Super goed gedaan van Lawsonquote:
Morgen vanuit de pits startenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe motor inlepelen en gridstraffen pakken
Dat wel. Knappe prestatiequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Super goed gedaan van Lawson
Welneequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
Lawson kan zijn plekje bij RB vergeten
Toto heeft een RB monteur omgekocht.quote:
Vreemd circuit, Mercedes heeft ook eens zo'n jaar gehad tijdens hun dominantie dat ze hier niet vooruit te branden waren.quote:
Merc heeft dit ook ooit gehad een jaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef vosss het volgende:
Volgende GP hebben ze bij Red Bull op zeker nog niet goedgemaakt wat ze verloren zijn door de verplichte aanpassing aan de vloer.
Wordt evengoed wel WDC, maar toch een beetje jammer dit. Ik geloof er geen kut van dat het puur aan dit circuit ligt. No wat. De achterstand is daar te groot voor.
Ik geef je gelijk. Stront aan de knikker.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef vosss het volgende:
Volgende GP hebben ze bij Red Bull op zeker nog niet goedgemaakt wat ze verloren zijn door de verplichte aanpassing aan de vloer.
Wordt evengoed wel WDC, maar toch een beetje jammer dit. Ik geloof er geen kut van dat het puur aan dit circuit ligt. No wat. De achterstand is daar te groot voor.
Nee man.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef Zorro het volgende:
Alweer een overwinning van buiten de top10.
Zelfs dat wordt gewoontjes.
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef Tekaschi het volgende:
Engelsen komen weer klaar. Volgende race is het weer huilen.
Dat boeit toch helemaal niemandquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Morgen wordt het sowieso na een half uur overschakelen naar Twente - Ajax
Psst, dat is ook een Engelsmanquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.
Van te voren werd al gezegd dat het drama zou worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:12 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Stront aan de knikker.
Zei ik eerder in dit topic ook alquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooi momentje om nieuwe motor en bak te monteren en achteraan te starten, zeker als er nog straffen bij komen.
Ik zie overeenkomsten tussen Ajax en Red Bull.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Morgen wordt het sowieso na een half uur overschakelen naar Twente - Ajax
Nou, wat is DAT leuk zegquote:
Ik denk dat dat een goede kans is ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooi momentje om nieuwe motor en bak te monteren en achteraan te starten, zeker als er nog straffen bij komen.
Wel 7duizendste achter de rookie van het zusterteam die pas z'n 2e race rijdtquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.
Nee man. Deze balans in de wagen is puur shit door de nieuwe regels. Geef Voss gelijk. Dit is stront aan de knikker ook rest voor het seizoen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van te voren werd al gezegd dat het drama zou worden.
Dit dan maar. Omhoog rijden en maar kijken hoe hoog je in de top 10 komt en puntje voor FL pakken als de kans zich voordoet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef tripel7 het volgende:
Neem aan dat het Daniel het ook wel kan vergeten nu
Titel is binnen gelukkigquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dan maar. Omhoog rijden en maar kijken hoe hoog je in de top 10 komt en puntje voor FL pakken als de kans zich voordoet.
Evengoed wel leuk dit. Helaas niet spannend voor de titel, maar toch.
3equote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel 7duizendste achter de rookie van het zusterteam die pas z'n 2e race rijdt
1 mogelijke straf, Verstappen reed als in de pitlane toen Sainz de box uit kwam, Sainz zat dus fout.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:15 schreef beantherio het volgende:
Het liep het hele weekend al niet. Meestal zie je Verstappen tijdens de kwalificatie zich dan nog wel terugvechten. Maar nu was ie zelf ook wel de negatieve factor met die 2 mogelijke straffen.![]()
Heel netjes van Lawson trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |