quote:Op zondag 17 september 2023 14:39 schreef Nizno het volgende:
hop Max naar P1 straks en genoeg voorsprong maken in 20 rondes en dan hoppa gratis pit
Dit was altijd zo gelopenquote:
Komt nog wel een SCquote:
Vraag me af of Mercedes daar wel mee weg komt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leclerc genaaid omdat Hamilton moet double stacken
Tsja straf voor Lewis heeft Sjarrel niks aanquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag me af of Mercedes daar wel mee weg komt.
omdat Hamilton in de weg zat en ze anders een unsafe release haddenquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik meende dat ze Leclerc op de krik lieten staan, waarom was dat dan?
Precies. Je wéét dan "iedereen" gaat pitten bij een SC en dat je zo in de problemen komt met het verkeer.quote:
Ga je zien dat het zo gaat regenen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel lachen als Max straks toch zn 11 binnen hengelt...
Juist wel, inhalen is moeilijk hier, treintje rijden. En kans op nog een SC is heel hoog.quote:
Ja, als hij nu naar een nieuwe set mediums was gegaan was het ook een lange rit...quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het verstandig dat Max niet gepit heeft. Kijk maar hoever je komt en ik denk dat ze sowieso voorbij Alonso komen.
Ze kunnen de krik toch wel laten zakken?quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat Hamilton in de weg zat en ze anders een unsafe release hadden
Die ging daar ook bewust rijden. ben benieuwd of ze daar ook iets voor hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat Hamilton in de weg zat en ze anders een unsafe release hadden
Gepiepeld door expres trage Lewis. Nadat hij zelf expres traag was om Russell te piepelen.quote:
Of hij nu 4,6 of 10 wordt, dat maakt weinig uit. Als er nu nog een sc komt, is podium mogelijkquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het verstandig dat Max niet gepit heeft. Kijk maar hoever je komt en ik denk dat ze sowieso voorbij Alonso komen.
Met de harde band wilden ze sowieso pas laat in de race pitten, bter om je zo vroeg in de wedstrijd aan dat schema te houden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 17 september 2023 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz moet de boel op gaan houden
Yup.quote:
Toch teveel gepusht?quote:Op zondag 17 september 2023 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Hmmm.. misschien zijn de banden van max toch verder op dan verwacht
denk niet dat dit veel met de temp te maken heeft dan wel met de bandjes die ouder wordenquote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Nattekat het volgende:
RB en banden op temperatuur krijgen is wel een dingetje
Yupsquote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie haalde buiten de baan in
Laurel en Hardy?quote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton en track limits. Noem een iconischer duo
Combinatiequote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat dit veel met de temp te maken heeft dan wel met de bandjes die ouder worden
Hij sluit aan bij Carlos 🤩😍🥳quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Nizno het volgende:
Max naar binnen nu anders is het echt drama
moet is wel minstens 8 punten uitlopen op Perez, toch?quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen zit al in Japan met zijn hoofd.
kom op die banden zijn oud en afquote:
Het was toch al dramatisch.quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Nizno het volgende:
Max naar binnen nu anders is het echt drama
Dat is wel het domste wat je nu kunt doen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn oma zou deze Red Bulls nog inhalen in haar scootmobiel, pit maar gewoon nu.
Ja Max kan rekenenquote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen zit al in Japan met zijn hoofd.
in vergelijk bij de rest? jaquote:
Volgetankte wagens. De banden zijn niet op maar hebben wel al redelijk slijtage.quote:
En wat voor zin heeft het om dan nu te pitten? Dan kom je zo op p15 ofzo de baan weer op.quote:
En moet je daarna waarschijnlijk nog een keer stoppen...quote:Op zondag 17 september 2023 14:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En wat voor zin heeft het om dan nu te pitten? Dan kom je zo op p15 ofzo de baan weer op.
Het moet gaan regenen!quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En dan? Max in de pits, de rest rijdt door.
De Red Bull valt me niet tegen eerlijk gezegd. Goed, als je op banden van 20 ronden oud rijdt tussen mensen met vers rubber dan kun je weinig doen verder.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat de Red Bull zo slecht is hier.
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
VER is bijna de langzaamste van het hele veld.
Perez doet het primaquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
Red Bull gaat zo niet eens de top 10 halen
Ja, bij een rolschaatswedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.
Nu niet meer overigens.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.
Met de oudste banden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
VER is bijna de langzaamste van het hele veld.
Inderdaad, we moeten het zien als herstelbetalingen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar hij ook geen advantage omdat hij een person of color is.
Ja, bizar weer dit. Niet eens "noted".quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Ok, inhalen buiten de baan mag dus. Als je Hamilton heet.
Toto heeft weer een mail verstuurdquote:Op zondag 17 september 2023 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bizar weer dit. Niets een noted
Je lijkt Toto wel, die geilt ook op elk kleine succesje van Lewis terwijl Russell 't steeds een stuk beter doet.quote:
Chevy heeft niet zoveel met Russellquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je lijkt Toto wel, die geilt ook op elk kleine succesje van Lewis terwijl Russell 't steeds een stuk beter doet.
Leclerc werd genaaid door Mercedes double stackquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef YellowBlacks het volgende:
Tactiek van Ferrari klopt ook helemaal niet. Sainz wel no1, maar Leclerc op 5
thats what i saidquote:Op zondag 17 september 2023 14:58 schreef Donna het volgende:
Bij Viaplay weten ze het verschil tussen mits en tenzij ook niet.
vreemd hoor.....zit gary connely er weer ?quote:Op zondag 17 september 2023 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bizar weer dit. Niets een noted
Ja en verloor nog dom een plek aan Hamilton. Lijkt nu wat te sparen om niet in de vuile lucht te zittenquote:Op zondag 17 september 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc werd genaaid door Mercedes double stack
gratiez en het snelste om bij te blijven. Sky loopt bij mij ver achterquote:
En dat code rood niet bestaat in F1. Echt every time. Welke koekwaus van de twee is dat elke keer.quote:Op zondag 17 september 2023 14:58 schreef Donna het volgende:
Bij Viaplay weten ze het verschil tussen mits en tenzij ook niet.
Altijd leuk om er bij dat soort mensen een vermits in te gooien.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef -XOR- het volgende:
Melroy weet het verschil tussen stemloze en stemhebbende medeklinkers niet en Nelson haalt mits en tenzij door elkaar.
Viaplay rotzooi.
Yup maar VER kreeg ook niks gisteren dus iedereen is in de war daar blijkbaar.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
vreemd hoor.....zit gary connely er weer ?
We hebben Goatifi nodigquote:Op zondag 17 september 2023 15:00 schreef Mothzor het volgende:
Sargeant heeft deze race voor iedereen lam geslagen. Alle tactiek uit de wedstrijd gehaald.
Mercedes ook!quote:
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wat raar, dat willen andere coureurs nooit
Daarvóór was het ook weinig enerverend hoor..quote:
ja heel goed he dat Max eindelijk eens niet zo snel er uit kwam...quote:
Die was er vanaf ronde 2 al uitquote:Op zondag 17 september 2023 15:00 schreef Mothzor het volgende:
Sargeant heeft deze race voor iedereen lam geslagen. Alle tactiek uit de wedstrijd gehaald.
Dat is logisch in een eerste stint. Het strategische aspect maakt dit soort races normaal interessant.quote:Op zondag 17 september 2023 15:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarvóór was het ook weinig enerverend hoor..
Dat gaan ze hier niet doen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:03 schreef Rianne84 het volgende:
Een rood vlagje zou nog interessant zijn
Interssantere persoonlijkheid? Hij leest voor het slapen gaan elke avond nog even het pershandboek van Mercedes, er komt voor de rest weinig persoonlijkheid uit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Russell is misschien puur op snelheid minder dan Norris maar ondanks dat hij strontvervelend is wel een interessantere persoonlijkheid.
De strijd is saai door de Safety Car. Alle tactiek mbt stops is uit de wedstrijd gehaald, nu gewoon een optocht.quote:Op zondag 17 september 2023 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heel goed he dat Max eindelijk eens niet zo snel er uit kwam...
dit maakt zelfs de strijd om de plekken 2 tot 11 saai
Interessante coureur vooral.quote:Op zondag 17 september 2023 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Russell is misschien puur op snelheid minder dan Norris maar ondanks dat hij strontvervelend is wel een interessantere persoonlijkheid.
quote:Op zondag 17 september 2023 15:04 schreef Zorro het volgende:
Hopelijk komt Red Bull volgende race ook niet vooruit, dit is toch de spanning waar iedereen op zit te wachten
Het is gewoon een kut baanquote:
ja droom verderquote:Op zondag 17 september 2023 15:04 schreef Zorro het volgende:
Hopelijk komt Red Bull volgende race ook niet vooruit, dit is toch de spanning waar iedereen op zit te wachten
Nopequote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Verstappen heeft niet gepit bij de SC??
nopequote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef TjjWester het volgende:
jawel maar zn oude banden gehoudenquote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Nee, Perez ook niet, maar die waren ook op hard gestart, zou ook wel zonde zijn. Alleen dit werkt ook niet.quote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Leuk om andere vooraan te zien rijden. Maar om van spanning te spreken 😂quote:Op zondag 17 september 2023 15:04 schreef Zorro het volgende:
Nee. Overduidelijk niet. Perez ook niet.quote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef TjjWester het volgende:
even een nieuw blikje redbull meegenomenquote:
Ik lees net dat Max laatste is als hij nu gaat pitten. dat is pas helemaal zonde.quote:Op zondag 17 september 2023 15:06 schreef PS. het volgende:
Max naar binnen voor mediums
[..]
Nee, Perez ook niet, maar die waren ook op hard gestart, zou ook wel zonde zijn. Alleen dit werkt ook niet.
Ik moet een sarcasm tag plaatsen geloof ikquote:Op zondag 17 september 2023 15:06 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Leuk om andere vooraan te zien rijden. Maar om van spanning te spreken 😂
Gestart op hard en verloren. RIP recordreeksen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Ja, wat en spanning.quote:Op zondag 17 september 2023 15:04 schreef Zorro het volgende:
Achteraf gezien gewoon de verkeerde strategie om op hard te starten, maar ja je moet wat gokken als je in het middenveld start.quote:Op zondag 17 september 2023 15:06 schreef PS. het volgende:
Max naar binnen voor mediums
[..]
Nee, Perez ook niet, maar die waren ook op hard gestart, zou ook wel zonde zijn. Alleen dit werkt ook niet.
Kennelijkquote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Maar Hamilton mag dus buiten de baan inhalen?
Correct.quote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Yup, wel vaker het geval toch?quote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Russell mocht dat ook.quote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Perez deed niet zo veel... Ocon en Alonso gewoonquote:
Toto gebruikt het accoutn van Vowlesquote:Op zondag 17 september 2023 15:08 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij is Toto zijn mail ban verlopen.
Lewis komt weer weg met van alles.
Perez blokte mooiquote:Op zondag 17 september 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Perez deed niet zo veel... Ocon en Alonso gewoon
Ja het enige beetje spektakel komt eigenlijk voort uit het feit dat Perez op oude banden rijdt.quote:Op zondag 17 september 2023 15:08 schreef PS. het volgende:
Mensen die zeuren over een saaie race
Dit was mooi
Sainz mag winnenquote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
Als het zo eindigt ben ik een tevreden man met Russell en Norris in de manager
Hoewel, Sainz die twee plekken terugvalt mag ook wel
Een SC waarbij iedereen gaat pitten en max doortuft op zijn nieuwe bandenquote:Op zondag 17 september 2023 15:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit word m niet voor Max, of er moet een wonder gebeuren.
Het is Hamiltonquote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Misschien wil Sargaent nog wel een nieuwe neus.quote:Op zondag 17 september 2023 15:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een SC waarbij iedereen gaat pitten en max doortuft op zijn nieuwe banden![]()
![]()
![]()
nog een?quote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien wil Sargaent nog wel een nieuwe neus.
*Belt Latifi.quote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien wil Sargaent nog wel een nieuwe neus.
2008 beldequote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lawson even in de muur laten parkeren voor een rode vlag lijkt me de beste optie
NEEquote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lawson even in de muur laten parkeren voor een rode vlag lijkt me de beste optie
ocon zit er nog 8 seconde achterquote:Op zondag 17 september 2023 15:12 schreef Nizno het volgende:
En nu krijgt Max hetzelfde te verduren als dat Perez net had
Dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 17 september 2023 15:12 schreef Nizno het volgende:
En nu krijgt Max hetzelfde te verduren als dat Perez net had
Max gaat binnenquote:Op zondag 17 september 2023 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ocon zit er nog 8 seconde achter
Dat kwam alleen maar doordat Perez een gat lietquote:Op zondag 17 september 2023 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ocon zit er nog 8 seconde achter
Nou, dolletjes hoorquote:Op zondag 17 september 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Bull volledig achteraan, wel eens een keertje leuk
Verstappen rijdt inmiddels op P15 maar ik denk niet dat je dat bedoeldequote:Op zondag 17 september 2023 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen inmiddels 8,5s voor Perez. Zou lekker zijn als dat naar 15 gebracht kan worden.
die rijden het uitquote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
moet de rest nog een keer stoppen of rijden die op hards uit?
Die rijden hem uitquote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
Jammerquote:
Die rijden uit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
Die rijden hem uit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon veel risico genomen in de hoop op een rode vlag of safety car op het juiste moment. Je had niks bij de start, auto niet goed genoeg om naar voren rijden. Dan maar een alles of niet strategy.quote:Op zondag 17 september 2023 15:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een totale miskleun van RB dit weekend.
Je kan ook zeggen, hij kan er voorbij omdat hij het niet haalde.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef PS. het volgende:
Maar nog even over Hamilton die zogenaamd ingehaald zou hebben buiten de baan, het topic gaat weer helemaal los hier.
Maar hij was er al voorbij, je zou iets kunnen zeggen over de tracklimits, maar hij dondert daar zo hard over de kerbs dat hij nooit veel gewonnen kan hebben.
[ afbeelding ]
Uitrijden.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef _UserName_ het volgende:
dit idd.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon veel risico genomen in de hoop op een rode vlag of safety car op het juiste moment. Je had niks bij de start, auto niet goed genoeg om naar voren rijden. Dan maar een alles of niet strategy.
Nah die RB was sowieso veel trager, dat zag je ook wel aan hoe hij Max voorbij ging. Hij heeft er nauwelijks wat mee gewonnen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, hij kan er voorbij omdat hij het niet haalde.
Dat niet eens. Ze konden niet toen al naar medium, en alle anderen kregen een gratis stop. Gewoon pech.quote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon veel risico genomen in de hoop op een rode vlag of safety car op het juiste moment. Je had niks bij de start, auto niet goed genoeg om naar voren rijden. Dan maar een alles of niet strategy.
Heeft ie idd lang niet kunnen uittesten hoe goed die ook alweer zijnquote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verstappen kan wel zo aan zijn inhaalskills werken
Sommige zijn ook nooit tevredenquote:Op zondag 17 september 2023 15:16 schreef Mothzor het volgende:
Iedereen was de redbull dominantie zat, wint er een ander en is het alsnog de saaiste race van het seizoen 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |