Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
VER is bijna de langzaamste van het hele veld.
Perez doet het primaquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
Red Bull gaat zo niet eens de top 10 halen
Ja, bij een rolschaatswedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.
Nu niet meer overigens.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou lezen zou ik nooit voor mogelijk hebben gehouden.
Met de oudste banden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
VER is bijna de langzaamste van het hele veld.
Inderdaad, we moeten het zien als herstelbetalingen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar hij ook geen advantage omdat hij een person of color is.
Ja, bizar weer dit. Niet eens "noted".quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Ok, inhalen buiten de baan mag dus. Als je Hamilton heet.
Toto heeft weer een mail verstuurdquote:Op zondag 17 september 2023 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bizar weer dit. Niets een noted
Je lijkt Toto wel, die geilt ook op elk kleine succesje van Lewis terwijl Russell 't steeds een stuk beter doet.quote:
Chevy heeft niet zoveel met Russellquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je lijkt Toto wel, die geilt ook op elk kleine succesje van Lewis terwijl Russell 't steeds een stuk beter doet.
Leclerc werd genaaid door Mercedes double stackquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef YellowBlacks het volgende:
Tactiek van Ferrari klopt ook helemaal niet. Sainz wel no1, maar Leclerc op 5
thats what i saidquote:Op zondag 17 september 2023 14:58 schreef Donna het volgende:
Bij Viaplay weten ze het verschil tussen mits en tenzij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |