En wat voor zin heeft het om dan nu te pitten? Dan kom je zo op p15 ofzo de baan weer op.quote:
En moet je daarna waarschijnlijk nog een keer stoppen...quote:Op zondag 17 september 2023 14:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En wat voor zin heeft het om dan nu te pitten? Dan kom je zo op p15 ofzo de baan weer op.
Het moet gaan regenen!quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En dan? Max in de pits, de rest rijdt door.
De Red Bull valt me niet tegen eerlijk gezegd. Goed, als je op banden van 20 ronden oud rijdt tussen mensen met vers rubber dan kun je weinig doen verder.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat de Red Bull zo slecht is hier.
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
VER is bijna de langzaamste van het hele veld.
Perez doet het primaquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
Red Bull gaat zo niet eens de top 10 halen
Ja, bij een rolschaatswedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.
Nu niet meer overigens.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.
Met de oudste banden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
VER is bijna de langzaamste van het hele veld.
Inderdaad, we moeten het zien als herstelbetalingen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar hij ook geen advantage omdat hij een person of color is.
Ja, bizar weer dit. Niet eens "noted".quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Ok, inhalen buiten de baan mag dus. Als je Hamilton heet.
Toto heeft weer een mail verstuurdquote:Op zondag 17 september 2023 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bizar weer dit. Niets een noted
Je lijkt Toto wel, die geilt ook op elk kleine succesje van Lewis terwijl Russell 't steeds een stuk beter doet.quote:
Chevy heeft niet zoveel met Russellquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je lijkt Toto wel, die geilt ook op elk kleine succesje van Lewis terwijl Russell 't steeds een stuk beter doet.
Leclerc werd genaaid door Mercedes double stackquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef YellowBlacks het volgende:
Tactiek van Ferrari klopt ook helemaal niet. Sainz wel no1, maar Leclerc op 5
thats what i saidquote:Op zondag 17 september 2023 14:58 schreef Donna het volgende:
Bij Viaplay weten ze het verschil tussen mits en tenzij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |