Maar dit programma is voor socially awkward als Bernicequote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ze moeten types als Bernice weren uit dit programma
Mooi man. Ze kan wel een man gebruiken die haar soms net even een zetje geeftquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik zie de ex van m'n beste vriend voorbij komen op een foto
quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Wist je dit al?quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Zij is gewoon type die juist niet overdonderd moet worden. Gewoon vrolijk energiek type en lekker nuchter. Niet iemand die het gevoel geeft dat ze eigenlijk meer hip ofzo moet zijn.quote:
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahhaquote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog een Michal Scott voor een topseizoen.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahha
Of jonge vrouwen?quote:Op zondag 17 september 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Genoeg jonge jongens die een momentje op tv ook niet vervelend vinden.
Ook, ja.quote:
Daniel de ridder ja/nee is ook stuk makkelijkerquote:Op zondag 17 september 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zij had beter 20 brieven kunnen krijgen.
Ik zou er zo doorheen vliegen.
Maar dat gevoel gaf deze Gerben haar toch juist niet? Hij deed z'n ding, los van haar gevoel. Ik kan me voorstellen dat dat wel bevrijdend voelt.quote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zij is gewoon type die juist niet overdonderd moet worden. Gewoon vrolijk energiek type en lekker nuchter. Niet iemand die het gevoel geeft dat ze eigenlijk meer hip ofzo moet zijn.
Selectie erna is meestal ook niet zoveel aan. Wel veel mooie vrouwen gezien trouwens.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef ijs. het volgende:
Die eerste aflevering kun je eigenlijk wel skippen.
De Dwight hebben wel alquote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog een Michal Scott voor een topseizoen.
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Revanches het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaring
Ja daarom kan dat best wat worden.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dat gevoel gaf deze Gerben haar toch juist niet? Hij deed z'n ding, los van haar gevoel. Ik kan me voorstellen dat dat wel bevrijdend voelt.
Erg serieus. Die types heb je ook.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Revanches het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaring
Ik vind dat moment van 'hier is xxx' en dat er dan 10 gaan juichen in hun zondagse kleding na een kappersbezoek altijd heerlijk cringe en ongemakkelijk. Om van te genietenquote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef ijs. het volgende:
Die eerste aflevering kun je eigenlijk wel skippen.
Neu, maar kan me niet voorstellen dat het niets met je ego doet wanneer zoveel mensen jou een brief schrijven, het is wel heel onderkoeld.quote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.
Nee Prison Mikequote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahha
Overdonderdquote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.
Is gewoon overdonderd. Waarschijnlijk nog maagd en nooit iets met jongens gedaan, dan is alles eerder een opgave dan dat het leuk is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:20 schreef Revanches het volgende:
[..]
Neu, maar kan me niet voorstellen dat het niets met je ego doet wanneer zoveel mensen jou een brief schrijven, het is wel heel onderkoeld.
Het programma is in bepaalde mate ook wel uitgekauwd. Ik zie m’n aandacht ook wel wat versloffen, de laatste jaren.quote:
Zus van 2 jaar ouder is al zwanger, vaak beginnen de eierstokken bij de jongere zus dan al vroeg te rammelen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
23 is toch ook veel te jong voor dit programma, slaat nergens op.
Degelijk, tuttig, pretentieus, vertel ons meer.quote:Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die vrouw met die bril niks aan.Die vrienden pasten goed bij haar.
Beetje hautain op de een of andere manier. Vond het wel mooi dat ze de brieven goed lazen. Zijn ze nou aan het schrijven omdat ze zo graag in Frankrijk willen wonen of vinden ze ook nog iets interessant aan de vrouw.quote:Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die vrouw met die bril niks aan.Die vrienden pasten goed bij haar.
Maagd Herman was ook nog een groen blad en ontpopt zich geweldig tijdens het seizoen, niet te snel oordelen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
23 is toch ook veel te jong voor dit programma, slaat nergens op.
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.quote:Op zondag 17 september 2023 23:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Beetje hautain op de een of andere manier. Vond het wel mooi dat ze de brieven goed lazen. Zijn ze nou aan het schrijven omdat ze zo graag in Frankrijk willen wonen of vinden ze ook nog iets interessant aan de vrouw.
Ja, want haar zus was vast al zwanger toen ze zich opgaf...quote:Op zondag 17 september 2023 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zus van 2 jaar ouder is al zwanger, vaak beginnen de eierstokken bij de jongere zus dan al vroeg te rammelen.
Ok, hier heb ik niet van terug.quote:Op maandag 18 september 2023 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want haar zus was vast al zwanger toen ze zich opgaf...
Klassieke vrouw. Past goed in Frankrijkquote:Op zondag 17 september 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.
Maar gewoon een vrouw met klasse.En dat wrijft bij sommigen soms.
Die kwam echt over als een valse nicht.quote:Op zondag 17 september 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.
Maar gewoon een vrouw met klasse.En dat wrijft bij sommigen soms.
Dat zou wel heel matig zijn, maar door de nieuwe manier van meten komt er denk ik nog wel een half miljoen bij.quote:Op maandag 18 september 2023 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.3 miljoen kijkers ook maar volgens kijcijfer Tina.
quote:Op maandag 18 september 2023 10:11 schreef S_E het volgende:
Brievenaflevering is ook by far de meest saaie aflevering
Aangemeld door familielid en/of overgehaald. Of tijdens een moment van zwakte toch "fuckit" gedacht, om daarna weer goed gereformeerd sober te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Makiko het volgende:
Types als Bernice horen haast standaard bij het programma. Ik sta er altijd van te kijken dat ze überhaupt mee durven doen.
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.
Bij het voorstukje van volgende week heeft ze al praatjes dus het komt vast goed.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Makiko het volgende:
Types als Bernice horen haast standaard bij het programma. Ik sta er altijd van te kijken dat ze überhaupt mee durven doen.
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.
Maar hij had wel zinnig commentaar. Brieven met verhalen zonder enige info over de schrijver?quote:Op maandag 18 september 2023 10:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die kwam echt over als een valse nicht.
Nee Haico heeft er 18. Verder wel ja.quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Bernice: 430
Claudia: 89
Haico: 24
Richard: 60
Piet: 24
@:ama klopt hij zo?
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Jij bent wel echt fan.quote:Op maandag 18 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij had wel zinnig commentaar. Brieven met verhalen zonder enige info over de schrijver?
Bernice en zus zaten pretentieus te neuzelen, alsof het allemaal niet goed was. Voor een meid dat nooit daglicht ziet.
quote:
Heel erg girl next door ja. Al heeft ze wel een beetje een 1960-vibe over zich, wellicht dat dit moderne progressieve vrouwen afschrikt maar meer conservatieve mannen wel aanspreekt.quote:Op maandag 18 september 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en dat terwijl @:Pisces29 normaal zo positief is!
Ik heb maar eventjes gekeken, vind het brieven lezen nooit zo veel aan, maar Bernice heeft wel een beetje de buurmeisjeslook denk ik? Dat schijnt vaak wel gewaardeerd te worden. Wellicht ontdooit ze nog wat, zodra ze de liefde van haar leven gevonden heeft
Aha, vandaar dat ze jou aanspreektquote:Op maandag 18 september 2023 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heel erg girl next door ja. Al heeft ze wel een beetje een 1960-vibe over zich, wellicht dat dit moderne progressieve vrouwen afschrikt maar meer conservatieve mannen wel aanspreekt.![]()
Niet teveel bemoeien met complexe onderwerpen maar gewoon lekker op de boerderij aan het werk. Het heeft wel wat.
De hamvraag van vandaag: ken je de eierbal?quote:Op maandag 18 september 2023 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ze jou aanspreekt
Maar wie weet verrast ze ons nog met diepzinnige discussies. Denk toch dat in Zweden het boerenleven ook wel wat onder druk staat door alle klimaatproblematiek (al denk ik dat ze dat dan niet zullen uitzenden, het is wel feelgood tv)
Concurrentie met Expeditie Robinson?quote:Op maandag 18 september 2023 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.3 miljoen kijkers ook maar volgens kijcijfer Tina.
Ik neem aan die van de frituur? Helaas is mijn frituur hier failliet gegaan voor ik hem kon testen. Of nou ja, hier heet het frietei, maar is volgens wiki ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 18 september 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hamvraag van vandaag: ken je de eierbal?
Het is een stukje ontopicquote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik neem aan die van de frituur? Helaas is mijn frituur hier failliet gegaan voor ik hem kon testen. Of nou ja, hier heet het frietei, maar is volgens wiki ongeveer hetzelfde.
Mn moeder maakte vroeger wel vaak schotse eieren, dus een gehaktbal met een gekookt ei erin. Maar dat terzijde (het is hier natuurlijk geen sc)
Die Schotse eieren klinken ook leuk.quote:Op zondag 17 september 2023 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand waar ze zitten? Dat er een Groningse eierbal wordt geserveerd?
quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaaldquote:Op maandag 18 september 2023 18:52 schreef Donna het volgende:
De molen volgens iemand op Reddit die er in de buurt woont;
Het is de Westerveer te Spanbroek.
Dat was bij de voorstelronde.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Die wentelteefjes van Fries suikerbrood ook.quote:Op maandag 18 september 2023 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaald
Ik vond het als Groninger zijnde wel leuk om te zienquote:Op maandag 18 september 2023 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaald
Ja klopt!quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
De gerechten waren toch uit de omgeving waar de boeren in NL vandaan kwamen?!
Oooh, dat verklaart het een en ander. Dat had ik gemist.quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
De gerechten waren toch uit de omgeving waar de boeren in NL vandaan kwamen?!
Misschien associeer je hem met Ernst van Ernst, Bobbie en de rest?quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
misschien vind je 'm wat op Evert uit het vorige seizoen lijken? (al was die wel ouder). Ik ben nu ook benieuwd, hij heeft inderdaad best een klassieke kop.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Ja echt niet houdbaar. En hij heeft op zich een prima hoofd, dus hop, weg met dat plukje!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Over het hoofddoekje van Haico. Ik had vantevoren nog even de voorstelaflevering gekeken, daar heeft hij hem even af. Dan is hij dus inderdaad kaal met net boven zijn voorhoofd nog een ronde pluk haar. Waar je dan naar blijft kijken en denkt die moet er af!
Helemaal, maar ik heb een beetje begrepen dat ie ook nog een vetzak is geweest en dat overwonnen heeft met hardlopen, voor de rest, tja, groter kun je hem niet maken, Yvonne is al klein en hij net zo, dan een vrouw (gemiddeld in Nederland de langste van de wereld) zoeken, hmmm.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:52 schreef trui het volgende:
[..]
Ja echt niet houdbaar. En hij heeft op zich een prima hoofd, dus hop, weg met dat plukje!
Bergen aan Zee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef Burdie het volgende:
Waar in NL komt Claudia van origine vandaan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |