Ik hou het op +3quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op +6. Inb4 een viesmad Max die vanaf plek 14 ofzo moet komen.
Ik ben tegen geweld.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Misschien kan hij Max even een schop onder z'n kont geven
Totaal offday Max en Red Bull.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Typisch Ferrariquote:
Een echt rijderscircuit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Zwoerd het volgende:
Max en Singapore is een dramatische combinatie.
Geen goed nieuws.quote:
Heel slecht ja, 2 podiums, een verloren podium doordat de Ferrari’s in hem crashten en een verloren pole vorig jaar met 1,5 seconden voorsprong door een fout van het team.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Zwoerd het volgende:
Max en Singapore is een dramatische combinatie.
Zit in de kledingbusiness..quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat pa succesvol en stinkend rijk was. Wat doet of deed ma stroll dan voor de kost?
In Hellendoornquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:05 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het zijn fout is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heel slecht ja, 2 podiums, een verloren podium doordat de Ferrari’s in hem crashten en een verloren pole vorig jaar met 1,5 seconden voorsprong door een fout van het team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |