Maar dit programma is voor socially awkward als Bernicequote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ze moeten types als Bernice weren uit dit programma
Mooi man. Ze kan wel een man gebruiken die haar soms net even een zetje geeftquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Ik zie de ex van m'n beste vriend voorbij komen op een foto
quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Wist je dit al?quote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
Zij is gewoon type die juist niet overdonderd moet worden. Gewoon vrolijk energiek type en lekker nuchter. Niet iemand die het gevoel geeft dat ze eigenlijk meer hip ofzo moet zijn.quote:
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahhaquote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog een Michal Scott voor een topseizoen.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahha
Of jonge vrouwen?quote:Op zondag 17 september 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Genoeg jonge jongens die een momentje op tv ook niet vervelend vinden.
Ook, ja.quote:
Daniel de ridder ja/nee is ook stuk makkelijkerquote:Op zondag 17 september 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zij had beter 20 brieven kunnen krijgen.
Ik zou er zo doorheen vliegen.
Maar dat gevoel gaf deze Gerben haar toch juist niet? Hij deed z'n ding, los van haar gevoel. Ik kan me voorstellen dat dat wel bevrijdend voelt.quote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zij is gewoon type die juist niet overdonderd moet worden. Gewoon vrolijk energiek type en lekker nuchter. Niet iemand die het gevoel geeft dat ze eigenlijk meer hip ofzo moet zijn.
Selectie erna is meestal ook niet zoveel aan. Wel veel mooie vrouwen gezien trouwens.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef ijs. het volgende:
Die eerste aflevering kun je eigenlijk wel skippen.
De Dwight hebben wel alquote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog een Michal Scott voor een topseizoen.
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Revanches het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaring
Ja daarom kan dat best wat worden.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dat gevoel gaf deze Gerben haar toch juist niet? Hij deed z'n ding, los van haar gevoel. Ik kan me voorstellen dat dat wel bevrijdend voelt.
Erg serieus. Die types heb je ook.quote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef Revanches het volgende:
Vind het wel bijzonder dat Bernice zo zwaar op de hand is voor een jonge meid met nauwelijks relatie ervaring
Ik vind dat moment van 'hier is xxx' en dat er dan 10 gaan juichen in hun zondagse kleding na een kappersbezoek altijd heerlijk cringe en ongemakkelijk. Om van te genietenquote:Op zondag 17 september 2023 21:16 schreef ijs. het volgende:
Die eerste aflevering kun je eigenlijk wel skippen.
Neu, maar kan me niet voorstellen dat het niets met je ego doet wanneer zoveel mensen jou een brief schrijven, het is wel heel onderkoeld.quote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.
Nee Prison Mikequote:Op zondag 17 september 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Haiko lijkt wel beetje op date Mike met dat mutsje hahahahahha
Overdonderdquote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zag er een beetje depri uit ja. We zijn nou eenmaal niet allemaal van nature altijd vrolijk en blij.
Is gewoon overdonderd. Waarschijnlijk nog maagd en nooit iets met jongens gedaan, dan is alles eerder een opgave dan dat het leuk is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:20 schreef Revanches het volgende:
[..]
Neu, maar kan me niet voorstellen dat het niets met je ego doet wanneer zoveel mensen jou een brief schrijven, het is wel heel onderkoeld.
Het programma is in bepaalde mate ook wel uitgekauwd. Ik zie m’n aandacht ook wel wat versloffen, de laatste jaren.quote:
Zus van 2 jaar ouder is al zwanger, vaak beginnen de eierstokken bij de jongere zus dan al vroeg te rammelen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
23 is toch ook veel te jong voor dit programma, slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |