SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Yvon grist gewoon even een mailtje uit zijn handen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Weinig brieven voor hem.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.![]()
Ik heb acht jaar in Groningen gewoond (en ben er ook alweer acht jaar weg), maar ik heb 'm nog nooit gehadquote:Op zondag 17 september 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging even kijken, nog nooit zo een eierbal gezien. Wow.Was wel een life goal voor me, maar niet gelukt. Collega van mij was er dol op. Wil 'm nog steeds wel een keer proberen, maar ik ben altijd op van die tijdstippen in Groningen dat ik er nog geen zin in heb (10 uur 's ochtends ofzo).
Somebody that I used to know![]()
Acht hele jaren? Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 17 september 2023 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb acht jaar in Groningen gewoond (en ben er ook alweer acht jaar weg), maar ik heb 'm nog nooit gehadWas wel een life goal voor me, maar niet gelukt. Collega van mij was er dol op. Wil 'm nog steeds wel een keer proberen, maar ik ben altijd op van die tijdstippen in Groningen dat ik er nog geen zin in heb (10 uur 's ochtends ofzo).
![]()
Google zegt dat hij ook populair in het oosten is, geen idee of het klopt.
Wat een leuk ding.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Was hij diegene die moest huilen omdat Yvon zo ging drammen over het alleen zijn oid?quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat weinig brieven, 24 en 18
Ze doen sowieso allemaal mee omdat dit een internationale editie is, toch? Of is er nog wel een selectieMuziek als eerste levensbehoefte![]()
Haico woont nog thuis en lijkt nul ervaring te hebben. Snap het wel.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
430Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
En deze meid dan? Zit ook het hele weekend binnen.quote:Op zondag 17 september 2023 20:40 schreef Ama het volgende:
Haico woont nog thuis en lijkt nul ervaring te hebben. Snap het wel.430 brieven van autistisch Nederland.
Ja, dacht het welquote:Op zondag 17 september 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij diegene die moest huilen omdat Yvon zo ging drammen over het alleen zijn oid?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
Dat gaat weer tenenkrommend worden bij Bernice. Weet ik nu al.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Scheelt wel beetje qua leeftijd.quote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En deze meid dan? Zit ook het hele weekend binnen.430 brieven van autistisch Nederland.
Your beauty never ever scared me.![]()
Allemaal Fok!ers die hebben geschrevenquote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En deze meid dan? Zit ook het hele weekend binnen.430 brieven van autistisch Nederland.
![]()
![]()
Ik dacht al, wat vliegt er nou voorbij dat raam, maar ze zitten dus blijkbaar in een molen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
Alleen maar voor het uiterlijk. Meer zat er niet in op basis van het filmpje.quote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik ben geïntrigeerd door die omgeving en het creepy gebouw van Richard
En dan is de gemiddelde tiener op straat knapper.quote:Op zondag 17 september 2023 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen maar voor het uiterlijk. Meer zat er niet in op basis van het filmpje.
Maar voor stille jongens die op haar lijken is het een match.
Kom jij uit het oosten?quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
60 maar?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Gezellig op de kerncentrale piepers eten..And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
“Geeft weinig informatie.”
Jan gooit hem weg, resoluut
Bernice: 430
Claudia: 89
Haico: 24
Richard: 60
Piet: 24
@Ama klopt hij zo?
[ Bericht 10% gewijzigd door AgnesGru op 17-09-2023 20:52:04 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oneens. Zij is puur natuur.quote:Op zondag 17 september 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan is de gemiddelde tiener op straat knapper.
Maar voor stille jongens die op haar lijken is het een match.![]()
Fijn dat steeds in je ooghoek te zien als je daar zit ook...quote:Op zondag 17 september 2023 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik word gek van die schaduw van die molenwiekMuziek als eerste levensbehoefte![]()
Wat een eikelsquote:Op zondag 17 september 2023 20:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik word gek van die schaduw van die molenwiek
60 & 24. Haico 18quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Bernice: 430
Claudia: 59
Haico: 24
Richard:
Piet:Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: