit niks vreemds bij. Maar dat kan misschien nog komen als we er meer van gaan zien. En de kandidaten.![]()
Bergen aan Zee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef Burdie het volgende:
Waar in NL komt Claudia van origine vandaan eigenlijk?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: