quote:Op zondag 17 september 2023 14:39 schreef Nizno het volgende:
hop Max naar P1 straks en genoeg voorsprong maken in 20 rondes en dan hoppa gratis pit
Dit was altijd zo gelopenquote:
Komt nog wel een SCquote:
Vraag me af of Mercedes daar wel mee weg komt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leclerc genaaid omdat Hamilton moet double stacken
Tsja straf voor Lewis heeft Sjarrel niks aanquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag me af of Mercedes daar wel mee weg komt.
omdat Hamilton in de weg zat en ze anders een unsafe release haddenquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik meende dat ze Leclerc op de krik lieten staan, waarom was dat dan?
Precies. Je wéét dan "iedereen" gaat pitten bij een SC en dat je zo in de problemen komt met het verkeer.quote:
Ga je zien dat het zo gaat regenen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nizno het volgende:
Ik ga wel lachen als Max straks toch zn 11 binnen hengelt...
Juist wel, inhalen is moeilijk hier, treintje rijden. En kans op nog een SC is heel hoog.quote:
Ja, als hij nu naar een nieuwe set mediums was gegaan was het ook een lange rit...quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het verstandig dat Max niet gepit heeft. Kijk maar hoever je komt en ik denk dat ze sowieso voorbij Alonso komen.
Ze kunnen de krik toch wel laten zakken?quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat Hamilton in de weg zat en ze anders een unsafe release hadden
Die ging daar ook bewust rijden. ben benieuwd of ze daar ook iets voor hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat Hamilton in de weg zat en ze anders een unsafe release hadden
Gepiepeld door expres trage Lewis. Nadat hij zelf expres traag was om Russell te piepelen.quote:
Of hij nu 4,6 of 10 wordt, dat maakt weinig uit. Als er nu nog een sc komt, is podium mogelijkquote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het verstandig dat Max niet gepit heeft. Kijk maar hoever je komt en ik denk dat ze sowieso voorbij Alonso komen.
Met de harde band wilden ze sowieso pas laat in de race pitten, bter om je zo vroeg in de wedstrijd aan dat schema te houden.quote:Op zondag 17 september 2023 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 17 september 2023 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz moet de boel op gaan houden
Yup.quote:
Toch teveel gepusht?quote:Op zondag 17 september 2023 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Hmmm.. misschien zijn de banden van max toch verder op dan verwacht
denk niet dat dit veel met de temp te maken heeft dan wel met de bandjes die ouder wordenquote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Nattekat het volgende:
RB en banden op temperatuur krijgen is wel een dingetje
Yupsquote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie haalde buiten de baan in
Laurel en Hardy?quote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton en track limits. Noem een iconischer duo
Combinatiequote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat dit veel met de temp te maken heeft dan wel met de bandjes die ouder worden
Hij sluit aan bij Carlos 🤩😍🥳quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Nizno het volgende:
Max naar binnen nu anders is het echt drama
moet is wel minstens 8 punten uitlopen op Perez, toch?quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen zit al in Japan met zijn hoofd.
kom op die banden zijn oud en afquote:
Het was toch al dramatisch.quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Nizno het volgende:
Max naar binnen nu anders is het echt drama
Dat is wel het domste wat je nu kunt doen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn oma zou deze Red Bulls nog inhalen in haar scootmobiel, pit maar gewoon nu.
Ja Max kan rekenenquote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen zit al in Japan met zijn hoofd.
in vergelijk bij de rest? jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |