Dat is sowieso een nare eigenschap van Max.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef Newone82 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik mij dit weekend wel een klein beetje irriteer aan Max.
Heel het jaar gaat het hem voor de wind en nu gaat het eventjes slecht en loopt die alleen maar te vloeken/tieren over de radio.
Ja, winnaarsmentaliteit, dat snap ik.
Maar als Hamilton dit doet dan zeggen we allemaal "Huilie Huilie'.
Je kan niet altijd de beste zijn, punt.
Jammer idd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is sowieso een nare eigenschap van Max.
Ode to the Bouncerquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
De Merc stuitert weer flink ...
Waren daar de regels niet voor aangepast?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
De Merc stuitert weer flink ...
Dank je. Was mij nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ze zitten er gewoon niet bij dit weekend. Maakt ook niks.
Kunt niet altijd de beste zijn.
We racen niet meer in Europa.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef Mano_ het volgende:
Lekker man, ik dacht dat de kwali om 16u begon
Nou ja, blijkbaar is er wat vertraging geweest, dus alleen Q1 gemist
Kans om wk te worden in Japan was toch al kleinquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou en als Max keertje een race niet wint, heeft toch nog riante voorsprong
dan maar niet in Japan wereldkampioen
Verstappen volgens F1TVquote:
Circuit ligt auto niet. Kunnen we pas volgende week zeggen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:03 schreef vosss het volgende:
Red Bull heeft de vloer aan moeten passen voor dit weekend toch?
Balen wel weer dat de FIA de spelregels gedurende een seizoen aanpast.
Toto heeft een mail gestuurdquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:03 schreef vosss het volgende:
Red Bull heeft de vloer aan moeten passen voor dit weekend toch?
Balen wel weer dat de FIA de spelregels gedurende een seizoen aanpast.
Ik zou het eerder bijzonder vinden als hij tevreden zou zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft er ook de pest in.
Ik zit inmiddels op +6. Inb4 een viesmad Max die vanaf plek 14 ofzo moet komen.quote:
Spambox bij de FIA weer vol dus.quote:
Ik hou het op +3quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op +6. Inb4 een viesmad Max die vanaf plek 14 ofzo moet komen.
Ik ben tegen geweld.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Misschien kan hij Max even een schop onder z'n kont geven
Totaal offday Max en Red Bull.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Typisch Ferrariquote:
Een echt rijderscircuit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Zwoerd het volgende:
Max en Singapore is een dramatische combinatie.
Geen goed nieuws.quote:
Heel slecht ja, 2 podiums, een verloren podium doordat de Ferrari’s in hem crashten en een verloren pole vorig jaar met 1,5 seconden voorsprong door een fout van het team.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Zwoerd het volgende:
Max en Singapore is een dramatische combinatie.
Zit in de kledingbusiness..quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?
In Hellendoornquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het zijn fout is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heel slecht ja, 2 podiums, een verloren podium doordat de Ferrari’s in hem crashten en een verloren pole vorig jaar met 1,5 seconden voorsprong door een fout van het team.
Super goed gedaan van Lawsonquote:
Morgen vanuit de pits startenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe motor inlepelen en gridstraffen pakken
Dat wel. Knappe prestatiequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Super goed gedaan van Lawson
Welneequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
Lawson kan zijn plekje bij RB vergeten
Toto heeft een RB monteur omgekocht.quote:
Vreemd circuit, Mercedes heeft ook eens zo'n jaar gehad tijdens hun dominantie dat ze hier niet vooruit te branden waren.quote:
Merc heeft dit ook ooit gehad een jaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef vosss het volgende:
Volgende GP hebben ze bij Red Bull op zeker nog niet goedgemaakt wat ze verloren zijn door de verplichte aanpassing aan de vloer.
Wordt evengoed wel WDC, maar toch een beetje jammer dit. Ik geloof er geen kut van dat het puur aan dit circuit ligt. No wat. De achterstand is daar te groot voor.
Ik geef je gelijk. Stront aan de knikker.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef vosss het volgende:
Volgende GP hebben ze bij Red Bull op zeker nog niet goedgemaakt wat ze verloren zijn door de verplichte aanpassing aan de vloer.
Wordt evengoed wel WDC, maar toch een beetje jammer dit. Ik geloof er geen kut van dat het puur aan dit circuit ligt. No wat. De achterstand is daar te groot voor.
Nee man.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef Zorro het volgende:
Alweer een overwinning van buiten de top10.
Zelfs dat wordt gewoontjes.
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef Tekaschi het volgende:
Engelsen komen weer klaar. Volgende race is het weer huilen.
Dat boeit toch helemaal niemandquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Morgen wordt het sowieso na een half uur overschakelen naar Twente - Ajax
Psst, dat is ook een Engelsmanquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.
Van te voren werd al gezegd dat het drama zou worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:12 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Stront aan de knikker.
Zei ik eerder in dit topic ook alquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooi momentje om nieuwe motor en bak te monteren en achteraan te starten, zeker als er nog straffen bij komen.
Ik zie overeenkomsten tussen Ajax en Red Bull.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Morgen wordt het sowieso na een half uur overschakelen naar Twente - Ajax
Nou, wat is DAT leuk zegquote:
Ik denk dat dat een goede kans is ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooi momentje om nieuwe motor en bak te monteren en achteraan te starten, zeker als er nog straffen bij komen.
Wel 7duizendste achter de rookie van het zusterteam die pas z'n 2e race rijdtquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.
Nee man. Deze balans in de wagen is puur shit door de nieuwe regels. Geef Voss gelijk. Dit is stront aan de knikker ook rest voor het seizoen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van te voren werd al gezegd dat het drama zou worden.
Dit dan maar. Omhoog rijden en maar kijken hoe hoog je in de top 10 komt en puntje voor FL pakken als de kans zich voordoet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef tripel7 het volgende:
Neem aan dat het Daniel het ook wel kan vergeten nu
Titel is binnen gelukkigquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dan maar. Omhoog rijden en maar kijken hoe hoog je in de top 10 komt en puntje voor FL pakken als de kans zich voordoet.
Evengoed wel leuk dit. Helaas niet spannend voor de titel, maar toch.
3equote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel 7duizendste achter de rookie van het zusterteam die pas z'n 2e race rijdt
1 mogelijke straf, Verstappen reed als in de pitlane toen Sainz de box uit kwam, Sainz zat dus fout.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:15 schreef beantherio het volgende:
Het liep het hele weekend al niet. Meestal zie je Verstappen tijdens de kwalificatie zich dan nog wel terugvechten. Maar nu was ie zelf ook wel de negatieve factor met die 2 mogelijke straffen.![]()
Heel netjes van Lawson trouwens.
Dat 2e stoeltje bij AT gaat tussen Dani Ric en Yukiquote:
stilstaan in de pitstraat tijdens Q1 en blocken van Yuki tenet zijn de 2 straffen, niemand heeft het over dat Sainz moment.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1 mogelijke straf, Verstappen reed als in de pitlane toen Sainz de box uit kwam, Sainz zat dus fout.
2. Stilstaan in pitlane en Yuki ophouden op de baanquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1 mogelijke straf, Verstappen reed als in de pitlane toen Sainz de box uit kwam, Sainz zat dus fout.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wellicht, maar Lawson maakt het ze niet makkelijker om die keuze te maken lijkt me.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat 2e stoeltje bij AT gaat tussen Dani Ric en Yuki
Dat is niet waar ik naar verwees.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar geen mythe die krampachtig in stand gehouden moet worden.quote:
Sommigen hier snappen de regels hier nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar liet men dan wer geen replaybeelden van zien, van die ander actie welquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
stilstaan in de pitstraat tijdens Q1 en blocken van Yuki tenet zijn de 2 straffen, niemand heeft het over dat Sainz moment.
Jawel, daar ging het alleen niet om.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommigen hier snappen de regels hier niet
En waarom niet?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc te hard gereden onder geel, maar geen straf
P10 denk ik.quote:
Dat lijkt me ook goed ja. Motor kan alleen helaas niet, daar zitten ze nog niet mee aan de limiet. En gewoon de afstelling nog maar een keer op de kop zetten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
P20 dan. Gewoon alles vervangen wat op de limiet zit.
Veel te groot gat daarvoor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:18 schreef Newone82 het volgende:
Ted Kravitz over de nieuwe vloer bij Red Bull.
Grote kans gewoon circuit afhankelijk de slechte vorm van Red Bull.
Het is niet de situatie waar ik naar verwees. Ik had het over het ellenlang stilstaan aan eind van de pitstraat terwijl het licht op groen stond + de situatie met het blocken van Tsunoda. Beide situaties zijn "noted" door de stewards en worden onderzocht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommigen hier snappen de regels hier niet
Hoe zit dat ook alweer met motoren, limiet en waarom ze die nu niet kunnen wisselen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook goed ja. Motor kan alleen helaas niet, daar zitten ze nog niet mee aan de limiet. En gewoon de afstelling nog maar een keer op de kop zetten.
Vannacht doortesten in de simquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook goed ja. Motor kan alleen helaas niet, daar zitten ze nog niet mee aan de limiet. En gewoon de afstelling nog maar een keer op de kop zetten.
Omdat ze nog geen derde motor hebben gebruikt en je mag er 3 gebruiken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer met motoren, limiet en waarom ze die nu niet kunnen wisselen?
Over precies een week hebben we het antwoord. GP Japan kwaliquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te groot gat daarvoor.
Dit is een aanpassing in regels ergens.
Je mag in elk geval 4 verbrandingsmotoren gebruiken, maar ze zaten pas op 3. Die mogen ze wisselen, maar dan heb je er geen extra in je poule. Maar qua versnellingsbak enzo zitten ze wel al aan de max.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer met motoren, limiet en waarom ze die nu niet kunnen wisselen?
Al uit de autoquote:
Over precies een week hebben we het antwoord. GP Japan kwaliquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te groot gat daarvoor.
Dit is een aanpassing in regels ergens.
Was te langzaamquote:
Nog ff hier op terugkomend, dan zou je dus achter iemand de pits uit kunnen gaan, iemand inhalen en daarna rustiger gaan rijden. Dan hou je je zelf aan de regels en ligt iemand anders er al uit voor hij zijn pushlap uberhaupt heeft kunnen startenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan komt de maximale rondetijd weer om de hoek
Wat houdt die ander dan tegen om zelf ook weer in te halen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:23 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nog ff hier op terugkomend, dan zou je dus achter iemand de pits uit kunnen gaan, iemand inhalen en daarna rustiger gaan rijden. Dan hou je je zelf aan de regels en ligt iemand anders er al uit voor hij zijn pushlap uberhaupt heeft kunnen starten
Wel lekker warrmquote:
Eerder in dat gesprek ging het over een nieuwe regel, om bij bocht X niet meer te mogen inhalen bij je outlap. Die regel zou dat dus tegenhoudenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat houdt die ander dan tegen om zelf ook weer in te halen?
Bwehehehequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc on RedBull: ‘That's what you get when you stop cheating’
Weet hij iets dat de buitenwereld niet weet?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ah, niet meegekregenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Eerder in dat gesprek ging het over een nieuwe regel, om bij bocht X niet meer te mogen inhalen bij je outlap. Die regel zou dat dus tegenhouden
"I love you sweet soft rubber..."quote:
Lijkt me een gebbetje omdat VER dat ooit over Ferrari zei.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet hij iets dat de buitenwereld niet weet?
Wanneer zei die dat?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc moet eerst kijken naar een betere strategistquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee is een dig naar een uitspraak van Max een paar seizoenen terug.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was uiteraard een grapje, verwijzing naar de Ferrari cheatsquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een Ferrari coureur kan maar beter z'n mond houden over dergelijke zakenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
#TeamLH weet dat al 1,5 jaarquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Singapore zou de mindere baan zijn voor de RB.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was uiteraard een grapje
Maar wel opvallend na de TD.
Denk dat Twitter inmiddels ontploft is met de CHEATER tweetsquote:
Ja, hij heeft zelfs al eens op een rondje achterstand gestaan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef beantherio het volgende:
Vorig jaar was Singapore ook een drama voor Verstappen. Dit is gewoon traditie.
Twitter? Wasda?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat Twitter inmiddels ontploft is met de CHEATER tweets
Verstappen heeft inderdaad altijd problemen in Singapore gahd, heeft er ook nog nooit gewonnen.,quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef beantherio het volgende:
Vorig jaar was Singapore ook een drama voor Verstappen. Dit is gewoon traditie.
Vorig jaar was hij bezig met een poletijd voordat ie in de muur gingquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen heeft inderdaad altijd problemen in Singabpore gahd, heeft er ook nog nooit gewonnen.,
Problemen dus..quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij bezig met een poletijd voordat ie in de muur ging
Ja foutje. Maar wel snelheid. Nu nietquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen: Russell en Ferrari's crashen in sandwich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |